Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Afleveringen  ~  Dishpan Man
TCA
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 10:52:44  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

Als paaspresentje voor degene die deze afl. niet bezitten:

edit by admin: geen afleveringen online plaatsen


Veel plezier!
Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Peetur
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 11:11:55  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Een leuk cadeautje, alleen jammer dat het via Rapidshare te download staat aangezien je dus maar elk uur een deel kan downloaden.

verder erg bedankt Smile

ps: Gelukkig ben ik al de eigenaar van de complete seizoen 5, helaas wel zonder ondertiteling maar dat geeft niet/

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 16:28:33  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Als je niet geduldig bent trek uw internet kabel uit. Kopieer de link in uw adresbalk en je kan weer downen. Cool Ik gebruik dat veel.

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 16:31:00  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

dat werkt alleen als je een variable IP adres heb, bij rapidshare blokkeren ze automatisch je ip adres als je aan je downloadlimiet zit. Als je ADSL heb, heb je dus een vast IP en werkt het niet

nu weer ontopic aub

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 16:47:32  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Sorry dat ik weer offline gaat maar ik heb adsl en het werkt wel hoor. Anders had ik dat niet gezegd hé. Maar nu ontopic. Dishpan man is dat die aflevering waar ze hem voor het eerste zien franky of vergis ik mij nu.

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
I love it when a.........
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 18:24:14  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 21-2-2005
Berichten: 91
Woonplaats: Utrecht

Niet dat ik het erg vind; maar waarom wordt juist deze aflevering online gezet en niet meer of een andere?

Stephan

_________________
It’s brilliant. They’ll never think we’re crazy enough to do it. I mean, they see the abandoned van, they automatically asume we’re on food. Never think to look inside. Everybody thinks that the best plans are the most alabered ones, they’re not.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Hantibal
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 19:13:34  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Het is een begin maar nu moeten ze wel snel na elkaar komen hoor. Zodanig dat iedereen kan downloaden en als er een klacht komt ze eraf halen.

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TCA
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 19:37:22  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

Quote:
Niet dat ik het erg vind; maar waarom wordt juist deze aflevering online gezet en niet meer of een andere?


Iemand heeft aan mij gevraagd of het mogelijk was om de Trilogie afleveringen online te zetten omdat ze die niet had.
En omdat ik het nogal stom vind om één persoon ermee blij te maken terwijl er misschien nog zijn die deze afl. niet hebben, zet ik de links hier ook neer en kunnen er meerdere personen van genieten.

Het vraagt ook redelijk wat tijd en goesting om één aflevering webklaar te maken. Daarom doe ik er één per één en geen zes tegelijk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
I love it when a.........
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 19:40:34  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 21-2-2005
Berichten: 91
Woonplaats: Utrecht

TCA schreef:
Quote:
Niet dat ik het erg vind; maar waarom wordt juist deze aflevering online gezet en niet meer of een andere?


Iemand heeft aan mij gevraagd of het mogelijk was om de Trilogie afleveringen online te zetten omdat ze die niet had.
En omdat ik het nogal stom vind om één persoon ermee blij te maken terwijl er misschien nog zijn die deze afl. niet hebben, zet ik de links hier ook neer en kunnen er meerdere personen van genieten.

Het vraagt ook redelijk wat tijd en goesting om één aflevering webklaar te maken. Daarom doe ik er één per één en geen zes tegelijk.


Bedankt voor je antwoord.
En als ik het nu goed begrijp komen dus ook de twee andere afleveringen uit de drie dubbele aflvering online.

Stephan

_________________
It’s brilliant. They’ll never think we’re crazy enough to do it. I mean, they see the abandoned van, they automatically asume we’re on food. Never think to look inside. Everybody thinks that the best plans are the most alabered ones, they’re not.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Hantibal
BerichtGeplaatst: 18-04-2006 19:41:18  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Zijn er dan geen andere die u kan helpen met het uploaden? Oja waarom zet je ze niet op een gmail account gaat veel sneller en je kan tot 1 gigabyte werken. Je zet dan hier de gebruikersnaam en wachtwoord.

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wouter
BerichtGeplaatst: 19-04-2006 11:40:33  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

We leven in een vrij land, je doet dus wat je wilt. Maar de makers van www.ateamfans.nl zijn tegen het illegaal verspeiden van afleveringen. Wat jullie hier doen, of op die gmail account, wordt door de makers van A-teamfans afgekeurd.

Wij willen hier dus ook niets mee te maken hebben.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Peetur
BerichtGeplaatst: 19-04-2006 12:15:40  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

ff wat verduidelijken voor de zoveelste keer:

Gmail: max grootte bestanden 10 mb
Rapidshare: Max 100 mb upload en max 100 mb download per uur
Fileshare.be: Max 50mb

Op de server zelf? Ook onmogelijk om het gratis te doen, 1 aflevering is gemiddeld 700mb groot, je zou dat zoveel dataverkeer krijgen waardoor het onbetaalbaar word voor de makers. ((de meeste webhostingbedrijven bieden meestal 5gig dataverkeer aan voor een gemiddeld pakket, terwijl je voor afleveringen min 30 gig dataverkeer nodig heb))

EN, heel belangerijk, het is strafbaar om de afleveringen aan te bieden. De rechten behoren toe aan Universal Studios. Dus voor de allerlaatste keer, het is gewoonweg niet mogelijk om afleveringen makkelijk te download te zetten en het is bij de wet verboden!!!!!!!!!

Ik vind dat het nu wel eens tijd word om er over op te houden, dit verhaaltje van mij staat al iets van 10x op het forum hier maar blijkbaar snappen mensen het niet. Sad

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 19-04-2006 12:26:07  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Nja ik weet het ook niet meer. De ene keer zegt een moderator het mag wel en de andere zegt een admin het mag niet. Ik zelf geraak er niet meer uit hoor het is het een of het ander. Maar normaal kunnen ze je niet direct straffen toch normaal verwittiging en dan moet je ze erafhalen dus. Dus load ze up. En zet de link met alle episode van vier of vijf online 1 week lang en dan haal je ze eraf. Ze hebben dan online gestaan en dan is het gedaan finito. Load ze op uw gemak op dat moet niet dringend toch.

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 19-04-2006 12:35:43  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Iedereen die zo hard roept om de boxen 3, 4 en 5 maar vervolgens eps op internet zet of vraagt aan anderen om dit te doen om ze zo illegaal te kunnen downloaden omdat ze of geen geduld hebben om op de officiele boxen te wachten of te beroerd zijn om er geld voor uit te geven denk hier eens over na:

vergeten die mensen niet een beetje dat als iedereen deze eps illegaal kan downloaden je niet alleen strafbaar bent maar er ook aan bijdraagt dat de verkoopcijfers van de nog te komen boxen nog meer gaan kelderen omdat iedereen ze illegaal pakt? Jullie dragen op deze manier eraan mee dat ze misschien helemaal niet meer worden uitgebracht en snijden hiermee zo jezelf in de vingers en benadelen hiermee ook andere A-teamfans. Immers de reden dat box3 zo lang op zich laat wachten is omdat de verkoopcijfers van box1 en box2 tegenvielen

En nu houd ik erover op.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 19-04-2006 12:42:34  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Moi aussi en choppercrazzy ik ben het volledig met je eens. Maar je moet rekenen niet iedereen heeft veel geld en verspilt het aan andere dingen. We leven zo hé. Maar laten we erover ophouden nog 1 laatste keer dus.

GEEN VOLLEDIGE AFLEVERINGEN MEER ONLINE ZETTEN (wel kleine stukje voor het forum) het speelt inderdaad in het nadeel van de verkoopcijfers van de boxen. Geduld kan geen kwaad denk ik. Anders koop de amerikaanse versies hé. Zo moeilijk is het a-team nu ook weer niet om te verstaan.

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0