Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  'All On My Own' A Face Story.
A-TeamBond
BerichtGeplaatst: 25-04-2007 19:19:53  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 24-4-2007
Berichten: 372
Woonplaats: Tilburg

Haha, als we even doorwerken hebben we genoeg scripts voor een heel seizoen. We hebben er nu zes. Ik ga er zelf ook één maken: All On My Own. Met als hoofdpersonage Face.

The A-Team: All on my own

‘Face, weet je zeker dat je niet mee gaat?’ vroeg Hannibal.
Ze waren in een villa die Face “geleend” had. Face lag op bed te rusten. In de vorige missie was hij in zijn been geschoten.
‘Ja, Hannnibal, ik moet echt bijkomen.’ zei Face.
‘Oke, dan gaan wij nu.’ antwoordde Hannibal.
Hannibal, Murdock en B.A. liepen de deur van Face’ kamer uit en stapten in de Van. Ze reden weg.
Al snel viel Face in een diepe slaap.

De volgende dag werd Face weer wakker, hij trok een zwarte broek en een lichtblauwe blouse aan en liep naar beneden. Hij verwachtte dat de andere drie in de huiskamer zouden zitten, in plaats van hen trof hij Tawnia aan.
‘Tawnia, dat is lang geleden, hoe is het met je man?’
‘Goed, face, maar dat doet er even niet toe, ik denk dat de anderen van het team ontvoerd zijn.’
‘Hoezo?’
‘Er komen rare berichten bij ons binnen en zelfs een brief van iemand dat hij The A-Team heeft, hij wil met Colonel Decker praten.’ ‘Als dat waar is, kan het gevaarlijk worden.’ antwoordde Face.
‘Waren ze iets aan het doen?’ vroeg Tawnia.
‘Ze moesten een stel broers oppakken.’
‘Misschien zijn zij het, hoe heten ze?’
‘De gebroeders Aarts.’
‘Weet je waar ze het gingen doen?’ vroeg Tawnia.
‘Ja, laten we daar gaan rondkijken.’ stelde Face voor.

Ze stapten in Face’ Corvette en reden weg. Na een tijdje rijden kwamen ze bij een bos. Ze reden er een stukje in en stapten uit.
‘Kijk,’ zei Face ‘ de bandensporen van de Van stoppen hier.’
‘En hier ligt tabak van een sigaar, Hannibal was hier dus.’
‘En hier ligt een plasje bloed, er is dus gevochten.’ antwoordde Face.
Verder konden ze niets vinden, dus gingen ze dieper het bos in.

Na een tijdje ontdekten ze bandensporen. Ze liepen terug naar de corvette en reden de sporen achterna. Na een tijdje kwamen ze bij een oude boederij, daar stopten de bandensporen.
‘We kunnen nu niet naar binnen gaan, ik heb geen wapens bij me.’ zei Face ‘Laten we alles een keer rondlopen om te kijken of er ergens bewakers staan.'
Achter een schuur stonden een paar bewakers te roken.
‘Dat kan niet moilijk zijn, laten we terug naar de villa gaan.’

Toen ze terug in de villa waren, ging Face samen met Tawnia naar de slaapkamer, daar trok hij een la open.
‘De jongens hebben al de wapens, maar gelukkig heb ik er zelf een paar voor bescherming.'
Hij haalde een Ingram MAC 10 uit de la. De Ingram MAC 10 was een 9mm machinepistool, met de magazijncapaciteit van 30 kogels. Het geweer was uitgerust met een geluidsdemper. Het werd gebruikt in verschillende legertakken in de Vietnamoorlog tot 1975. Voor Tawnia had hij een Colt 1917, het was een .45 ACP pistool met 7 kogels in het magazijn. Het wapen werd in 1917 gemaakt door het Amerikaanse leger. Face pakt ook nog een paar granaten mee.
Ze stapten in de Corvette en reden naar de boederij.
‘Face, hoe weet je zeker dat Hannibal, B.A. en Murdock hier zitten?’ vroeg Tawnia.
‘Heb jij ooit wel eens een boederij gezien die door vijf bewakers met machinegeweren word bewaakt?’ vroeg Face.
Nu was Face blij dat B.A. die rare gadgets in de auto gemaakt had. De twee voorlampen draaide open en een dubbele granatenwerper kwam er onder vandaan. Face stopte er een paar granaten in. Tawnia keek met een wat-is-dat-gezicht.
Face antwoordde ‘B.A. heeft te veel Bondfilms gezien, wou er eerst een onderzeeër van maken.’
Tawnia moest er om lachen. Ze reden de Corvette naar de bewakers, Face lanceerde twee granaten. De bewakers sprongen weg en begonnen op de Corvette te schieten. Face vuurde met de Imgram op de voeten van de mannen. Hij vroeg Tawnia om de mannen bezig te houden. Hij liet een knopje zien waar ze op moest drukken om de granaten te lanceren.
Face rende en sprong over het hek, hij dacht er niet over na, maar hij scheurde zijn handen open aan het prikkeldraad. Hij rende naar de bewaakte schuur en opende die. Binnen stond de Van en een aantal tafels vol met drugs. Face stapte in de Van, hij had er een reservesleutel van. Hij startte de van en reed tegen de drugs aan door de muur, de bewakers konden nog net wegspringen. Hij reed naar de boerderij en reed die binnen. Nu pas zag hij het bloed dat op het stuur zat, zijn bloed.
Binnen in de boederij zat alleen een man. Face stapte met zijn Ingram in zijn hand uit de Van. Hij richtte de Ingram op de man.
‘Waar is het A-Team’ vroeg Face.
‘Ze zijn overgebracht naar een van onze villa's in Florida.’
Face kreeg het adres, stapte weer in de Van en reed weg. Hij reed naar Tawnia, die net de laatste granaat op de boerderij afvuurde en ze wisselden van auto.

Ze reden terug naar de villa.
‘En, waar zijn de anderen?’ vroeg Tawnia.
‘Ze zitten in een villa in Florida,’ antwoordde Face ‘maar wat ik raar vindt, is dat er drugs in die schuur lagen, dat is niets voor de gebroeders Aarts.’
‘Hoezo niet?’ vroeg Tawnia.
‘Omdat de gebroeders Aarts mannen zijn die kroegjes in de fik steken en dat soort dingen, geen drugssmokkelaars.’
‘Dus, of jullie hebben ze verkeerd ingeschat of ze zijn niet door de gebroeders Aarts ontvoerd?’ antwoordde Tawnia.
‘Ja.’ zei Face ‘Maar ik weet niet hoe we die villa gaan binnenvallen, Hannibal heeft altijd een plan.’
‘We hebben een vliegtijg nodig.’ zei Tawnia.
‘Daar kan ik wel voor zorgen.’ antwoordde Face.

De volgende dag stond Face op het vliegveld met een man te praten. ‘Maar ik heb het vliegtuig echt nodig.’
‘Waarvoor dan?’ vroeg de man.
‘Dat heb ik toch gezegd, om spullen naar de arme kinderen in Afrika te brengen.’ antwoordde Face ‘Dan ben je echt een held als je het vliegtuig tot onze beschikking stelt.’
'Oke, neem het maar mee, maar ik wil het binnen een week weer terug.’ antwoordde de man.
Hij vertrok en zodra hij weg was, klommen Face en Tawnia in het vliegtuig en vlogen naar Florida.

Eenmaal in Florida huurden ze een SUV en reden naar het adres. Face stapte uit de auto en liep naar één van de bosjes struiken die het gebouw omringden. Face keek door de bosjes. Op het balkon en in de tuin stonden tientallen bewakers. De meeste hadden een Mini-UZI Submachinegeweer, twee hadden er een M-60 machinegeweer.
‘Zo’n geweer heeft Hannibal ook.’ dacht Face. Hij rende terug naar de SUV.
‘We moeten een beetje gaan knutselen, Tawnia.’ zei Face.
Ze reden naar een loods waar oude auto-onderdelen lagen. Face stapte uit.
‘Ik ben Templeton Peck, undercover agent voor het brandveiligheidbureau, een organisatie van brandweermannen die meer willen doen.’ zei Face ‘Ik moet dit pand controleren.’
‘Oke.’ zei de man ‘Ik moet toch even weg.’
De man stapte in de auto en reed weg. Face reed de loods binnen.
‘Tawnia, je moet iets voor me regelen, kun je drie waterkanonnen halen bij één van de pretparken?’
Tawnia liep weg met een moet dat?!-gezicht. Face glimlachte en ging aan het werk. Hij haalde de wapens uit de achterbak van de auto. Hij had twee Ingrams en een 9mm meegenomen. Hij haalde de zijspiegels van de SUV af en monteerde de Ingrams op de overgebleven stompjes. Ook voerde hij de snelheid op en zette er betere banden op, de soort die ook op de Van zaten.
Een tijd later kwam Tawnia terug met de waterkannonen. Ze haalden de achterramen er uit en met metalen platen zette ze er twee waterkanonen op. Face zorgde dat ze vanaf het dashboard konden worden geactiveerd. Het derde kanon bouwde ze om zodat het granaten kom afvuren. Ook deze konden ze ook afvuren vanaf het dashboard. Face ging achter de computer zitten en zette hem aan. Hij maakte snel een poster voor een nieuwe James bondfilm: 'A Face For Killing'. Zo zouden de mensen niet raar opkijken als de auto over de straat reed.
Face reed de weg op, naar de villa. Met volle snelheid reed hij door de bosjes het terrein op, de bewakers begonnen op hem te schieten. Face pakte één van de Ingrams en schoot op de voeten van de bewakers. De bewakers sprongen weg, een aantal ervan belandden in een zwembad. Face lachte, maar kwam er achter dat het gebouw scherpschutters op het dak had zitten. Hij activeerde de granatenwerper en vuurde op de balustrade. Die brak af en nam de scherpschutters mee naar beneden. Uit goed verstopte bunkers kwamen nog meer bewakers aanrennen. Face activeerde de waterkanonnen en schoot op de bewakers, de mannen vielen tegen de grond aan.
Face dacht dat hij gewonnen had, maar toen gebeurde er iets wat hij niet had verwacht: vanuit één van de raampjes werd een raket afgeschoten. Face pakte de 9mm en schoot de voorruit er uit. Face pakte Tawnia bij de hand en trok haar mee terwijl hij uit het raam sprong en haar mee trok. Hij viel op de grond en pakte één van de scherpschuttergeweren mee. Tawnia pakte een M-60 geweer op. Ze schoten op de overeind krabbelende bewakers, maar ze waren niet sterk genoeg. Van boven af werden er nog steeds raketten op hen afgevuurd. Face en Tawnia renden noodgedwongen het terrein af. Ze rende naar een hotel. Face liep naar de balie en zei ‘Ik ben John Cannell en ben van Sony pictures; wij zijn bezig aan een nieuwe James Bondfilm met Daniel Craig. Wij willen graag dit hele hotel voor de crew huren, maar ik moet kijken of het een goed hotel is. Voor mijn verblijf en dat van mijn vrouw Tawnia Cannell word betaald door de crew als ze aankomen.’
‘Wij hebben uw naam niet, meneer.’ zei de vrouw achter de balie.
‘Het moet ook geheim blijven, stelt u zich voor dat iedereen het te weten krijgt, dan staat het hier vol met pers. Als u mij niet gelooft, bel dan maar naar dit nummer.’ zei Face en hij gaf de vrouw het nummer van één van zijn vriendinnen, die wel wist dat Face iets voor elkaar moest krijgen.
De vrouw ging even weg en na een tijdje kwam ze terug. Ze zei dat het goed was.
‘Oh en we hebben een helikopter en een Aston Martin nodig om het gebied te bekijken en te kijken of een grote actiescène er hier goed uitziet. Zouden wij er één van het hotel kunnen lenen?’ vroeg Face.
‘Geen probleem.’ antwoordde de vrouw en ze gaf hem twee sleutels. Face liep naar buiten en haalde Tawnia op. Hij stopte de wapens in de Aston Martin en ze liepen naar de kamer. Op de kamer vertelde hij zijn plan aan Tawnia.
‘We gebruiken de helikopter om naar de villa te vliegen, dan gebruiken we het scherpschuttergeweer om de bewakers uit te schakelen en dan bevrijden we het team.’
‘Er waar is die Aston Martin dan voor?’
‘Oh, ik moest de wapens opbergen en ik wilde graag een nieuwe auto.’ zei Face. ‘Heb jij je vliegbrevet?’ vroeg hij aan Tawnia.
‘Nee, ik niet, maar mijn man, Brian, wel.’ antwoordde Tawnia.
‘Kun je hem vragen hier heen te komen?’ vroeg Face.
‘Ja, geen probleem.’

Na een dag kwam Brian Lefcourt aan en die nacht ging de helikopter de lucht in. Face had het scherpschuttergeweer in zijn handen, naast hem zat Tawnia met de M-60 en aan de stuurknuppel zat Brian Lefcourt. Ze vlogen naar de villa en Face begon op alle ramen te schieten. De bewakers renden naar buiten en Tawnia schoot op de grond voor hun voeten. Net zoals de vorige keer kwamen eerst de scherpschutters uit de ramen. Face pakte een granaat en gooide die naar binnen. De bewakers vlogen uit het raam, vielen op de grond en één viel er in het zwembad. En net zoals de vorige keer kwam daarna de man met de raketten naar buiten hangen. Face was erop voorbereid dus richtte hij, schoot en raakte de man in de schouder. De man viel uit het raam. Face wist niet wat hun volgende stap zou zijn, maar er gebeurde niets meer.
Face vroeg aan Brian of hij naar het raam wou vliegen, hier sprong hij een kamer in. Dit was duidelijk de wapenkamer. Wat Faceman niet had verwacht is dat er een aantal bewakers stonden. Snel pakte hij een rookgranaat uit een doos en gooide die naar de bewakers. Hij overmeesterde de mannen in hun verwarring en bond ze vast. Hij pakte een M60 uit een doos en liep de gang op. Hier waren een paar deuren. Face opende één van de deuren. Hier lag Hannibal op een bed; onder hem lag een plasje bloed en hij was bewusteloos, maar hij zou het wel overleven.
‘Face, ze….ze hebben B.A. en Murdock in de vrachtwagen zitten en brengen ze naar Decker.'
Face nam Hannibal op zijn schouder en liep naar het raam, de helikopter hing nog in de lucht. Hij gaf Hannibal over aan Tawnia en sprong toen zelf in de helikopter.
‘Is er een vrachtwagen weggereden?’ vroeg Face.
‘Nee’ antwoordde Tawnia. Ze had het nog niet gezegd of een vrachtwagen reed naar buiten, blijkbaar hadden ze door dat Hannibal weg was, want een man met een Bazooka hing uit het raampje. Faceman pakte het scherpschuttergeweer en schoot de man in zijn arm. De man trok zich terug.
‘Ga voor de wagen vliegen.’ zei Face.
Brain Lefcourt vloog de heli voor de vrachtwagen. Face zei tegen Tawnia ‘Ik zorg dat de aanhanger loskomt en dan moet jij zorgen dat de truck stopt.' Face sprong op de cabine en liet zich naar beneden zakken. Hij wou de aanhanger loskoppelen, maar toen hoorde hij het vuren van een Uzi. Hij sprong weg en pakte een 9mm uit zijn zak. Hij schoot op de man en die trok zich terug. Hij koppelde snel los en sprong op de aanhanger. De aanhanger vloog met grote vaart los en snel kroop hij naar de achterkant, hij opende de deur en haalde B,A. en Murdock er uit.
Ondertussen pakte Tawnia het scherpschuttergeweer en schoot op de banden van de truck. Die vloog over de kop en viel op zijn kant. De mannen klommen eruit, maar Tawnia richten de M60 op ze. Al zat ze hoog, de mannen hadden het wel door en lieten hun wapens vallen. Tawnia sprong eruit en bond de mannen vast. Daarna vlogen ze naar de aanhanger, die hard tegen een boom tot stilstand was gekomen. Ze haalde B.A., Face en Murdock er uit.

Die nacht lagen ze allemaal in het ziekenhuis. Hannibal was het ergste verwond. Ook B.A. en Murdock waren er niet zo goed aan toe. Face was ook gewond. Tawnia en Brian waren alleen bij hun vrienden gebleven, maar waren niet erg gewond.
‘We moeten terug naar die mannen.’ zei Hannibal ‘Na wat ze met ons hebben gedaan, moeten we ze wat manieren leren.’
‘Ja, man, ik breek elk bootje in de lijven van de sukkels.’ zei B.A. ‘Maar hoe willen jullie dit gaan doen’
‘Nou, die gasten zijn heel sterk, ik denk dat ze jullie lieten winnen, dus gaan we met zoveel als we hebben aanvallen, Murdock en Brain in de helikopter, ik en B.A. in die auto die jullie de eerste keer hebben gebruikt (Face vroeg maar niet hoe hij dat te weten te komen was) en dan hebben we nog iets nodig voor Face en Tawnia.’
‘Face heeft een Aston Martin kunnen krijgen.’ zei Tawnia
‘Perfect’ Zei Hannibal.
‘Ik weet het niet, Hannibal.’ antwoordde Face.
‘Maar ik wel, hahahah.’ zei Hannibal.

De geplande aanval moest nog een week worden uitgesteld, omdat het team in het ziekenhuis lag. Maar daarna gingen ze aan de slag, De SUV was nog bruikbaar, net als de helikopter. De overgebleven wapens werden op de Aston Martin vastgezet. Het dak van de Aston Martin werd , onder luid protest van Face, van de auto verwijderd, en de M60 werd erop geplaatst. Hannibal had nog een Uzi die hij had gestolen van één van de bewakers en Face had de 9mm nog, deze legden ze in de Aston Martin. Toen gingen ze over op aanval, maar niet zoals Faceman het de eerste keer had gedaan. Deze keer reden ze recht het huis in met de SUV en de Aston Martin. Face stapte uit en pakte de M60: hij begon de villa aan flarden te schieten.
Tawnia pakte de Uzi en de 9mm en begon de rest klein te schieten. Hannibal en B.A. begonnen alles nat te spuiten en te bombarderen. Hannibal pakte de Ingrams en liep naar het kantoor van diegene die het hele plan had opgezet. Binnen hield hij Lynch onder schot.
Hannibal vroeg zich al af wat Lynch had gedaan nadat Decker hem had opgevolgd. Iets meer dan een week geleden was hij daar achter gekomen. Lynch was zijn functie kwijtgeraakt en had vanaf dat moment alleen maar aan wraak gedacht, Hannibal had met Murdock en B,A. afgesproken hierover niets tegen Face te zeggen.
‘Doe wat je wilt, Smith, over 20 seconden ontploft dit kantoor.’
Wat er toen gebeurde leek in slowmotion te gaan. Hannibal dook naar Lynch en sleurde hem uit het kantoor, ze vlogen uit het raam en vielen hard op de grond. Hannibal overleefde de val, maar was bijna dodelijk verwond. Hij greep naar de Ingrams, maar zag dat er nog maar één van over was, hij strompelde er naar toe, maar net toen hij die wou pakken, werd hij weggetrapt. Hannibal keek op, Lynch had de Ingram in zijn hand en richtte die op Hannibal.
‘Dit gaat pijn doen, Smith.’ zei Lynch.
Hij schoot de eerste kogel in Hannibals been. Hannibal voelde de pijn, maar negeerde het.
‘Waar nu, Smith, een pijnlijkere plek?'
Toen kwam de helikopter van Murdock de hoek om gevlogen, Face zat er nu ook in, Hij hielt de Sniper in zijn hand en mikte op Lynch, hij schoot hem in zijn schouder. Lynch viel om, hij was niet dood maar het scheelde niet veel.
Face droeg Hannibal in de helikopter en wou weg gaan, maar draaide zich toch om, hij nam ook Lynch in de helikopter.

Ze vlogen naar het ziekenhuis. Niemand was erg gewond, behalve Hannibal en Lynch. De mensen keken raar op toen Hannibal alweer aankwam. Face vertelde een beetje de waarheid.
‘Deze man (hij wees op Lynch) wou wraak nemen op onze vriend. Toen kwamen wij aan en redden hem. Deze man is duidelijk gestoord, hij verwonde zichzelf.’ zei Face.
‘Oke.’ antwoordde de zuster.

Na een tijdje in het ziekenhuis was Hannibal weer een beetje genezen, maar hij moest nog een weekje in een rolstoel zitten. Gelukkig had de kogel in zijn been geen ernstige gevolgen gehad. Lynch daarintegen zat voor eeuwig in een rolstoel en in een kliniek. Murdock was even naar L.A. gegaan om de Van op te halen en had hem in een groot vliegtuig naar Florida gevlogen.
‘Gelukkig zit Lynch niet bij mij in de kliniek.’ zei Murdock.
‘Wat is er eigenlijk met de Aston Martin gebeurd, Face?’ vroeg Hannibal.
‘Oh, die is kapot, maar beter die dan jij.’ antwoordde Face.
Brian en Tawnia waren nog gebleven en zouden samen met het team mee naar L.A. gaan als Hannibal weer vervoerd mocht worden.
‘Wat is er eigenlijk met die gebroeders Aarts gebeurd?’ vroeg Face.
‘Die hadden zich bij Lynch aangesloten, ik denk dat ze wel door de politie zijn gepakt’ zei Hannibal.
‘Ben daar maar niet te zeker van, Smith.’ hoorden ze achter hem.
Decker kwam de bosjes uitgelopen. Face sprong naar hem toe, maar een van de bewakers hield hem tegen. Snel startte B.A. de van, Tawnia en Brian stapten in. Murdock pakte een Ingram en schoot op Decker, er werd teruggevuurd door één van de gebroeders Aarts die Decker beschermde. Face probeerde Hannibal nog te redden, maar het had geen zin, ze hadden geen tijd en Hannibal zei ‘Ga, Face, ik red me wel, dat is een bevel.’ Faceman stapte in en B.A. scheurde weg.
‘Faceman, waar is Hannibal? Vroeg B.A.
‘Hij gaf me het bevel om hem achter te laten.’ antwoordde Face.

Hannibal werd door Decker meegenomen, in een busje. ‘Nu heb ik je, Smith.’ zei Decker.
‘Ik wil het hele team, achtervolg ze.’ zei Decker. De MPwagens scheurden achter de Van aan. Murdock kwam uit de achterkant van de van hangen en schoot op de banden. Eén van de MP’s vloog over de kop en de andere moesten ervoor stoppen, anders zouden ze er tegenaan rijden.

Dit verhaal word vervolgd door 'Alone against a army' A Hannibal story".


Laatst aangepast door A-TeamBond op 27-04-2007 20:59:37, in totaal 1 keer bewerkt

_________________

Murdock: We need some kind of distraction, do you have a atomic bomb?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

The Survivor
BerichtGeplaatst: 25-04-2007 19:21:30  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 28-12-2006
Berichten: 2018

Voor een heel ''seizoen'' moet je nog wel even wachten vrees ik Razz
Minimaal nog 7 fanfictie verhalen. Ik hoop dat jouw verhaal even succesvol mag zijn als de andere! Wink
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 25-04-2007 22:40:24  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Succes met je verhalen Very Happy
Ik ben ook nog altijd bezig met wat verhalen in elkaar zetten Wink

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 26-04-2007 09:34:26  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Heey, op zich wel een vet idee om een eigen aflevering te schrijven:P
Misschien ga ik dat ook maar eens doen!!
Vet RazzRazz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 27-04-2007 20:59:22  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Ben benieuwd naar de rest!! Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
MissCrazyFool
BerichtGeplaatst: 27-04-2007 21:19:38  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-4-2007
Berichten: 995
Woonplaats: Limburg(Geleen)

Me too. Very Happy

_________________
I'm not crazy, i'm just on the jazz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
A-TeamBond
BerichtGeplaatst: 27-04-2007 21:49:41  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 24-4-2007
Berichten: 372
Woonplaats: Tilburg

Weer een nieuw stukje geplaatst.

_________________

Murdock: We need some kind of distraction, do you have a atomic bomb?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 27-04-2007 21:53:55  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

vet Razz
Je bent nu dus aan het pennen>?<
Ik oowk, mijn eerste A-Team aflevering; best nog lastig hoor Razz

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 27-04-2007 21:55:08  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Leuk stukje hoor Smile

Succes met het vervolg Very Happy

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
MissCrazyFool
BerichtGeplaatst: 27-04-2007 21:57:27  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-4-2007
Berichten: 995
Woonplaats: Limburg(Geleen)

Good luck idd! Wink

_________________
I'm not crazy, i'm just on the jazz!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 27-04-2007 22:03:29  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Maar als je eenmaal aant typen ben gaat het zeer gemakkelijk hoor Wink
Alles zit in je koppie Very Happy ( tenminste bij mij )

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 27-04-2007 22:05:35  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

ja oke; dan wel Razz
Het is heel gemakkelijk om de personages in bepaalde situaties te zetten; maar het bedenken van een probleem is lastig; het is namelijk niet erg orgineel om weer iets te doen met dat de bad guys een gebouw willen hebben ofzow; maar waarschijnlijk komt het bij mij er ook op zoeits aan

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
A-TeamBond
BerichtGeplaatst: 28-04-2007 10:20:21  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 24-4-2007
Berichten: 372
Woonplaats: Tilburg

Heb hem weer geupdate

_________________

Murdock: We need some kind of distraction, do you have a atomic bomb?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
A-TeamBond
BerichtGeplaatst: 07-05-2007 16:38:45  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 24-4-2007
Berichten: 372
Woonplaats: Tilburg

Weer een nieuw stukje.

_________________

Murdock: We need some kind of distraction, do you have a atomic bomb?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
A-TeamBond
BerichtGeplaatst: 14-05-2007 16:11:24  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 24-4-2007
Berichten: 372
Woonplaats: Tilburg

ga nu aan het einde beginnen. Hoop dat jullie het leuk vinden.

_________________

Murdock: We need some kind of distraction, do you have a atomic bomb?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0