Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Vraag en Antwoord  ~  Bezoek aan Nederland: Waar was George?
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 17-08-2008 12:54:26  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

Jonges/meisjes. Hoe vaak gaan we nog posts krijgen als

idd. ja ik snap het ook niet. ik vind het ook raar. idd, appart. idd heel erg fijn. ect ect ect

Nogmaals, de bedoeling is dat je een post met INHOUD plaatst. Een forum is inderdaad voor discussies. Peppard was er niet bij, hij was wel uitgenodigt. Dirk en Dwight hebben het verhaal uitgelegd, maar of het waar is... daar kom je gewoon niet achter want George Peppard (rip) leeft niet meer. Maar moet eerlijk zeggen dat het me sterk lijkt dat D&D er over liegen.

En voor wie het daar mee eens is. En je wilt er op reageren... reageer dan met inhoud. en niet met idd. ik vindt het ook. ect.

Ik hoop dat het punt een beetje duidelijk is. Anders hebben we zometeen topics vol met 'idd' posts, en dat is gewoon niet de bedoeling.

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger

Flykie
BerichtGeplaatst: 17-08-2008 13:00:14  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Hij wou dan weliswaar de ster worden, voor mij is hij de ster van de serie.
Ook al leeft hij niet meer.
Je zou het moeten doen met de verhalen van Dirk en Dwight.
Wat Jointjeff ook al zegt: het lijkt mij sterk dat D&D liegen, geef ik hem ook gelijk in.
Waarom zouden zij liegen? ze hebben met George samengewerkt.
Ze kwamen niet voor niets nog een aantal keer naar Nederland.
Als ze zouden liegen, waren ze naar mijn mening niet meer naar NL gekomen.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
missespeppard
BerichtGeplaatst: 17-08-2008 13:15:38  Reageer met quote


Gast





In welke maand kwamen ze trouwens in 1984 naar Nederland??

Ilona.
Naar boven
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 17-08-2008 13:16:48  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Ze kwamen naar Nederland tijdens de paasvakantie dus dat zal dan ergens in april geweest zijn.

missespeppard schreef:
Dirk en Dwight vertellen wel meer dingen waaraan ik wel eens twijfel...om over Mr. T nog maar te zwijgen. In "Bring Back the A-team" ging 80% van het gesprek over zijn ego en dat George toch zo jaloers was. Als je dat 14 jaar na de dood van je oud collega en meer dan 20 jaar na je laatste succes (en enige!) nog moet verkondigen dan ben je diep triest in mijn ogen. Sorry hoor, maar soms voel ik me geroepen om George te verdedigen Smile
Ilona.


Dwight is een ZEER betrouwbaar en integer mens, dus het is grote onzin om te twijfelen aan het verhaal over George. Misschien is het als fan van George niet leuk om te horen dat er ook negatieve kanten zaten aan de man maar Dwight zou nooit leugens over hem vertellen. En Dwight is niet alleen negatief over George, hij heeft ook genoeg positieve dingen over de man verteld, dat hij bijvoorbeeld erg gedreven was en samen met Dwight grapjes maakte op de set. Dwight en George bezochten elkaar bijv. ook privé thuis en ook na de serie hielden Dwight en Dirk contact met George. Tijdens zijn ziekte wilden ze George ook bezoeken maar dat wilde George niet omdat hij zich niet kwetsbaar wilde laten zien. Dwight en Dirk konden het dus best goed vinden met George en zouden nooit leugens over hem verspreiden, de man was gewoon zo. Mr. T. ken ik niet dus wat de waarheidsgehalte van zijn uitspraken zijn zou ik niet kunnen zeggen.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
H.M Joey
BerichtGeplaatst: 17-08-2008 16:15:28  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-3-2008
Berichten: 594
Woonplaats: Doetinchem

missespeppard schreef:
Dirk en Dwight vertellen wel meer dingen waaraan ik wel eens twijfel...om over Mr. T nog maar te zwijgen. In "Bring Back the A-team" ging 80% van het gesprek over zijn ego en dat George toch zo jaloers was. Als je dat 14 jaar na de dood van je oud collega en meer dan 20 jaar na je laatste succes (en enige!) nog moet verkondigen dan ben je diep triest in mijn ogen.

Sorry hoor, maar soms voel ik me geroepen om George te verdedigen Smile

Ilona.



Mij zou het zeer verbazen als T zou liegen over Peppard.
T is een bijzonder sympathieke man en had erg veel succes in jaren '80.
Peppard kon daar niet tegen. Misschien kwam het bij sommige mensen over dat het om Mr T's ego ging. Maar dat was helemaal niet de bedoeling.

En over die jaloersheid van George, degene die het interview afnam begon er zelf over dacht ik. T gaf alleen antwoord.
En het lijkt me gewoon niet logisch als T een heel verhaal zou liegen rondom George. T zou dat nooit doen. T nam wel eens ernstig zieke kinderen mee naar de set. Zo'n man liegt dan toch niet over George..

_________________
Murdock: We’re just waiting for our final clearence.
B.A: Mama is waiting fool!
Murdock: And there it is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger
missespeppard
BerichtGeplaatst: 17-08-2008 16:30:47  Reageer met quote


Gast





Het is triest dat twee mensen die eerder heel goed met elkaar konden opschieten op een gegeven moment elkaar het licht niet meer voor de ogen gunden. Ze waren jaren erg close en T heeft zelfs gezegd dat "George is like a father to me" (zie ONDER ANDERE interview met Mr. T door David Letterman).

Ik heb me altijd afgevraagd wat er tussen die twee gebeurd is. Het lijkt me werkelijk sterk dat de gesuggereerde jaloezie van George de enige reden is geweest.

Het is natuurlijk erg makkelijk om Mr. T's kant van het verhaal als waarheid aan te nemen. Niet dat er geen waarheid in zat...ik denk wel degelijk dat George enige jaloezie had, maar laten we wel wezen, kun je het hem kwalijk nemen???

Ilona.
Naar boven
Flykie
BerichtGeplaatst: 17-08-2008 16:33:57  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Er kan idd wel wat waarheid in zitten, maar om het gehele bevestigd te krijgen kan je niet.
George leeft niet meer.
Ik snap zijn jaloezie heus wel, mede omdat T ook erg populair werd bij de jeugd.
Ik kan me ook wel voorstellen toen hij in het ziekenhuis lag, dat hij geen bezoek wou van een collega.
Maar één ding is en blijft zeker:
hij blijft mijn held uit de serie Wink

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 17-08-2008 16:44:29  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

http://www.youtube.com/watch?v=UxbAPGRyGAM

0:59:
'Well, i wanna correct you. I'm not the star, George Peppard is the star of the show, i'm a co-star.'


Laatst aangepast door Iloveitwhenaplancomes... op 17-08-2008 16:46:15, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
H.M Joey
BerichtGeplaatst: 17-08-2008 16:44:55  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-3-2008
Berichten: 594
Woonplaats: Doetinchem

Natuurlijk snap ik wel dat hij jaloers was. Maar zo erg Shocked
Ik zou alsnog naar NL zijn gekomen.

En over dat filmpje hierboven:
Als je denkt, wat doet Mr T toch raar..
Dat speelt hij namelijk.

_________________
Murdock: We’re just waiting for our final clearence.
B.A: Mama is waiting fool!
Murdock: And there it is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 18-03-2009 23:32:52  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Dat filmpje wat op youtube staat Iloveutwhenaplancomes, toen waren George en T ook nog vrienden.
Ik heb ook nog een filmpje waarop T en Peppard elkaar naar de hemel prijzen, zoveel houden ze van elkaar.

Ik vraag me toch echt af, hoe ze zo ineens bonje kregen Confused.
Ik denk niet dat het alleen met jaloezie te maken heeft.
Ik denk dat zich daar meer heeft afgespeeld dan alleen jaloezie en bonje.
Jammer genoeg zullen we daar nooit achterkomen Sad want de enige die over zijn gevoelens kan praten is George zelf.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 2 van 2
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Ateamfans.nl forum index  ~  Vraag en Antwoord

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0