Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Overige spellen  ~  Destruct a dream
the dukes team
BerichtGeplaatst: 18-05-2010 14:25:48  Reageer met quote


Leeftijd: 29
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 6-3-2010
Berichten: 69
Woonplaats: Kootwijkerbroek

je krijgt eindelijk het goud , frankie geeft je een methode om het het goud nog mooier te maken, de methode werkt niet en je goud word helemaal zwart Embarassed , je gooit het weg en koop geen goud, want je geld is op door het vorige goud

Ik wil dat the a-team movie zich deels in nederland afspeelt

_________________
Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain't dumb, Craaaazy Cooter coming at ya.

Lobster are red,
Water is blue.
Put up your hands,
And look behind you.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 19-05-2010 09:54:08  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

The Ateam film komt naar Nederland! Alleen.. er is 1 probleempje. Ter reclame voor Nederland zullen de teamleden wel op klompen moeten lopen en wapens moeten maken van kaas en tulpen.
Het is natuurlijk the ateam, dus wapens bouwen van kaas en tulpen gaat net, maar als ze achter de bad guys aanmoeten komen ze neit ver met hun klompen. Prompt vallen ze allen om als ze beginnen te rennen, Zo met hun hoofd in de modder. De acteurs zijn boos en weigeren nog op te nemen.. terug naar de oorspronkelijke plek!

Ik zou graag een dansje willen doen met Face.

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
magnolia
BerichtGeplaatst: 19-05-2010 11:37:28  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Het is zover. Face heeft toegestemd en vanavond mag je met hem dansen. Je koopt nieuwe mooi kleren en wacht de hele dag met zenuwen. Opeens zie je de Van de oprit op rijden en Hannibal stapt uit.
Face zie je voor het raam zitten en zwaait even naar je. Helaas komt Hannibal met het slechte nieuws dat Face onder een gevecht iets op zijn voeten heeft gekregen waardoor ze helemaal opgezwollen zijn. Hij is niet meer in staat om te dansen.

Ik zou graag Billy samen met Murdock uit willen laten Very Happy.

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
fieke
BerichtGeplaatst: 21-05-2010 16:18:02  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 12-3-2010
Berichten: 51
Woonplaats: Retie

het is de dag dat je Billy en Murdock moogt uitlaten als iemand je vertelt dat billy net is weggelopen en nergens te vinden... en Murdock? die is zo van de kaart dat hij een hele zoekactie opzet en helemaal geen goesting meer heeft voor een wandeling.

ik zou graag een reclamespotje maken met Murdcok
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 30-05-2010 09:43:07  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Eindelijk! Om extra publiciteit te verkrijgen voor de ateamfandag heeft DE MUrdock toegestemt om een reclame spotje te maken! Jullie gaan daarin een heuse ateam scene spelen, met alles erop en eraan. Natuurlijk moet je hem dus eerst wel eens uit het gekkenhuis mee laten ontsnappen, en omdat alleen murdock mee werkt, zul je het toch zelf moeten doen, ipv dat je gebruik kan maken va de expertise van Face.
Je komt eraan en probeert een smoes uit. Ja zijn haar moet geknipt worden zeg je. De zuster gelooft het voor een paar seconden, maar begint dan toch te twijfelen. Uiteindelijk komt de hoofdzuster erbij en zij laat Murdock niet gaan. met wikken en wegen probeer je het nog.. maar het lukt gewoon niet.. Je krijgt Murdock niet mee, dus weg reclame spotje!

Ik zou graag willen hartenjagen met de jongens van het team!

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
magnolia
BerichtGeplaatst: 31-05-2010 19:29:01  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Ok het A-team heeft toegezegd. Ze staan voor je deur om met jou een leuk potje te hartenjagen. Murdock is er zelfs al helemaal in op gegaan en heeft een grote kaart gemaakt als pak en staat nu als grote harten 10 voor je deur. Hannibal steekt alvast een sigaartje op en grijnst breedlachend naar je, B.A kijkt een beetje moeilijk omdat hij het nog niet helemaal kent het spel. En Face is al een grote flirt aan het voorbereiden. Je laat ze snel binnen en ze gaan an een ronde tafel zitten. Je zet wat drinken klaar en net als jullie willen beginnen horen jullie de stem van Decker in de microfoon en moet het A-team een plan bedenken en vlugten.

Ik wou graag met Murdock gek doen en dansen op het nummer, Don't stop me now van Queen.

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 10 van 10
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Ateamfans.nl forum index  ~  Overige spellen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0