Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Vraag en Antwoord  ~  Beeldmateriaal A-team in NL in 1984?
Judith82
BerichtGeplaatst: 31-01-2006 15:09:26  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 9-1-2006
Berichten: 73

Hallo mensen,

Ik vroeg me af of er beeldmateriaal bestaat (op deze site of ergens anders) van toen The A-team in 1984 in Nederland kwam! Ik heb wel eens kleine stukjes gezien in tv-programma's, (zoals toen bij Pulse, toen lieten ze een heel klein stukje zien). Maar ik vroeg me af of er niet meer van is! En zo ja, waar dan?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

Peetur
BerichtGeplaatst: 31-01-2006 16:01:50  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

het is toendertijd uitgezonden bij de TV-show op de Tros, je kunt de aflevering bestellen bij de tros, het adres staat al ergens op het forum hier maar kan het zo gauw even niet vinden. de videoband kost dacht ik 35 euro. Als je die wilt bestellen neem dan even contac op met de tros via www.tros.nl

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
murduckroxanne
BerichtGeplaatst: 31-01-2006 16:22:16  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 8-11-2005
Berichten: 199
Woonplaats: Nijmegen

of met janet natuurlijk. Met de dvd van a-team in NL. Ik heb hem vandaag binnengekregen nog bedankt janet! BA die de hele tijd maar zegt dat hij het waardeert dat er mensen zijn gekomen, en daarna zelf begint te klappen, terwijl hij ook nog eens kauwgom kauwt. Het is een alleskunner! Ik heb trouwens na deze DVD gezien te hebben, en screenheroes meer respect voor face en murdock. BA, die geen zin meer heeft om een praatje te houden en Hannibal die klokslag 5 uur stopte met de opnames.

_________________
Roxanne..... put on the red light
Roxanne..... put on the red light
Roxanne.... SHUT UP FOOL!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Judith82
BerichtGeplaatst: 31-01-2006 17:46:41  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 9-1-2006
Berichten: 73

Ik heb idd Janneke (Janet) gevraagd de dvd voor mij te branden! Kan niet wachten, lijkt me supermooi! Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Judith82
BerichtGeplaatst: 07-02-2006 13:43:35  Reageer met quote


Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 9-1-2006
Berichten: 73

Ik heb vandaag die dvd van janet binnengekregen en ik wilde ff met jullie delen dat ik 'm geweldig vind! Wat leuk om te zien zeg...The A-team aan het haringhappen en poffertjes eten! Janneke nogmaals erg bedankt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Dirk Vijverberg
BerichtGeplaatst: 25-02-2006 19:31:13  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 22-2-2006
Berichten: 11
Woonplaats: Vianen (ut)

George was al de oudste van het stel hij had dus de meeste ervaring. Dat Face en Murdock dat nog steeds doen is waarschijnlijk omdat hun film carriere na The A-Team niet echt wou vlotten. Ze hebben natuurlijk daarna wel leuke rollen gespeeld maar zo'n goede als bij het A-Team hebben ze niet meer gehad.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 25-02-2006 19:38:09  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

En dat kwam omdat ze werden geboycot de acteurs die in het A-team hadden gespeeld kregen geen rollen aangeboden omdat ze geboycot werden omdat de hoge bazen een hekel hadden aan de serie. Maar dat is algemeen bekend Very Happy Dirk en Dwight hebben het nog uitvoerig verteld dus wie nog niet precies weet hoe dat nou zit download even screenheroes (het is gratis).

Enne, Dwight was anders erg goed in Star Trek next en Star Trek Voyager, hij werd een echte publiekslieveling bij de trekkies als Barclay en naast Murdock was deze rol een hele goede rol qua populariteit. De beide trek series waren ook erg geliefd (en nog steeds).

Niets ten nadele van George maar zo'n goede carriere had hij niet achter de rug, vanwege zijn alcoholprobleem en probleemgedrag op sets was hij geen geliefd acteur om te boeken. Hij kreeg de rol van Hannibal bijna niet vanwege zijn slechte reputatie. Omdat hij beloofde zich netjes te gedragen kreeg hij uiteindelijk toch de rol. Maar ze waren huiverig om hem te kiezen. Uiteindelijk was de rol hem op het lijf geschreven maar hij was beslist niet gemakkelijk. Gelukkig dat hij destijds het voordeel van de twijfel kreeg! Je kunt wel veel ervaring hebben maar ervaring zegt ook niet alles.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
TCA
BerichtGeplaatst: 25-05-2006 22:06:01  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

Wanneer juist en tussen welke afl. speelde dit bezoek nu eigenlijk af?
In welke afl. geeft Face nu die knipoog bedoeld voor de Hollandse fans ?

In feite als je nu zo nagaat wat er allemaal over George Peppard is gezegd geweest, zou hij zich gedragen hebben moest hij toch meegekomen zijn? Zou hij zich niet als een megaster hebben gedragen met sterallures ? Zie je hem al in die 'goedkope' TROS studio hebben zien zitten of haring staan eten? Zou hij na een tijdje al die kinderen niet beu geworden zou zijn ?

_________________
Murdock: "PLANE!"
Face: "What did I tell you?"
Murdock: "PLANE!"
Face: "Yeah, we're definitely closing in on it."
Murdock: "PLANE!"
Face: "I think we'd better stay on foot."
Murdock: "PLANE!"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Vraag en Antwoord

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0