Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Overige spellen  ~  Destruct a dream
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 06-04-2008 13:11:43  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Na een tijdje kom je bij de antiquair, en daar zie je DIE kast van je dromen. Je besluit hem te kopen, ook al kost hij een hoop geld. Al voor je thuis bent, ben je al helemaal dol op die kast.
Je hebt niet door dat je gevolgd wordt door Black&Decker, een oude zaagmachine die al jaren lang achter de kast aanzit.
Als je thuisgekomen bent, zet je de kast op een mooi plaatsje neer: bij de deur. Je zus is verliefd op het Face-deel, jij ben diep in gesprek met het Murdock-deel, je vader vraagt aan het BA-deel hoe hij het beste de auto in elkaar kan zetten en je broer vraagt het Hannibal-deel de oren van het hoofd over een plan hoe hij kan spijbelen.
Als je moe bent, en de rest van je familie ook, gaan jullie naar bed. De deur gaat op slot, en tevreden slaap je in: de kast was zeker geen miskoop!
Maar dan hoor je ineens een hoop kabaal, rond een uur of 12 ‘s nachts. Als je beneden komt, is het helemaal donker, en de rest slaapt gewoon door de herrie heen. Als je het lichtknopje omzet, zie je wat scherven van een raam liggen, en de kast is spoorloos verdwenen. Als jij nog vol verbazing kijkt naar de bende die achtergelaten is, hoor je ineens piepende remmen. Als jij door het raam kijkt, zie je de kast voorij sjezen. Je hoort het snoeiende geluid van Black&Decker: ‘I’ll get you Smith! Enjoy it now!’
En je hoort de stem van het Hannibal-deel: ‘Enjoy it? I love it! I’ll see you!’
Dit was het laatste wat je ooit van je kast hebt gehoord! Je zus was in tranen, je vader stopt de verkeerde draadjes bij elkaar en de auto ontploft, en je broer: die wordt van school gestuurd wegens spijbelen….

Ik wens: een pet, dezelfde als die van Murdock, waarvan je net zo gek als hij wordt wanneer je hem opzet!!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

H.M Joey
BerichtGeplaatst: 07-04-2008 18:48:34  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-3-2008
Berichten: 594
Woonplaats: Doetinchem

Ziezo! Je bent klaar om te gaan. Je hebt je Murdockpet maar op de gedaan omdat je haar niet zo goed zit vandaag. Je besluit om een frisse neus te halen, en waar kan dat beter als in het park. Je doet de deur op slot en loopt weg. Je hebt het gevoel dat je iets vergeet, Ineens schiet je het tebinnen. Je hebt je hondje vergeten mee te nemen.. Dan denk je: Ik had toch helemaal geen hond.. Maarja, de Murdockpet overtuigd je ervan dat je een hond hebt.. Eenmaal weer binnen springt er een hond tegen je aan. Hij verdrinkt bijna in de blijdschap om je te zien. Je doet de deur weer op slot en vertrekt nogmaals. Eenmaal in het park krijg je een gekke aanval en je begint tegen een boom te praten. Je krijgt ruzie met die boom! De boom begint slaan, je hondje keft luid. Je wilt terugslaan maar de boom is snel en brengt je uit balans.. Je smakt neer op de grond. Je probeert nog om de boom een klap te verkopen maar als je daar niet in slaagt, probeert de boom zich boven op je laten vallen. Dat kun je net ontwijken. Je hondje staat nu op een afstand van jou en de razende boom. Je besluit het hazenpad te kiezen en rent zo hard je kunt. Ondertussen is er een stevige wind gaan staan en je hebt moeite om vooruit te komen. De boom probeert je te achtervolgen maar de boom heeft de grootste moeite om je bij te houden.. Je kijkt nog eens achterom, het is een verschrikkelijk beeld, zo'n grote boom die achter je aan strompeld.. Je hondje begint je in te halen en rent zo hard als ie kan. Je bent het park inmiddels uit. Het waait nog steeds hard en je hebt moeite om je petje op te houden.. "Het is wel een volhouder hé, die boom?!" schreeuw je tegen je hondje.. Je bereikt de rand van het park.. Je rent voorbij een ziekenhuis.. Dit geeft je Murdockpet de schrik van zijn leven.. Je rent nog harder.. Je bereikt een open veld.. Hier heeft de wind vrij spel.. Je denkt hier te ontsnappen aan de boom omdat hij veel meer wind opvangt dan jij.. En dan gebeurt het: Een astronomisch harde windvlaag trekt je Murdockpet van je hoofd af. Je bent even niet zo lekker in orde, alles vervaagt om je heen en je hondje lijkt wel op te lossen in de wind, ook de boom verdwijnt langzaam waar je bij staat te kijken.. Als je Murdockpet uitzicht is gewaaid, dringt het tot je door dat het allemaal een gekke bui was en dat dit gebeuren allemaal door de pet kwam.. Daar sta je dan Enkele kilometers van huis, naar adem te snakken.. Trillend loop je weer terug naar huis.. Wow, wat zo'n pet wel niet met je doet, denk je.

Ik wens een zonnepaneel die je huiswerk maakt als het regent.

_________________
Murdock: We’re just waiting for our final clearence.
B.A: Mama is waiting fool!
Murdock: And there it is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger
Wouter
BerichtGeplaatst: 08-04-2008 10:35:55  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Er moet wel enige mogelijkheid zijn dat je wens kan uitkomen. Anders moet je ervoor zorgen dat het een echte droomwens is zoals, ik wou dat ik kon vliegen.
Zonnepanelen op zich (zoals jij ze bedoelt) kunnen enkel elekrticiteit leveren. En we weten allemaal dat elektriciteit op zich geen huiswerk kan maken. Je hebt nog een apparaat nodig die je huiswerk maakt en die werkt op elekticiteit.
Het is niet omdat de zon niet schijnt dat deze panelen geen elekticiteit kunnen opwekken, ook op een bewolkte dag maken deze elektriciteit. Ik zal de technische kant achterwege laten.

En dan nog, stel dat je wens uitkomt, wat ga je doen ipv je huiswerk te maken? het regent toch! Very Happy

Ik wens dat ik kon vliegen als een vogel.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 10-04-2008 19:23:14  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Je hebt een speciaal middel gekocht bij de drogist:

smeer dit vijf keer per dag op je armen en er zullen gegarandeerd vleugels gaan groeien...

Hoopvol koop je het dure middel en je gebruikt het elke dag.
Als het éénmaal tijd is om te gaan vliegen, stijg je op. Een gevoel van vreugde overvalt je: JE KAN VLIEGEN!!!
Maar dan kom je per ongeluk, door de harde wind, boven geheime grond. Er worden lichtbundels op je gericht, en je wordt naar beneden geschoten. Je overleeft het wel, maar eerst lig je een tijdje in het ziekenhuis, en daarna kan je nooit meer vliegen: de vleugels zijn eraf geschroeid, en ze zullen nooit meer aangroeien.

Ik wens: D&D die meedoen met de A-teamfilm... Razz

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
H.M Joey
BerichtGeplaatst: 11-04-2008 13:26:18  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-3-2008
Berichten: 594
Woonplaats: Doetinchem

Je hebt kaartjes geregeld voor de A-Teamfilm. Je gaat naar de bios toe, laat je kaartjes zien, en loopt naar de zaal waar de film draait. De film is zo slecht dat iedereen uit de zaal loopt.. Ook jij vind hem slecht en je loopt mee.. Jammer van het geld..

Ik wens een printer waarvan de inkt niet op gaat..

_________________
Murdock: We’re just waiting for our final clearence.
B.A: Mama is waiting fool!
Murdock: And there it is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger
m.u.r.d.o.c.k&f.a.c.e
BerichtGeplaatst: 11-04-2008 14:43:08  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 6-1-2008
Berichten: 61
Woonplaats: Bij The A-Team ! :p

Eindelijk jij hebt een printer besteld waar de inkt nooit op van gaat.
je had er heel hard voor gespaart hij was heel erg duur. na een paar weken dat je hem heb besteld krijg je hem eindelijk binnen.
jij gaat hem meteen aan je computer aan sluiten. alles lijkt te werken. maar al gauw blijkt dat het de verkeerde inkt is en die al naar een paar blaadjes printen leeg raakt. je inkt van je printer is nu al op. je gaat de winkel bellen waar je hem heb besteld dan blijkt dat je geen garantie op de printer hebt. en dat je hem dus niet meer mag inruilen. en je krijgt je geld ook niet meer terug.en dan vertellen ze je ook nog dat de printers uitverkocht zijn en dat ze verlopig ook niet meer in de winkels komen.. dus daar gaat al je geld!!! Sad

Ik Wens : Dat ik the Corvette van Face mag kopen Cool (dan ook echt die in The A-Team voor kwam, en waar Face echt in reed)

_________________
The A-Team is The Best!
I am Grazy on The A-Team ! !

I love it when a plan comes togheter
Shat up Fool !

‘If you've got a problem and no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...The A-Team’.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 11-04-2008 14:47:33  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Na lang speuren heb je S.J. Cannell, de eigenaar van de Vette op kunnen sporen.
Je belt een aantal keer met hem, en je mag de Vette voor een prikkie hebben.
Vol verwachting kijk je uit naar de dag dat hij komt.
Dan is het eindelijk zover: de vrachtwagen rijdt de straat in.
Jij rent je huis uit, en kan niet wachten op de laadklep open te trekken.
De auto gaat open, en de Vette rijdt eruit.
Blijkt: door de vele stunts is hij helemaal kapot gegaan, en Cannell heeft hem opnieuw geverfd, maar hij ziet er niet uit.
Maar, jij hebt je zin: de Vette is van jou.
Maar je hebt gemene buren, en die hebben de politie gebeld.
Zij bekijken de Vette en nemen hem in beslag: een gevaar op de weg: Totall loss en je mag er niet mee rijden...

Ik wens een meet&greet met kabouter Plop Razz Wacko!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 11-04-2008 18:09:10  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

eindelijk heb je een meed en creat met je jeugd held geregeld van toen je 2 was of mischien wel ouder
je rijd er na toe en klus staat al te wachten je stapt uit en vraagt waar Plop is klus andwoord hij is ziek
daar gaat je meed en creat met Plop

Ik wens dat ik een echte Amerikaanse vlag win Cool


Laatst aangepast door go A-team op 12-04-2008 12:25:53, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 11-04-2008 20:23:13  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

go A-team schreef:
eindelijk heb je een meed en creat met je jeugd held geregeld van toen je 2 was

van toen ik 2 was???
hoe durf je!!
Plop is toch veel cooler, ik keek het zelfs nog toen ik 10 was, shame on you! Shame on you Wacko!

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
m.u.r.d.o.c.k&f.a.c.e
BerichtGeplaatst: 12-04-2008 19:13:01  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 6-1-2008
Berichten: 61
Woonplaats: Bij The A-Team ! :p

Je doet mee aan en A-Team Qiuz. de 1ste prijs was een grote Amerikaanse vlag die je bijvoorbeeld kan op hangen. de prijs wordt uitgerijkt op een podium en jij hebt de 1ste prijs gewonnen. je wordt op het podium geroepen. dan als jij aan het vertellen bent hoe blij je wel niet bent. komt er ineens iemand op het podium gelopen die je verteld dat de punten verkeerd zijn opgeteld en dat jij dus helaas niet gewonnen hebt.... daar gaat je vlag.............


Ik Wens : Een A-Team spel voor de computer (waar ik ook in voor kom) Cool

_________________
The A-Team is The Best!
I am Grazy on The A-Team ! !

I love it when a plan comes togheter
Shat up Fool !

‘If you've got a problem and no one else can help, and if you can find them, maybe you can hire...The A-Team’.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 12-04-2008 19:48:19  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Er staat een grote advertentie in de krant dat er een nieuw A-team spel uitgebracht zal worden. Ze zoeken nog iemand met ideen en een stem. Blij geef jij jezelf op. Je spijbelt van school en spreekt de stem in (jij had het geluk te winnen in de quiz...).
Als het spel een jaar later uitkomt, koop je het meteen. Jij blijkt er echter niet in voor te komen. Bleek: twee dagen na de opname van jou was er een ander persoon die ook gewonnen had. Hij had het beter ingesproken, dus ze gaan voor jou. Jouw naam wordt alleen in de aftiteling genoemd...

ik wens een luchtballonvaart in een ballon met de vorm van de Van. Laughing

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 24-05-2008 21:02:12  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Is 'tie te moeilijk?? Razz

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
shadetracer
BerichtGeplaatst: 25-05-2008 12:56:38  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 29-5-2007
Berichten: 496
Woonplaats: België

je wint een ballonreisje en je mag zelf kiezen welke vorm de ballon heeft.
Jij kiest natuurlijk je van-vorm en stijgt op.

Maar halverwege de reis gooit een onweer roet in het eten, de ballonvaarder moet zakken en landen, dus je bent al de helft van je reisje kwijt.

Tot overmaat van ramp is er ook nog eens mist en jullie vliegen tegen de kerk toren aan, weg ballon, jij samen met de ballonvaarder in het mandje aan de kerk hangend, wachtend op hulp... Razz
Zo goed ? Razz

ik wens een eigen maffia te leiden Very Happy

_________________

Wolfenstein Enemy Territory 4 life !
Join the V!olation clan !
www.theviolation.net/newsite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
ikke
BerichtGeplaatst: 26-05-2008 19:51:42  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-7-2006
Berichten: 492
Woonplaats: Dordrecht

je gaat het slechte pad op, en je wordt al snel bekend in de maffia wereld.
Je wordt ontvoerd, en een baas gemaakt van de maffia... een maffiabaas dus.. je slechte leventje gaat door.. je doet aan van alles en nog wat...

maar.. op een dag krijg je een brief van je ouders, ze willen je graag terug zoals je was, aardig en geen slechte dingen!
Je geweten gaat knagen en je besluit uit de maffia weg te gaan, hoewel je dan weet dat je dan eigenlijk geen normaal leven meer kan leiden, omdat je steeds wordt achtervolgd door je verleden en je oudmaffia-collega's...
maar terug in het oude leven, bevalt dit toch veel beter!

ik wens: een eigen perenboomgaard

_________________
Did you ever noticed, that the nicest people always ride in tanks..?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
H.M Joey
BerichtGeplaatst: 27-05-2008 11:46:33  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-3-2008
Berichten: 594
Woonplaats: Doetinchem

Je koopt een zeer grote perenboomgaard. Een mooi huisje erbij. Het landschap is prachtig. Maar alles veranderd als de zomer eraan komt. Er komt een extreme droogte. Je doet er alles aan om de bomen gezond te houden. Maar het sproeiersysteem raakt verstopt en het explodeert. Geld voor een nieuw systeem heb je niet omdat de boomgaard en het huis nogal wat heeft gekost. En als je denkt dat het niet erger kan worden breken er grote bosbranden uit. Alles word verwoest behalve je huis. Na dit alles besluit je om het huis te verkopen, zodat je niet steeds tegen je verbrande boomgaard hoeft te kijken..

Ik wens Jackie Chan te zijn.

_________________
Murdock: We’re just waiting for our final clearence.
B.A: Mama is waiting fool!
Murdock: And there it is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 7 van 10
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Overige spellen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0