Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  Een oude bekende Epi2!!
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 08-07-2007 14:23:04  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Part 1.

Kathlen rende haar longen uit haar lijf. Ze werd achterna gezeten door Decker en zijn legermannetjes.
"Laat haar niet ontsnappen!" riep Decker terwijl ze met zijn allen achter haar aanrenden.
Ze had met Murdock bij het ziekenhuis afgesproken. Hij had iets met haar te bespreken, zei hij. Terwijl ze nog even koffie was gaan halen, was ze per ongeluk recht in de armen van Decker gelopen. Deze was toevallig in hetzelfde koffiehuis, waarschijnlijk om zijn groene legermannen op koffie te trakteren.
Ze rende allerlei straatjes door en kwam uiteindelijk bij het ziekenhuis aan. Ze sprong over de heg en rende op de vijver af. Ze keek even achter zich en zag dat ze ze al redelijk afgeschud had. Ze waren een kleine honderd meter van haar verwijderd.
Ze keek om zich heen. Er was niets om zich in of achter te verstoppen. Toen zag ze opeens Murdock zitten bij de vijver. Decker kwam steeds dichterbij, dus ze had weinig keus.
"Het moet maar," zuchtte ze.
Ze pakte haar mobieltje uit haar zak, rende naar de vijver, gooide het mobieltje in de schoot van Murdock en dook het water in. Onder water brak ze snel een riethalm af en probeerde er adem door te halen. Tot haar grote verbazing lukte het ook nog!
Hoe lang ze onder water zat, wist ze niet precies, maar opeens kreeg ze geen adem meer! Iemand hield zijn vinger op het gat van de riethalm. Buiten adem kwam ze boven. En wat bleek? Murdock had zijn vinger op de halm gezet. Opgelucht keek ze hem aan.
"Waar zijn Decker en de anderen?"
"Die zijn allang weg, ze gingen die kant op," zei Murdock terwijl hij zijn hand uitreikte om haar het water uit te helpen.
"Erg verfrissend hé, zo’n duik?"
Kathlen rilde en pakte zijn hand vast, maar niet om zich eruit te laten trekken. Ze trok hard aan de hand van Murdock en daar lag ook hij in de vijver.
"Heerlijk verfrissend," zei Kathlen glimlachend. "Waarom zou ik al die frisheid alleen voor mezelf houden?"
Murdock spatte even, maar zei toen: "Kom op, we moeten gaan. Waarschijnlijk wacht de rest al op ons in mijn kamer."
Toen ze net weer op de kant waren kwam er een zuster boos op het tweetal af gelopen.
"Murdock, het moet nu eens klaar zijn met die grapjes."
"Het was mijn schuld zuster, ik trok hem erin," zei Kathlen.
De zuster keek haar hoogmoedig aan.
"Zorg maar zelf dat jullie weer droog worden. Murdock heeft vast nog wel wat kleding voor je. O, trouwens, er zitten drie mannen op je te wachten in je kamer."
Na deze woorden liep de zuster weg.
"Wat een blaaskaak'," zei Kathlen met een zuur gezicht.
Murdock glimlachte.
"Kom op, ik heb inderdaad nog wel wat droge kleding voor je."

Een paar minuten later kwamen ze Murdock zijn kamer binnen waar ze gelijk aangestaard werden door drie paar ogen. B.A. zei helemaal niets, maar stond op en kwam dreigend op Murdock afgelopen.
"Wij zitten hier nu al 10 minuten te wachten tot jullie verschijnen."
"Het is maar 10 minuten," zei Murdock. "Dat viel toch best mee?"
Kathlen keek een beetje bang naar B.A. Hij pakt Murdock bij zijn shirt en tilde hem een beetje omhoog.
"Valt wel mee?"
"Jongens, jongens," zei Hannibal nu. "We hebben dingen te bespreken, dus geen tijd om ruzie te maken."
B.A. keek Murdock nog even boos aan, maar liet hem toen zakken.
"Is hij altijd zo?" fluisterde Kathlen tegen Murdock terwijl ze naar B.A. knikte.
Murdock glimlachte en ging weer naast B.A. staan.
"Hij ziet er misschien een beetje eng en groot uit, maar van binnen is hij één grote teddybeer die de hele dag van knuffelen houd."
"Ik zal jou eens knuffelen," gromde B.A.
"Aaaa... Ik wist wel dat we weer vrienden waren," zei Murdock vertederd. "Kom hier grote jongen, geef mij eens een knuffel."
Murdock spreidde zijn armen, maar B.A. schudde even zijn hoofd en ging naast Face staan. Murdock en Kathlen waren nog steeds een beetje nat.
"Laten we tot de zaken komen," zei Hannibal lachend en hij wendde zich tot Kathlen. "We hebben een missie te doen en daar hebben we ook een vrouw voor nodig. Aangezien jij ons de vorige keer ook zo goed uit de brand hebt geholpen... Wil je misschien mee doen met deze missie?" Kathlen keek verbaasd het groepje rond.
"Het A-Team vraagt mijn hulp?"
"Ja," knikte Face. "Natuurlijk krijg je ook een deel van de winst."
"Tuurlijk wil ik jullie wel helpen," glimlachte Kathlen. "Wat moet ik doen?"
Face en Hannibal keken elkaar glimlachend aan.

Part 2.

Een paar minuten later in het busje...
"Oké," zei Hannibal. "Dit is het plan. Elk jaar wordt in Socono een maffiabijeenkomst gehouden."
"Socono?!" vroeg Face. "Ligt dat niet in New Mexico?"
Hannibal knikte.
"Silvester, de grootste maffiabaas, moet dus ergens gaan overnachten. Aangezien ik sinds gisteren zijn persoonlijk adviseur ben, raad ik hem aan om in motel The bleu Tulip te gaan overnachten."
"The bleu Tulip? Daar heb ik werkelijk nog nooit van gehoord! zei Face.
"Dat kan heel goed," zei Hannibal glimlachend, "want het bestaat namelijk nog niet. Wij gaan dat met zijn allen oprichten en Face, jij gaat een gebouw voor ons regelen."
"Naar New Mexico?" vroeg B.A. nu. "Dan moeten we met het vliegtuig willen we het motel op tijd afhebben! En jullie weten dat ik niet ga vliegen!"
Kathlen trok een vragend gezicht.
"Waarom niet?"
"B.A. is een beetje bang om te vliegen," zei Face.
"Een beetje?" lachte Murdock."Een beetje? Laat me niet lachen! Als hij al een vliegtuig ziet valt ie al zowat flauw!"
"Hou je mond, eikel! Ik ben helemaal voor helemaal niets bang."
"Dan vind je het vast niet erg als we met het vliegtuig gaan, hè B.A.?" vroeg Hannibal sluw.
"Nee, helemaal niet, stotterde B.A..
Het bleef even stil.

Ze reden het vliegveld op en parkeerden het busje. Ze stapten met zijn allen uit. B.A. keek naar de vliegtuigen die overvlogen en hij bleef als verstijfd staan.
"Kom je nog B.A.?" vroeg Hannibal terwijl ze zich klaar maakten om in te checken.
"Oké, ik ben bang voor vliegen. Nou en?! Ik ga niet vliegen, Hannibal, je krijgt me mooi niet in een vliegtuig. Dit keer niet!"
"Misschien moet je even wat melk drinken, gewoon om tot rust te komen, zei Face terwijl hij van Hannibal naar B.A. keek en weer terug.
"Nee, want daar zit vast weer wat verdovingstroep in," zei B.A. boos. "Ik ken jullie langer dan vandaag, jongens. Nee, dat gaat mooi niet op. Weet je wat? Ik ga lekker in het busje zitten wachten tot jullie besloten hebben om met de auto te gaan."
B.A. liep terug naar het busje en ging achter het stuur zitten.
Het bleef even stil.
"Hebben jullie anders nog een dicht pakje melk?" vroeg Kathlen. "Als je een naald hebt, kun je namelijk makkelijk het spul erin spuiten zonder dat hij het doorheeft. Het gaatje zal zo klein zijn dat je dat gewoon niet ziet!"
"Het is het proberen waard," zei Face.
Hannibal pakte een dicht pakje melk uit zijn tas.
"Het was eigenlijk voor op de terugweg, maar we zien wel wat we dan doen."
Hij pakte heel onschuldig de spuit, stak deze door het melkpakje heen en spoot het verdovingsmiddel erin.
"Het is echt een miniscuul gaatje," glimlachte Hannibal. "Dat merkt hij nooit!"
Met lange gezichten liepen ze terug naar het busje.
"Laten we dan maar met het busje gaan, zei Hannibal terwijl hij naast B.A. ging zitten en hij zette het pakje melk naast B.A. neer.
"Dat moet gevierd worden," zei B.A.. "Zeg, is dat een dicht pakje melk, Hannibal?"
Huh"?" reageerde Hannibal. "Ehm ja, die wilden we eigenlijk bewaren voor de terugweg om je te verdoven, maar aangezien dat nu niet meer nodig is, omdat we met het busje gaan, mag je hem nu wel opdrinken."
B.A. glimlachte.
"Dank je Hannibal."
Hij maakte het pakje open en dronk het in één teug leeg. Binnen enkele seconden viel hij voorover op de toeter. Hannibal keek glimlachend naar Kathlen.
"Goed idee, kid."
Ze stapten weer uit. Face regelde een brancard en uiteindelijk zaten ze in het vliegtuig.
Ongeveer een uurtje later landden ze in Socono. Ze huurden een wagen en gingen op zoek naar een geschikt gebouw voor het motel The bleu Tulip.
Maar wat als B.A. zo meteen bijkomt?" vroeg Kathlen. "Wordt hij dan niet echt heel erg boos?"
"Jep!" zei Murdock. "Vaak begint hij dan te grommen en krijgt hij neigingen om te gaan bijten."
Kathlen die naast B.A. zat schrok toen B.A. dus werkelijk bij begon te komen.
"Hij slaat toch geen meiden hè?" vroeg ze een beetje bang.
"Nee, glimlachte Hannibal. "Waarom denk je dat jij naast hem zit en niet wij!"
B.A. schrok wakker van getoeter en pakte Kathlen in één flits bij haar kraag terwijl hij uithaalde om te gaan slaan. Vlak voor haar gezicht stopte zijn vuist. Kathlen was echt ontzettend geschrokken. Toen B.A. door had dat hij Kathlen vast had liet hij haar los.
"Stop de wagen!" schreeuwde hij "Wat doe ik hier in deze wagen? Waar is mijn busje gebleven?"
Hannibal bleef kalm.
"B.A. we hebben onderweg een klein ongelukje gehad met het busje. Jij hebt nu een hersenschudding en dus ook geheugenverlies. Omdat je busje nu gemaakt wordt hebben we deze huurauto gekregen."
B.A. wist niet of hij het moest geloven of niet.

"Wow, kijk eens wat een juweeltje," zei Murdock opeens. "Kolonel, is dit geen prachtig gebouw voor een motel?"
Hij stond voor een bouwval, het leek alsof het elk moment kon instorten, maar het was te koop.
"Het is inderdaad prachtig, Murdock, goed werk," zei Hannibal terwijl zijn ogen begonnen te glinsteren.
"Face," zei Hannibal, "dit lijkt me een prima klusje voor jou."

Part 3

Het is allemaal geregeld; glimlachte Face; het gebouw is voor een half jaartje van ons en we mogen er mee doen wat we willen. Hoe heb je dat nou weer voor mekaar gekregen; vroeg Murdock terwijl hij de sleutel aangereikt kreeg van Face. Een simpele belofte om vanavond wat te gaan eten in een prachtig restaurantje, was genoeg om de prachtige Laura te overtuigen; om ons het gebouw te geven.
Good Job Kid; zei Hannibal terwijl hij een sigaar op stak; heb je de rest van de spullen ook weten te regelen?
Face zette een grote glimlach op; volgt u mij maar heren.
Kathlen kuchte even.
En dame natuurlijk; zei Face snel; wat u zo zult zien gelooft u nooit.
Hij ging hen voor en ze liepen de straat uit. Kijk eens; zei Face trots en hij liet hen een vrachtwagen zien.
Een vrachtwagen; zei B.A; is dat het… een vrachtwagen?
Inderdaad; maar zei Face nu terwijl hij de achter klep opende; hier zit het echte werk in.
In de vrachtwagen stonden blikken vol verf; meubels, kostuums en allerlei stofjes; genoeg om een goed motel neer te zetten. Murdock sprong de vrachtwagen in om alles te bekijken; wow..
Hannibal knikte; aan de slag dan maar!

Binnen 4 uur was het hele gebouw geschilderd; opgeruimd en ingericht.
Tevreden liepen ze met zijn allen nog eens het gebouw door; het was een ontzettend sjiek motel geworden.
Oké; zei Hannibal; en nu de rollen verdelen.
Murdock jij kan goed koken; dus jij word onze kok, maar ook de barman buiten etenstijden. B.A.; jij word de uitsmijter, maar tegelijker tijd hang jij de jassen op en zorg je dat de gasten alles hebben wat ze nodig denken te hebben. Face; jij word de schoonmaker…
Schoonmaker; vroeg Face? Ja en niet alleen dat; glimlachte Hannibal; jij mag ook ontbijt op bed brengen. Hannibal; je weet dat mijn tere huidje niet tegen agressieve schoonmaakmiddelen kunnen? Hannibal knikte; daarom draag je ook handschoenen Face…
Face slaakte een diepe zucht. Ik sta zelf achter de balie; zei Hannibal.
Waar hadden jullie dan zo nodig mij voor nodig; vroeg Kathlen nu.
Jij bent namelijk te gast in het hotel; zei Hannibal.
En daar hadden jullie persé een vrouw voor nodig?
Hannibal knikte; we hadden ook Face een jurk aan kunnen doen; maar ik denk dat hij dat een stuk minder aantrekkelijk vind dan een vrouw in een jurk..
Kathlen haar mond viel open; ik moet hem dus.. dus.. verleiden?
Hannibal knikte weer; dat klopt, Kid; hij sloeg een arm om haar heen en keek richting het plafond alsof hij het licht zag; gebruik je charmes en zorg ervoor dat je wat meer te weten komt over zijn praktijken.
Kathlen glimlachte sarcastisch. B.A; vroeg Hannibal nu; brengt u mevrouw even naar haar kamer; en geef haar gelijk haar jurk; wil je..
B.A. bromde even. Face haalde de kostuums en deelde ze uit.
Volgt u mij maar; zei B.A. tegen Kathlen.
Noem mij nog één keer u en ik laat je ontslaan; zei Kathlen een beetje sacherijnig; ow en laat me mijn eigen jurk maar dragen.
B.A. leidde haar naar haar kamer. Dank je B.A. glimlachte ze nu.

Een klein kwartiertje stond iedereen, behalve Kathlen, beneden; helemaal gekleed in een uniform.
We hebben als het goed is nog een kwartiertje; zei Hannibal terwijl hij op zijn horloge keek; ga maar alvast naar jullie plekken toe. Ow en als jullie Kathlen tegen het lijf lopen; zeg dan dat ze naar de balie moet komen.
Sorry dat het zo lang duurde; een jurk ben ik niet echt gewend weet je; dus het duurde wat langer voordat ik hem aan had, maar ik moest naar de balie komen; zei Kathlen terwijl ze Hannibal stoorde in het lezen van zijn krantje. Hij keek achteloos op van zijn krantje;
Je moet in de bar zitten als je binnenkomt; dan zal hij je vast wel zien zitten. Ik had hem namelijk beloofd dat het hotel leeg zou zijn, maar als hij jouw ziet; vind hij je aanwezigheid vast niet erg. Na deze woorden ging hij weer verder met lezen.
Kathlen haalde haar schouders op en liep naar de bar; waar Murdock zich achter stond te vervelen.
Ze ging aan de bar zitten en speelde met een bierviltertje.
Toen hoorden ze opeens een wagen stoppen voor het motel; de deuren gingen open en twee mannen stapten binnen. Kathlen en Murdock keken allebei verwachtingsvol naar de deur om te kijken hoe de grote baas eruit zag.
Een lange man kwam binnen gelopen; grijzig haar en een gezicht op strak. Kathlen haar ogen werden groot… Ze herkende de man uit duizenden; die blik het loopje… Gaat het Kathlen; vroeg Murdock bezorgd; je ziet opeens lijkbleek…

(Part 4)
Murdock keek van de man naar Kathlen; wat is er toch?
Van wie hebben we deze missie eigenlijk gehad; vroeg ze aan Murdock terwijl ze de kant van de man bleef opkijken.
Ik weet niet; reageerde Murdock; Hannibal zei dat hij een vrouw had gesproken die wou dat we deze man schaduwde; we moeten achter een of ander plan; genoemd “Beestje in de Boom” komen; wat het allemaal precies inhoud.
Aha; zei Kathlen terwijl ze opstond en op de balie afliep.
Silvester had toch gezegd dat hij geen andere gasten in het hotel wilde. Motel; meneer…; zei Hannibal. Jason; zeg maar gewoon Jason.
Meneer Jason; begon Hannibal nu te praten; u heeft dat misschien als eis gesteld dat er tijdens uw verblijf niemand gebruik mag maken van dit Motel… maar verteld u mij nou eens hoe ik zo’n schoonheid weigeren.
Schoonheid; vroeg Jason met opgetrokken wenkbrauwen.
Daar komt ze net aan; zei Hannibal.
Alle drie de mannen keken nu naar Kathlen die naar de balie toeliep.
Kathlen ving de blik van Silvester op en liep toen achteloos de trap op; naar haar kamer. Silvester keek haar na met een duistere blik en fluisterde toen iets in de oor van Jason. De baas vind het niet erg; als ze in het Motel verblijft; zolang hij geen last van haar heeft.
Dat zal niet gebeuren; verzekerde Hannibal de twee mannen; B.A. zal jullie naar jullie kamer brengen; zoals gevraagd heeft Silvester in het midden een kamer en jullie aan beide kanten een aparte kamer. B.A. schreeuwde Hannibal; terwijl hij op een belletje ramde. B.A. kwam te voorschijn. Deze meneren moeten naar kamer 12, 13, en 14. Geef me jullie bagage maar; zei B.A. De mannen gaven hun bagage af. Zal ik ook uw koffertje meenemen; vroeg B.A. Nee; zei Silvester; dit koffertje hou ik zelf bij me. B.A. knikte; volgt u mij maar; heren..
Toen de mannen de trap op liepen; liep Murdock naar Hannibal toe. Er is iets goed mis; zei Murdock; Kathlen werd helemaal bleek toen ze die mannen zag. Hannibal knikte; maar ik denk dat we veel antwoorden kunnen vinden in dat koffertje; hij is er te zuinig op.
B.A. kwam de trap afgelopen; ze zitten in hun kamers; ze zeiden dat ze over een half uurtje een borreltje gingen drinken.
Mooi; zei Hannibal; dan moet Kathlen dus in de bar zitten. Murdock; anders ga jij Kathlen even halen en ow Face; vraag even aan de heren of ze misschien nog iets wensen.
Face liep mopperend naar boven en Murdock liep vrolijk achter hem aan.
Toen ze boven kwamen duwde Murdock, Face opeens terug. Moest dat nou; zuchtte Face; zo meteen kreukt mijn pak. Het is ten eerste maar een schoonmaakpak; dus die kreukt sowieso wel; zei Murdock lichtelijk geïrriteerd en ten tweede; moet je kijken, Kathlen gaat recht op haar doel af.
Kathlen stond in de gang te praten met Silvester en het was duidelijk te zien dat hij zich aangetrokken voelde tot Kathlen. Uiteindelijk nam Silvester haar aan de arm mee en liepen ze richting de trap. Volgens mij gaan ze naar de bar; fluisterde Face tegen Murdock. Murdock knikte en ging snel terug naar de bar.
Hannibal zag Kathlen en Silvester voorbij lopen. B.A. ging bij Hannibal staan. Nu maar hopen dat ze iets los krijgt; zei Hannibal tegen B.A. terwijl hij het tweetal nakeek.

Een klein half uurtje later zaten Kathlen en Silvester nog steeds aan de bar. Kathlen had Silvester dronken gevoerd. Zij kreeg telkens een glas met rode bessensap; terwijl Silvester telkens rode wijn kreeg. Zijn bewakers keken van een afstandje mee en hielden het tweetal goed in de gaten. Kahtlen speelde alsof ze ook al aangeschoten was. Zeg zullen wij naar boven gaan; vroeg Silvester; ik kan wel wat gezelschap gebruiken. Kathlen slikte even en stamelde; ehmm... Toen stonden Silvester al op en gelijk kwamen de mannen op hen afgelopen. Wat gaan jullie doen; vroeg Jason. We gaan naar boven; zei Silvester; en ik wens niet gestoord te worden voor morgen ochtend; hij richtte zich nu tot de barman; geef dat ook maar door aan het andere personeel. Murdock knikte; zal ik doen meneer. Kathlen keek Murdock aan met een “Help” gezicht. Maar voor ze het wist werd ze al van de barkruk afgesleurd. Ze liepen richting de trap; langs de balie. Hannibal stak zijn duim op toen Kathlen nog even wanhopig achterom keek.

Dit is mijn kamer; zei Silvester terwijl hij de deur probeerde open te maken. Zal ik even helpen; vroeg Kathlen terwijl ze de sleutel pakte. Ze deed de deur open en Silvester viel bijna voorover. Kathlen ving hem net op en legde hem op het bed neer. Tot haar grote opluchting viel hij gelijk in slaap. Kathlen deed de deur dicht. Dit gaf haar wat tijd om rond te snuffelen.
Ze keek wat rond in de kastjes; en ze ging op zoek naar het koffertje. In een sokkenla zag ze een pistool liggen; ze liet het maar voor wat het was en ging verder op zoek. Tuurlijk; zuchtte Kathlen; we hebben hier ook een kluis; en hoe wou ik die nou weer kraken?
Kathlen keek even achter haar, naar de man op het bed en voelde een bepaalde woede in zich opkomen. Ze liep naar hem toe en ging naast hem op het bed zitten; ze schudde hem een beetje wakker. Wat is de code van de kluis; Silvester; vroeg ze hem. Silvester mompelde iets onverstaanbaars. Kathlen schudde hem door elkaar; wat is die verdomde code Silvester.
Silvester leek wakker te schrikken uit zijn roes en schoot overeind. Kathlen schrok zo van deze plotselinge beweging dat ze bijna achterover van het bed af kukelde. Silvester greep gelijk naar zijn hoofd; waarschijnlijk omdat hij een stekende hoofdpijn had. Opeens kruisden de blikken van Kathlen en Silvester elkaar en keken ze elkaar in de ogen. De ogen van Silvester werden groot; jij bent… jij bent dat meisje van die steeg. Kathlen zuchtte diep; nu had hij haar door; en jij bent degene die mijn leven verpestte. Ze sprong overeind. Hoe heb je dat ooit kunnen doen; vroeg ze met tranen in haar ogen. De man keek haar glimlachend aan; gewoon; je was toevallig op de juiste plaats; op het goede moment. Kathlen liep langzaam naar achter; terwijl ze probeerde in te schatten waar de sokkenlade was. Je hebt mij gewoon de moord in de schoenen geschoven; terwijl jij en je mannetjes het gedaan hadden; dat is ronduit gemeen. Ze voelde de sokkenlade, schoof hem heel zachtjes open en pakte het pistool vast. Wat doe jij daar; vroeg Silvester geschrokken; ga daar eens heel snel weg. Kathlen pakte nu snel het pistool en richtte het op Silvester.
--word vervolgd--

(Part 5)
En hoe voelt het nou; om een pistool op je gericht te hebben; vroeg Kathlen terwijl ze zich probeerde rustig te houden. De man stond achteloos op en glimlachte; alsof een onschuldig meisje als jij ooit zal schieten, laat staan me dood knalt. Een mietje, dat ben je gewoon; zei Silvester nu sluw; als jij die avond ingegrepen had; had de kolonel nu nog geleefd.
Kathlen wist niet wat ze moest doen; het was inderdaad ook deels haar schuld geweest… als ze in had gegrepen dan.. Je weet dat ik gelijk hebt; zei Silvester glimlachend; je bent zelf net zo schuldig aan deze moord als ik dat ben.
Kathlen schudde haar hoofd; waarom liet ze dit toe; waar liet ze toe dat hij zo met haar gedachten speelde; ze kon niets doen die avond. Ze was onbewapend! Ze had helemaal niets kunnen beginnen tegenover een pistool. Ik kon niets doen de avond; schreeuwde Kathlen terwijl ze een paar stappen naar Silvester toe zette; het was niet eens een beetje mijn schuld dat Kolonel Husswell dood is!
Kathlen; alles goed daar binnen; hoorde ze opeens iemand roepen. Kathlen; doe de deur open!
Murdock; fluisterde Kathlen terwijl ze naar de deur keek. Silvester zag zijn kans en vloog op Kathlen af. Kathlen schrok en haalde in een reflex de trekker over.
Silvester deinsde achteruit en greep naar zijn borst. Kathlen stond als verstijfd met het pistool in haar hand en staarde naar Silvester, toen de deur open gebeukt werd. Silvester stortte langzaam in. Murdock ontfermde zich gelijk over Kathlen; terwijl Hannibal en B.A. zich naar Silvester begaven.
Murdock pakte het pistool heel langzaam uit de hand van Kathlen, die nog steeds verstijfd voor zich uit staarde. Hij legde het pistool weg en trok Kathlen stevig tegen zich aan. Kathlen was nog steeds te verbluft om te beseffen wat er gebeurd was. B.A. schudde zijn hoofd naar Hannibal; die weer naar Murdock gebaarde dat er geen hoop meer was.
B.A. legde een laken over Silvester heen terwijl Hannibal op stond.
Opeen kwamen de twee bewakers ook binnengelopen. Wat is hier aan de hand; vraagt Jason terwijl hij om zich heen kijkt; wat was dat schot? Dan blijft zijn oog hangen op het laken. Het is niet wat je denkt; zei Hannibal glimlachend; we houden er allemaal rare gewoonten op na.. Meneer Silvester houd er bijvoorbeeld van om op de grond onder een laken te slapen.
Even valt er een doordringende stilte. Jason loopt met grote passen naar het laken toe en trekt hem in één ruk van Silvester af. Dan staat hij op, maar als hij zijn pistool wilt pakken steekt B.A. daar een stokje voor. Hij pakt hem vast; geeft hem een dreun en gooit hem tegen de kast aan. Nu komt de andere man, genaamd Jack, ook in actie. Hij wilt Hannibal een dreun verkopen, wat lukt. Hannibal wankelt even, herstelt zich even en geeft Jack een stomp in zijn maag. B.A. is ondertussen bezig met het vastbinden van Jason. Jack wankelde naar achteren en viel zo in de armen van Face, die ondertussen binnen was komen lopen. Face duwt de man op het bed en B.A. bind nu ook Jack vast.
Fijn; klaagde Face; terwijl hij de troep in de kamer zag; en wie moet weer opruimen?
Gaat het weer een beetje; vroeg Murdock aan Kathlen.
Kathlen knikte.
Ik denk dat je ons een verklaring verschuldigd bent, Kid; zei Hannibal terwijl hij sigaar aan stak.
Kathlen knikte weer. Jullie kennen allemaal het verhaal van de kranten.. over de moord op Kolonel Husswell. Maar het feit wilt dat mijn verhaal anders is. Ze vertelde alles wat er gebeurd was. Van dat ze toegekeken had, omdat ze niet wist wat ze kon doen; over dat Silvester de eigenlijke moordenaar was en dat zijn hulpjes daar bij geholpen hadden en uiteindelijk vertelde ze dat Silvester het pistool in haar handen drukte, er vandoor ging en zo haar een moord in de schoenen schoof.
Maar waarom schoot je hem neer dan; vroeg B.A.; zelfs dat is nog geen reden om iemands leven weg te nemen.
Ik weet het; zei Kathlen; maar het was niet de bedoeling dat ik schoot; ik schrok en haalde in een reflex de trekker over.
Hannibal zuchtte; niets meer aan te doen. Face; jij ruimt de zooi hier op. Murdock; neem Kathlen maar mee voor een ommetje; kan ze even bijkomen. B.A.; kijk jij of je de kluis kan openen.
Wat doen we met Silvester; vroeg Face. Leg hem zolang maar in de kelder neer; zei Hannibal; we bedenken later wel wat we met hem doen.
En wat ga jij doen Kolonel; vroeg Murdock.
Ik ga een plannetje bedenken; zei hij met een zucht; ik denk dat we morgen de maffia achter ons aan krijgen; laten we eerst de boel hier maar op orde krijgen en een goed nachtje slapen mee pikken, dan komt het allemaal wel goed. Laten we om 24.00 uur afspreken in de bar; dan bespreken we het wel verder.
En na deze woorden ging ieder zijn eigen weg.
--word vervolgd--

(Part 6)
Het was 24.00.
Iedereen zat rond een grote tafel in de bar.
Ik denk dat we het gewoon op de standaard manier doen; zei Hannibal. De voordeur; zuchtte B.A..
Maar je wilt dus midden in die vergadering binnen vallen; vroeg Kathlen.
Hannibal knikte; nog voordat ze merken dat Silvester dood is; want dan breekt de hel los. We gaan nu eerst slapen zei Hannibal; morgenochtend staan we om 6 uur op. En nu wie waar gaat slapen; we hebben in totaal drie kamers; dus het is logisch dat Kathlen een kamer apart krijgt, al weet ik niet of ze dat wel wil; na alles wat er vandaag gebeurd is.
Kathlen dacht even na en schudde toen haar hoofd; liever niet, nee.
IK slaap wel bij Kathlen; zei Murdock; tenminste als je dat niet erg vind.
Kathlen schudde haar hoofd; nee hoor.
Dat is dan geregeld; zei Hannibal; Face slaap jij liever alleen; of zullen we B.A. zijn rust gunnen?
Laten we B.A. zijn rust maar gunnen; glimlachte Face; anders is hij morgen sacherijnig; en dat is wel het laatste wat we kunnen gebruiken.
Iedereen stond op en wenste elkaar welterusten.

Een tijdje later in de kamer van Murdock en Kathlen.
Kathlen kwam de kamer ingelopen en zag Murdock stuntelen met het bed. Lukt het; vroeg ze glimlachend. Niet echt; mompelde Murdock; de bedden kunnen niet uit mekaar. Kathlen haalde haar schouders op; laat maar vliegen joh.. zo eng ben je niet dat ik niet bij je in bed zou willen slapen, of ben ik dat juist, eng?
Murdock lachte even schudde zijn hoofd en plofte op het bed neer.
Kathlen ging naast hem liggen.
Het licht; zei Murdock opeens na een korte stilte; het licht moet nog uit.
Ik hou je niet tegen hoor; mompelde Kathlen al half in slaap.
Ik ga al; zei Murdock terwijl hij bleef liggen.
Ik zie het; lachte Kathlen; samen dan maar?
Oké; ik tel tot drie..zei Murdock..één twee… en drie. Kathlen rolde zich van het bed af en stond op, maar Murdock bleef als voor dood op het bed liggen. Kathlen keek hem met gniepige oogjes aan; ze sloop naar het lichtknopje; deed de lamp uit en sloop terug. Ze pakte haar kussen op en sloeg Murdock met het kussen wakker. WHAA; riep Murdock; en in één reactie pakte hij haar vast en legde hij haar in de houtgreep. Toen hij besefte dat hij Kathlen vast had en niet een of andere bandiet; ging hij snel van haar af. Wil je dat nooit meer doen; zei hij boos; me zo wakker maken; ik schrok me dood. Hoe moet ik je dan wakker maken; vroeg Kathlen. Mmh, zei Murdock; niet?
Ik dacht dat je wel humor had; zuchtte Kathlen; je bent immers maf.
Maf vroeg Murdock verbaasd; als in grappig, maar niet knetter gestoord?
Ja; zei Kathlen met een frons; verbaasd je dat? Vaak noemen mensen me namelijk gek; zei Murdock nu. Ow; zei Kathlen; en toen viel er een stilte.
Opeens begon Murdock te grinniken. Eerst liet Kathlen, Murdock maar begaan.
Toen begon hij opeens heel hard te lachen. Mis ik wat; vroeg Kathlen lachend terwijl ze zich naar hem toedraaide. Ik kan gewoon niet tegen stiltes; zei Murdock; die zijn zo hilarisch.
Kathlen glimlachte even. Ze keken elkaar aan. Kathlen schoof wat dichter naar hem toe en zette de eerste stap om hem te zoenen. Even leek hij leek het alsof Murdock zich liet meeslepen; maar op het laatste moment rolde hij van het bed af. Kathlen was even verbaasd. Sorry; zuchtte Murdock; ik ik.. en hij liep de deur uit, Kathlen verward achterlatend op het bed.
Een klein half uurtje later kwam Murdock weer binnen; slaap je al Kathlen? Kathlen schudde haar hoofd en ze knipte het lampje op het nachtkastje aan; nee ben nog klaar wakker.
Murdock bleef in de deuropening staan; kijk Kahtlen, het zit zo.
Nee; het is al goed Murdock; zei Kathlen; als je me niet ziet zitten.. tjah dan zie je me niet zitten, niets aan te doen.
Maar dat is nu juist het probleem; zei Murdock terwijl hij nu naast Kathlen op het bed neer plofte; ik zie je juist wel zitten.
Oké; wacht even hoor; zei Kathlen; nu volg ik je niet meer.
Het kan gewoon niet; zei Murdock met enige stemverheffing; laat het maar rusten!
Kathlen schudde haar hoofd van verwarring; maar legde zich erbij neer.
Laten we maar gaan slapen; zei Murdock nu; we moeten er morgen weer vroeg uit.
Kathlen wist niet wat ze moest zeggen… Krijg ik ooit nog een verklaring voor wat er net gebeurde?
Weer viel er een ongemakkelijke stilte.
Niet dus; mompelde Kathlen; laten we dan inderdaad maar gaan slapen..
Ik slaap wel op de bank zei Murdock en zo vielen ze beiden in slaap.

De volgende morgen stond iedereen om 6 uur op en na het ontbijt was iedereen klaar om er lekker tegen aan te gaan. Ze bouwden de wagen om; tot een rijdende schietmachine en voorzagen iedereen van een wapen, met wat munitie. Oké; zei Hannibal; in de koffer die in de kluis zat, zaten blauwdrukken van twee gebouwen; de één van een bank en de ander van een gebouwtje op een industrieterrein. Dat is waarschijnlijk waar ze die bijeenkomst hebben. Kathlen en Face; jullie nemen de achteringang. Murdock jij neemt de rechterkant; en ik neem de linkerkant. En B.A. zei hij; jij blijft in de wagen; ik vertel wel wanneer we jou nodig hebben en wanneer je dus te voorschijn kan komen.
Mag ik wat vragen Hannibal; vroeg Face voorzichtig; aan het feit dat er een blauwdruk van de bank in de koffer zit; kunnen we toch wel merken dat die missie waar we achter moesten komen alles te maken heeft met een bankoverval…maar waarom wachten we ze niet bij de bank op, dan hebben we meer tijd voor de voorbereidingen.
Hannibal dacht even na; dat kan dan wel zo zijn, maar we weten niet zeker of ze de bank gaan overvallen.
En trouwens; zei Kathlen; het is een hartstikke drukke straat, veel te veel onschuldige mensen; daar kunnen we toch niet zomaar in het rond gaan schieten?
Face knikte; daar hebben jullie gelijk in.
Oké; Hier heb ik voor iedereen een walkietalkie zei Hannibal; zijn er nog vragen?
Niet? Dan we gaan ervoor!

Ze rijden naar de plaats van bestemming.
Jullie weten allemaal wat er gebeuren moet; dus zet hem op; glimlachte Hannibal; Kathlen en Face… als jullie binnen zijn, probeer zoveel mogelijk een hoogte te krijgen van wat er aan de hand is en meld dat aan ons.
Ik blijf hier bij de radio zei B.A.
Mooi; glimlachte Hannibal; nou kom op; we gaan.

Face en Kathlen waren al snel binnen gekomen, doordat de achterdeur gewoon open stond.. Ze slopen door de gang heen. Opeens hoorden ze voetstappen. Paniekerig keken ze om hen heen en schoten een kast in. Face struikelde per ongeluk over het drempeltje en liet hen walkietalkie uit zijn handen vallen. Net toen ze de deur dicht deden; hoorde ze dat mannen de gang in gelopen kwamen. Jah; hoorden ze een man zeggen; Iedereen behalve Silvester is er; ze zitten daarginds in kamer 411. Toen vaagden de stemmen weer weg en waren de mannen de gang uit. Face en Kathlen kwamen zo snel mogelijk uit de benauwde kast. Face slaakte een diepe zucht; de walkietalkie had een flinke smakkerd gemaakt en lag helemaal uit elkaar op de grond. Kathlen en Face keken elkaar even aan en keken toen weer naar de walkietalkie. Laten we gewoon informatie inwinnen; zei Kathlen; dan kunnen we hier weer weg. Face knikte; kamer 411 was het toch; kom op; dan gaan we.

Hannibal sloop ondertussen achter het gebouw langs en verschool zich achter een paar prullenbakken. Zo had hij goed uitzicht op een deur die aan de zijkant zat. Plotseling kwamen er twee mannen in nette pakken naar buiten gelopen. Eentje sloot de deur en zee bleven voor de deur staan. Ze leken verwikkeld in een heftige discussie. Hannibal kon maar met moeite opvangen wat ze zeiden; totdat één van de mannen begon te schreeuwen.
Ik kan er toch ook niets aan doen; schreeuwde de kleinere man; Silvester hoorde hier al lang te zijn, zonder hem kan deze missie niet doorgaan. Waarom niet; schreeuwde de andere man terug; de bommen zijn geplaatst; waarom moeten we altijd wachten op die bullebak; we kunnen ze toch ook wel opblazen zonder hem erbij?
Dat is waar..oké; we zoeken een veilig plekje op; zei de kleinere man terwijl hij om zich heen kijkt; en dan blazen we de boel op.
Hannibal schrok; de missie was dus helemaal niet de bank overvallen; maar de rest opblazen. Maar waarom lagen dan ook die blauwdrukken van de bank in de koffer…Opeens schoot hem te binnen dat Kathlen en Face ook naar binnen zouden gaan.. hij moest ze waarschuwen; ze moesten daar direct weg! Hij zag dat de mannen weg liepen en hij begon door zijn walkietalkie te praten. Hier Hannibal voor Kathlen en Face. Er kwam geen antwoord. Face en Kathlen; zei hij nu een beetje paniekerig. Waarom reageren ze niet; hoorde hij nu Murdock zeggen door zijn walkietalkie. Hannibal dacht even na; Murdock; je moet per direct naar de wagen toekomen; er is hier iets flink mis.
Wat is er Hannibal; vroeg B.A. ongerust toen ze met zijn drieën bij de wagen stonden.
Er is veel meer aan de hand dan we dachten; zei Hannibal snel; het komt erop neer dat twee maffiabazen de rest opgaan blazen. Silvester was hier ook bij betrokken; vervolgde hij nu; maar aangezien Kathlen en Face hier in het gebouw zitten en ik ze niet kan bereiken…
Wat is het plan Hannibal; vroeg Murdock.
Jullie twee zorgen ervoor dat iedereen het gebouw verlaat; zei Hannibal; ik ga achter de twee maffiosozeen aan om ze te stoppen voordat het te laat is; ik hoop dat het lukt; en zo niet… dan moeten jullie zoveel mogelijk mensen uit dat gebouw hebben gehaald.
Murdock en B.A. knikten en Murdock sprong in de wagen. Let’s go B.A. Ze keerden en scheurden richting het gebouw.
Waarom gaan we ook al weer rammen; schreeuwde Murdock om over het lawaai van de motor heen te komen. Anders komen we nooit langs die bewakers; schreeuwde B.A. terug. Welke… ow die; net opzij sprongen bedoelde je; schreeuwde Murdock lachend; terwijl hij zich klaar maakte om door de deur te gaan. Hou je vast; schreeuwde B.A. en ze vlogen door de grote deur heen! Ze kwamen in de hal tot stilstand en in een mum van tijd stond het vol met gewapende maffiabazen. Kathlen en Face hadden zich net voor de knal verborgen in een andere kast, omdat ze weer voetstappen hoorden. Wat was dat fluisterde ze. Ik heb geen idee; zei Face.
Murdock en B.A. kwamen uit de wagen met hun handen omhoog. Waar was dit voor nodig; zei een maffiabaas. Murdock slikte en nam het woord. Jullie moeten naar ons luisteren; een paar andere maffiabazen zijn van plan om jullie op te blazen; we moeten hier dus snel weg; dus kom op.
Is dat Murdock fluisterde Kathlen… Volgens mij wel; wat doet hij nou weer hier; vroeg Face.
Murdock wilde zich al omdraaien; maar daar stak de maffiabaas een stokje voor. Nee, nee, jullie blijven hier; waar hebben jullie deze informatie vandaan. Een vriend ving die informatie op toe hij..opeens bedacht B.A. dat het natuurlijk niet slim was om te zeggen dat ze hen aan het bespioneren waren. Ja.. zei de Maffiabaas.. toen hij? Het bleef angstig stil en B.A. kon zo snel niets verzinnen. Toen hij de plantjes aan het vertroetelen was; zei Murdock met een glimlach. De plantjes aan het vertroetelen was; vroeg de maffiabaas lachend; we hebben niet eens planten buiten staan; hij liep naar voren en zette een pistool tegen het hoofd van Murdock; en nu vertel je wat er echt aan de hand was. Oké, oké; zei Murdock nu; hij was jullie aan het bespioneren, maar jullie moeten me echt geloven; het was een kleine man zei hij met een wat langere. Is iedereen er; James.. vroeg de Maffiabaas nu. Nee; zei hij; we missen alleen Silvester. Maar is verder iedereen hier aanwezig; vroeg de Maffiabaas nu; wie mist er iemand. Alberto en Junurio zijn er niet meneer; hoorde hij iemand roepen. Dan geloven we jullie; kom op mannen; iedereen het gebouw uit. Iedereen rende naar buiten.
Toen iedereen buiten was begon Murdock te roepen; Kathlen? Face? Waar zijn jullie?
Kathlen en Face kwamen snel uit de kast. Murdock; vroeg Kathlen; B.A.; wat doen jullie hier? Geen tijd voor uitleg zei Murdock en hij pakte Kathlen bij haar arm; kom op; we moeten hier zo snel mogelijk weg, want anders.. Opeens hoorden ze een grote explosie en het gebouw begon in te storten. OMG zei Face. Kom snel; zei B.A. Ze renden naar buiten, maar voor Face was het te laat; hij struikelde over brokstukken, net toen hij naar buiten wilde gaan. Hij slaakte een schreeuw doordat er brokstukken op zijn benen vielen. Face; schreeuwde Kathlen terwijl ze zich omdraaide. Ze renden naar Face toe. B.A. haalde zo snel mogelijk de brokstukken van zijn been af en net toen het laatste brokstuk weggehaald was en Murdock Face wegtrok, stortte de boel helemaal in. B.A. pakte Face op en legde hem over zijn schouder neer. We moeten snel naar Hannibal toe zei Murdock; welke kant ging hij op?
Richting het oosten zei B.A. Ze legden Face op een beschut plekje neer; Kathlen; blijf jij bij hem; vroeg B.A. Kathlen knikte. Ze ging bij Face zitten en Murdock en B.A. renden weg om te zien hoe het Hannibal verging.

Ze renden toen opeens B.A., Murdock om laag trok en in de bosjes ging liggen. Twee mannen kwamen voorbij gelopen. Dat is gelukt; zei de kleinere man; we hebben mooi werk geleverd Alberto! Ja Junurio; zei Alberto nu; ik denk dat Silvester trots op ons is. Wat doen we trouwens met die andere man; vroeg Alberto. Laten we gewoon lekker aan die boom staan; zei Junurio glimlachend; hier komt toch niemand; hij word nooit van zijn lang zal zijn leven gevonden! B.A. en Murdock keken elkaar even aan en knikten. Eén.. telde B.A., twee… drie. En op drie sprongen ze uit de bosjes; zo bovenop op Alberto en Junurio. Murdock ving nog wel een paar klappen, maar al snel waren ze ontwapend en hielden Murdock en B.A. hen onderschot. Jullie zijn toch al te laat; zei Alberto lachend; ze zijn al opgeblazen. Murdock en B.A. keken elkaar lachend aan. Echt; vroeg Murdock; daar vergis jij je lelijk in; mafkaas… maar in ieder geval; laat je ons nu zien waar je onze vriend vast gebonden hebt.

Gaat het weer een beetje; vroeg Kathlen aan Face. Ja; knikte Face. Kathlen controleerde zijn benen. Ik denk dat je rechter gebroken is; zei ze; de linker is alleen zwaar gekneusd, je hebt geluk dat je botten niet verpulverd zijn. Je moet alleen we zo snel mogelijk naar een ziekenhuis; die wonden kunnen lelijk ontsteken; en omdat ik hier geen spullen heb.. Je weet hier veel van af; hé; vroeg Face. Kathlen knikte; mijn vader was dokter en ik hield ervan om in zijn boeken rond te neuzen; hij was tevens ook een gek van techniek, wapens en karate; ja, ik heb veel van hem geleerd. Doe jij aan Karate; vroeg Face glimlachend; je ziet eruit als een lief meisje, maar ondertussen kun je overweg met wapens en kun je karate? Tjah; glimlachte Kathlen.. Heey Kathlen; zei Murdock vrolijk; en Faceman; hoe gaat het met je benen? Kathlen hier denkt dat de rechter gebroken is en de linker alleen gekneusd glimlachte Face. Ahh; jullie hebben Hannibal ook weer terug gevonden zie ik; glimlachte Kathlen. Ik lever deze twee even uit aan de andere maffiabazen; zei Hannibal.; die zoeken het wel uit wat er met deze twee gebeurd! En ik breng Face wel even naar een wagen; zei B.A.; we mogen vast wel een wagen gebruiken van een van de maffiabazen. Oké; zei Kathlen. B.A. sloeg Face weer over zijn schouder. Pas je op…zei Face vluchtig; zo meteen kreukt mijn pak nog! Niet zeuren; zei B.A.; ik kan je ook laten lopen. Ik ben al stil; zei Face nu. Kathlen stond glimlachend op; laten wij dan maar meegaan. Ehm; Kathlen.. heb je een momentje; vroeg Murdock. Kathlen knikte. Toen B.A. en Face weg waren zei Murdock; Ik wilde het hebben over gisterenavond. Het zit namelijk zo; ik vermoed dat Hannibal je bij het team wilt hebben en ik moet zeggen; ik zou dat leuk vinden… maar.. Hij viel even stil. Maar; vroeg Kathlen. We hebben een regel; zei Murdock zuchtend; niet flirten met teamleden.
Kathlen wist niet wat ze moest zeggen; ik snap nu wel waarom… maar erg goed voel ik me er niet bij. Maar hoe.. nee, waarom denk je dat. Omdat hij degene was die voorstelde om jou uit te nodigen voor deze klus; dat doet hij vaak als hij mensen op de proef stelt. Ow; zei Kathlen; ik zou natuurlijk ook gewoon kunnen weigeren… Murdock schudde zijn hoofd; en wou wat zeggen toen Hannibal hen opeens iets toeriep. Murdock; we gaan; schreeuwde Hannibal; komen jullie?, B.A. staat al te wachten en Face moet naar het ziekenhuis. Kathlen en Murdock keken elkaar nog even aan en nog zonder iets te zeggen liepen ze naar de wagen.

De volgende dag kwamen ze met zijn allen bij mekaar in de kamer van Face.
Je had gelijk over de benen; glimlachte Face; mijn rechter was gebroken en mijn linker zwaar gekneusd! Maar wat deden die blauwdrukken nu in die koffer; vroeg Face zich nu af. Misschien dat ze van plan waren een bank te beroven; een beetje geld daar te dumpen; zodat het leek alsof de dieven al dood waren gegaan en het geld verbrand was; vroeg Kathlen.
Daar zit wat in Kid; zei Hannibal, waar ik het nog trouwens over wilde hebben Kathlen. Sinds dat Amy is weggegaan, hebben we weer een plekje vrij; misschien dat jij die op wil vullen.
Ik bij het A-Team; vroeg Kathlen; ze keek even naar Murdock; ze knikte; dat zou ik best willen. Dat is dan afgesproken; zei Hannibal; en hij schudde haar hand; welkom bij de club Kathlen…


Laatst aangepast door Dark.Pudding op 13-07-2007 21:29:12, in totaal 8 keer bewerkt

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger

georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 08-07-2007 14:49:10  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

ben benieuwd naar t volgende deel Very Happy Very Happy

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
tennis23
BerichtGeplaatst: 08-07-2007 15:06:00  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 16-1-2007
Berichten: 432

ben benieuwd en het is een leuk verhaal

_________________
I love it when a plan comes together.
I'm bird! I'm a plane! I'm a choo-choo train!
shut up fool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 08-07-2007 16:25:11  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Deel 2 is gepubliceerd Razz
Schrik maar niet van de lengte Razz want k denk dat er miss zelfs nog wel een part 4 en 5 inzit Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 09-07-2007 15:12:58  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Auw dat ie jou bijna sloeg Confused
Wel leuk verhaal Very Happy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
ninapiggy
BerichtGeplaatst: 09-07-2007 15:59:04  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 5-5-2007
Berichten: 292
Woonplaats: Katwijk aan Zee

Ik kan niet wachten op deel 4!!!!!!!!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Daphne
BerichtGeplaatst: 09-07-2007 17:27:30  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Leuk verhaal

ben ik heel erg benieuwd

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 09-07-2007 19:41:25  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Part 4 is geplaatst Razz
Part 5 staat er waarschijnlijk morgenmiddag op Razz
Het word een lang verhaal Very Happy

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 10-07-2007 20:09:17  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

En toen stond part 5 er ook op!! Razz
Part 6 is echt het eind!
Veel plezier met lezen!

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 10-07-2007 20:39:04  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Super gaaf verhaal

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ninapiggy
BerichtGeplaatst: 13-07-2007 15:31:35  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 5-5-2007
Berichten: 292
Woonplaats: Katwijk aan Zee

AAAH, Ik wil het einde weten!!!!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 13-07-2007 16:43:11  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Rustig maar Razz Hij komt eraan!! Razz
Ik denk dat hij er morgenochtend op staat Wink

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
ninapiggy
BerichtGeplaatst: 13-07-2007 16:51:46  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 5-5-2007
Berichten: 292
Woonplaats: Katwijk aan Zee

JIPPIE!

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 13-07-2007 16:54:12  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Haha Razz
Ik kan je wel beloven... het word echt een mega vaag deel Razz haha... mega fout... om het ng mr even spannender te maken Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 13-07-2007 17:08:01  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Ben ik echt nieuwgierig hoor Very Happy

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0