Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Afleveringen  ~  Andere verhaallijn voor Seizoen 5.
A-TeamBond
BerichtGeplaatst: 08-06-2008 11:21:08  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 24-4-2007
Berichten: 372
Woonplaats: Tilburg

Ik zat laatst te bedenken: Het vijfde seizoen vinden de meeste fans (waaronder ik) niet zo'n groot succes. Het is wel een leuk seizoen, maar niet zo leuk als de andere. Dus bedacht ik: Wat nou als er een andere verhaallijn was. Ik heb het volgende verzonnen:

In de laatste aflevering van Seizoen 4, The Sound Of Thunder, haalt Fullbright The A-Team naar Vietnam om Colonel Morrison te redden. In het echte seizoen blijkt dit een leugen te zijn, nu is het dat niet. Alleen blijkt in het gevangenkamp ook nog Fullbright's dochter gevangen. The A-Team bevrijd beide. Colonel Morrison (gespeeld door Robert Vaughn, inplaats van Stockwell) beloofd dat hij het team zal steunen in een rechtszaak. Als ze terug willen gaan naar Amerika word Fullbright neergeschoten, de rest ontsnapt.

In een rechtzaak word het A-Team vrij gesproken omdat Morrison kan getuigen dat ze de bank onder orders hadden beroofd.

The A-Team mag blijven doen wat ze eerst deden, mensen helpen, maar nu worden ze door de regering gesteund. En ze werken nu onder het command van Morrison (ze mogen nog steeds wel zelf kiezen welke zaken ze doen, maar soms moeten ze er ook een voor het leger doen) Er zijn alleen nog een paar oude generalen/colonels die niet geloven in de onschuld van The A-Team. Deze blijven The A-Team achtervolgen, en zo blijft The A-Team toch een beetje op de vlucht.

Misschien dat ze in de laatste aflevering toch weer beschuldigd worden, deze keer omdat het leger denkt dat Morrison gelogen heeft, en dan toch weer alleen moeten gaan werken, en dat het dan eindigt met de bekende zin van Murdock uit The Grey Team, en dat je ze dan in de van de zon tegemoet ziet rijden, einde.

Wat vinden jullie hier van? en hebben jullie zelf ideeën over hoe het vijfde seizoen had kunnen zijn?

_________________

Murdock: We need some kind of distraction, do you have a atomic bomb?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Wouter
BerichtGeplaatst: 08-06-2008 14:01:29  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

The A-team had na 4 seizoenen nood aan iets nieuws. Nogmaals een seizoen waar kleine bedrijfjes worden overgenomen door grote maniaken die snode plannen hebben zou volgens mij niet beter zijn dan seizoen 5 zoals het nu is.

The A-team had iets nieuws nodig. Nieuwe dingen zijn zelden zo goed als het oude, zeker in het begin omdat mensen het oude gewoon zijn. Ik vind, na het herbekijken van DVDbox 5, het 5de seizoen een goede verandering en vind het goed dat ze jou verhaallijn niet gevolgd hebben.

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
H.M Joey
BerichtGeplaatst: 09-06-2008 18:07:29  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-3-2008
Berichten: 594
Woonplaats: Doetinchem

Ik vind dat er niet mis is met seizoen 5, maar de opzet van A-Teambond heeft ook wel wat..

_________________
Murdock: We’re just waiting for our final clearence.
B.A: Mama is waiting fool!
Murdock: And there it is!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam Yahoo messenger MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 10-06-2008 07:44:46  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

MMh..
Ik vind seizoen 5 ook prima zo..
Had heel eerlijk gezegd misschien de opzet van jou bram.. minder gevonden..
Dan zijn ze toch niet echt gezocht meer, en dat is juist zo'n tof aspect van de hele serie..

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Daphne
BerichtGeplaatst: 10-06-2008 12:14:53  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

Dat vind ik ook wel,seizoen 5 vind ik het goed en leuke aflevering hoor!
Ik ben je mee eens dark pudding!

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
wouterkabouter95
BerichtGeplaatst: 18-08-2011 14:49:06  Reageer met quote


Leeftijd: 28
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 16-7-2010
Berichten: 3
Woonplaats: Stolwijk

seizoen 5 is de enige die ik nog niet heb.
maar als het vijfde seizoen net zo is als de rest (qua verhalen enzo) lijkt mij dat dit seizoen gewoon prima is.
het zou de serie niet ten goede gekomen zijn als ze in het laatste seizoen opeens een ander verhaal zouden doen.
opzich is het idee van a-teambond niet slecht bedacht, maar ik denk dat het zó wel prima is.

míjn mening hor Embarassed

_________________
ik ben een fan van the a-team
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Afleveringen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0