Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Sergeant Bosco "Bad Attitude" Baracus  ~  B.A's goud
TCA
BerichtGeplaatst: 11-03-2005 19:29:10  Reageer met quote


Leeftijd: 51
Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-3-2005
Berichten: 208
Woonplaats: Antwerpen

Ik meen me te herinneren dat in één van de afleveringen flashbacks waren van het team dat terugdenkt aan hun tijd in Vietnam.
Toen BA daaraan terugdacht en men zo'n flashback van hem lieten zien...had hij dan al goud om zijn nek of begon hij dat te dragen nadat het team gevlucht was en opdrachten begon binnen te halen en hij het daarvan kon betalen ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Hantibal
BerichtGeplaatst: 11-03-2005 19:32:02  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

dat weet ik niet maar het was a nice place to visit denk ik heel goeie aflevering maar ik denk dat hij dat al om had
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
FlipperK
BerichtGeplaatst: 11-03-2005 21:48:09  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 1-3-2005
Berichten: 36
Woonplaats: Papendrecht

Ik heb die aflevering gister nog gezien en had er niet op gelet. Heb dus net even weer gekeken en het was niet te zien. B.A. werd alleen gedragen naar de heli, maar met zijn rug naar de camera.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Vincent
BerichtGeplaatst: 13-03-2005 12:15:53  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

Er zitten ook een hoop flashbacks in "The sound of thunder", maar ik heb er eigenlijk nooit op gelet of hij daar al goud om z'n nek had
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
CNH 320
BerichtGeplaatst: 13-03-2005 21:47:02  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 68
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Vincent schreef:
Er zitten ook een hoop flashbacks in "The sound of thunder", maar ik heb er eigenlijk nooit op gelet of hij daar al goud om z'n nek had


In de Court Martial, de flashbacks over de bankroof in Hanoi, had BA wel z'n goud om.

_________________
---------------
Roy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 13-03-2005 23:27:35  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

CNH 320 schreef:
In de Court Martial, de flashbacks over de bankroof in Hanoi, had BA wel z'n goud om.


Ik heb deze aflevering zojuist gezien, maar bij de bankroof had B.A. zijn goud niet om hoor!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
CNH 320
BerichtGeplaatst: 14-03-2005 09:18:09  Reageer met quote


Leeftijd: 35
Sergeant
Sergeant


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 68
Woonplaats: Bunschoten-Spakenburg

Vincent schreef:
CNH 320 schreef:
In de Court Martial, de flashbacks over de bankroof in Hanoi, had BA wel z'n goud om.


Ik heb deze aflevering zojuist gezien, maar bij de bankroof had B.A. zijn goud niet om hoor!!


Ohw,..sorry, ik dacht echt van wel, tis al een tijdje geleden dat ik die aflevering heb gezien...

_________________
---------------
Roy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
A=Team
BerichtGeplaatst: 10-05-2007 15:38:38  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 10-5-2007
Berichten: 40
Woonplaats: Helmond

Ik meen me iets te herinneren dat BA op deze manier zijn geld hield.

Omdat hij op de vlucht was en daarom niet zomaar een bank kon binnenlopen en een rekening openen, was dit dé manier om zijn "geld" te bewaren

Maar ik weet dit niet meer zeker

19.18 edit

ff gezocht hier is een interview met Mr. T, op ongeveer de helft legt hij de herkomst van zijn goud uit

http://www.youtube.com/watch?v=di4L-nkh7fI&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2E3fm%2Enl%2Fpage%2F3fm%5Factueel%2F210135
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
The Survivor
BerichtGeplaatst: 10-05-2007 18:27:45  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

De sieraden die Mr. T. rond zijn nek draagt zijn zeker 300.000 dollar waard. Het kost Mr. T. dagelijks een uur om de sieraden om te doen. 's Nachts worden de sieraden ultrasoon gereinigd. Soms slaapt Mr. T. met de sieraden om zijn nek, naar eigen zeggen om te voelen hoe zijn voorouders, die slaven waren, zich moeten hebben gevoeld. Na de orkaan Katrina verklaarde hij dat hij zijn sieraden afdeed. De grote armoede die hij in New Orleans en omgeving gezien had, overtuigde hem dat hij niet zo opzichtig met gouden kettingen kon rondlopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincent
BerichtGeplaatst: 10-05-2007 18:31:43  Reageer met quote


Leeftijd: 39
Admin
Admin


Geregistreerd op: 25-1-2005
Berichten: 1730
Woonplaats: Enschede/Emmeloord

... maar tegelijkertijd heeft Stephen Cannell de kettingen in zijn huis liggen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
The Survivor
BerichtGeplaatst: 10-05-2007 18:39:25  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Degene die hij nu heeft zullen wel andere zijn of misschien zjin degene van Cannell een reproductie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
ikke
BerichtGeplaatst: 11-05-2007 10:52:48  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-7-2006
Berichten: 492
Woonplaats: Dordrecht

Dat is geloof ik in 'Bring back The A-Team'.. daar laat Cannell zien dat die kettingen van BA 'nep' zijn, en dat je ze allemaal in 1x om kan doen.. Question

k dacht zoiets gezien te hebben..

_________________
Did you ever noticed, that the nicest people always ride in tanks..?!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
choppercrazy
BerichtGeplaatst: 11-05-2007 13:06:32  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

The Survivor schreef:
De sieraden die Mr. T. rond zijn nek draagt zijn zeker 300.000 dollar waard. Het kost Mr. T. dagelijks een uur om de sieraden om te doen. 's Nachts worden de sieraden ultrasoon gereinigd. Soms slaapt Mr. T. met de sieraden om zijn nek, naar eigen zeggen om te voelen hoe zijn voorouders, die slaven waren, zich moeten hebben gevoeld. Na de orkaan Katrina verklaarde hij dat hij zijn sieraden afdeed. De grote armoede die hij in New Orleans en omgeving gezien had, overtuigde hem dat hij niet zo opzichtig met gouden kettingen kon rondlopen.


Dit is verouderde informatie. Mr. T draagt sinds een paar jaar zijn gouden kettingen niet meer, deze heeft hij verkocht. Hij vond met zoveel arme kinderen in de wereld dat hij het niet kon maken met zoveel goud rond te lopen. Dus tegenwoordig zul je hem er zo niet meer bij zien lopen mits het voor een of andere commercial is ofzo maar dan is het waarschijnlijk zelfs even geleent.....want hij heeft alles in principe verkocht.

Het A-team tv goud ligt idd. bij Stephen J. Cannell thuis, dat zit allemaal aan elkaar vast en gaat met één sluiting dicht aan de achterkant. Die van Cannell zijn geen reproduktie, hij heeft de echte A-team ketting.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
hm wolff
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 13:34:00  Reageer met quote


Kolonel
Kolonel


Geregistreerd op: 11-5-2007
Berichten: 215

Choppercrazy schreef:
Dit is verouderde informatie. Mr. T draagt sinds een paar jaar zijn gouden kettingen niet meer, deze heeft hij verkocht. Hij vond met zoveel arme kinderen in de wereld dat hij het niet kon maken met zoveel goud rond te lopen. Dus tegenwoordig zul je hem er zo niet meer bij zien lopen mits het voor een of andere commercial is ofzo maar dan is het waarschijnlijk zelfs even geleent.....want hij heeft alles in principe verkocht.

Het A-team tv goud ligt idd. bij Stephen J. Cannell thuis, dat zit allemaal aan elkaar vast en gaat met één sluiting dicht aan de achterkant. Die van Cannell zijn geen reproduktie, hij heeft de echte A-team ketting.

Dus als ik het goed begrijp in de serie heeft hij nep kettingen om?maar in het begin van the ateam heeft mr t heel weinig kettingen om met allemaal frutsels er aan

_________________
Mr. White: Hello?
James Bond: Mr. White? We need to talk.
Mr. White: Who is this?
James Bond: The name's Bond. James Bond.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jamavamo
BerichtGeplaatst: 15-05-2007 13:41:35  Reageer met quote


Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 25-9-2005
Berichten: 28

Maar sinds wanneer draagt T. dat goud eigenlijk? Al voor het A-Team, of is het oorspronkelijke idee van de makers, en heeft T. later de nepkettingen vervangen door echte, toen hij binnen was? Trouwens, ik heb inderdaad gelezen of gehoord, dattie de hele handel weggedaan zou hebben, maar ik heb ook vernomen dattie daarna toch weer met goud is gezien. Maar wat moet een opa (want dat istie) van in de 50 nog met zo'n gewicht om z'n nek, dus ik denk dat het wel redelijk voorbij is.

_________________
Watch out, I'm on the jazz!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 5
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Sergeant Bosco "Bad Attitude" Baracus

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0