Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Lieutenant Templeton "Face" Peck  ~  Dirk Benedict gaat waarschijnelijk naar België verhuizen!
thebosdj
BerichtGeplaatst: 02-09-2010 00:57:34  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 4-7-2007
Berichten: 8

In zijn zoektocht naar versterking bewandelt Lierse wel heel opmerkelijke paden. Sinds vorige week traint bij de beloften niemand minder dan Roland Benedict mee.

Niets bijzonders, deze Amerikaanse tester van 21, ware het niet dat hij een heel bijzondere vader heeft. Die laatste is niemand minder dan Dirk Benedict en die kennen we dan weer allemaal als ‘Face’ uit de Amerikaanse TV- en cultserie The A-Team.



De tv-reeks - met naast Face legendarische personages als B.A., Murdock en Hannibal Smith - was een onvoorstelbare hit in de jaren ‘80 en is tot vandaag een begrip bij een hele generatie dertigers en veertigers. Dat mocht ook Roland Benedict al ervaren.

“Ik heb al gemerkt dat mijn vader in Europa een veel grotere ster is dan in Amerika”, vertelde hij aan- LierseTV. “In Amerika wordt hij veel minder herkend.” Roland Benedict, die in het verleden ook al testte bij Manchester City, hoopt bij Lierse een profcontract te versieren. Mocht hem dat lukken, dan mag Lierse meteen een heel bekende fan verwelkomen.

“Mijn vader is gek”, aldus zoon Benedict. “Hij mist geen wedstrijd van mij. Hij is zo fanatiek dat hij meteen bij mij in Lier zou intrekken om me elke wedstrijd aan het werk te zien.”



Terloops: ook in die andere cultserie uit de vorige eeuw ‘Battestar Galactica’ was voor Dirk Benedict een hoofdrol weggelegd. Daar speelde hij de rol van Starbuck


Laatst aangepast door thebosdj op 02-09-2010 01:05:54, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Flykie
BerichtGeplaatst: 02-09-2010 01:02:59  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Hoi thebosdj,

Hierover bestaat al een topic Wink.

Zie link: http://www.ateamfans.nl/forum/viewtopic.php?p=49474#49474

Groetjes,
Flykie /Wendy

Topic gesloten!

Peetur/Admin Ateamfans

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Lieutenant Templeton "Face" Peck

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0