Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  A-Team Melee  ~  A-TEAMMELEE Melee 15: Where are the prisoners?
Sharey
BerichtGeplaatst: 08-03-2009 23:38:00  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Hallo meleedeelnemers en -publiek,

Het verhaal is bekend en de rollen zijn verdeeld, dan wordt het tijd om een nieuw, spannend A-teamverhaal te gaan maken met elkaar. Jullie zullen het niet allemaal horen, maar vanavond om 00.00 uur klinkt het startsein en is deze melee geopend.

Heeft iedereen de spelregels doorgenomen?
http://www.ateamfans.nl/forum/a-team-melee-spelregels-t617.html
http://www.ateamfans.nl/forum/melee-13-when-the-bullet-hits-the-costume-t2572.html
Als je toch nog vragen hebt kun je terecht bij de meleemoderatoren: Sharey en Wouter.

STARTVERHAAL
Een sheriff merkt al een tijdje dat zijn deputies corrupt zijn.
Iedereen die hij in de kraag pakt, laten zij ontsnappen uit de cellen, bonnen die uitgedeeld zijn verdwijnen en dan krijgt hij ook nog eens zelf een ongeluk.
Het is duidelijk dat de deputies van hun sheriff af willen, maar.....wat is de reden daarvan?
De sheriff roept het A-team in.
Hannibal, Face, Murdock en B.A. worden tijdelijk zijn nieuwe deputies....

ROLVERDELING
The A-Team
Hannibal > Iloveitwhenaplancomestogether / Flykie
Murdock > Dark Pudding / Sharey / CVisje
Face > IlovetheAteam
B.A. > Sharey

The bad guys
Sheirys > Murdoockie
Deputies Troy+Hank+Peter > IlovetheAteam

The good guys
Sheriff Frank Sheldon > Sharey
Dochter Audrey > Beukie

Andere personages die in de melee voorkomen en door verschillende spelers beschreven worden.
Dokter Maggie.
Peters vrouw Lydia en hun 2 zoontjes Sam en Xander.
Face' vriendin Lesley.

MP's
Wie weet komen we er onderweg nog één tegen?

ATTENTIE
De aanmeldingstopic laat ik nog even open. Die wordt vanaf nu de zijlijntopic.
Waarom?
Voor reacties op posts, voor het maken van op/aanmerkingen, voor het melden van afwezigheid en terugkomst (ziek/vakantie/.......), voor vragen aan elkaar of de moderatoren, enz. Als het maar met de melee te maken heeft!

Allemaal heel veel plezier en inspiratie toegewenst.

Sharey
Melee-moderator


Laatst aangepast door Sharey op 28-05-2009 18:36:27, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger

Sharey
BerichtGeplaatst: 08-03-2009 23:55:07  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

SHERIFF
"Succes met je werk en tot vanavond, Audrey." Sheriff Sheldon geeft zijn dochter een kus op haar wang en stapt in zijn auto.
Het is 8.00 uur in de morgen.
Als hij het sheriffkantoor binnenkomt trekt hij de luxaflex omhoog, groet deputy Troy, die nu klaar is met zijn nachtdienst, en loopt door naar het keukentje.
Hij pakt 2 bordjes, legt er een paar boterhammen, plakjes ham en kaas op en zet het koffiezetapparaat aan.
Met de ontbijtjes loopt hij de cellengang in.
Aan de linkerkant van de gang liggen 3 cellen op een rij, gescheiden door een muur en met tralies ervoor.
In de eerste ligt een man zijn dronkenmansroes uit te slapen.
Sheriff Frank steekt zijn hand door de tralies en zet het bordje op een plankje aan de muur.
Op weg naar de volgende cel begint hij alvast te praten tegen de dame die daar sinds eergisteren zit. "Goede morgen, Miss Sheirys, hier is je ontbijt. Het zal wel een beetje te min voor je zijn, maar ik heb hier alleen...."
Terwijl Frank naar het plankje in de 2e cel reikt valt hij stil.
"Hé! HÉ! Troy, kom terug! Waar is Sheirys gebleven?"

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 09-03-2009 08:01:54  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Sheirys

Ik lachte in mijn vuistje. Ik had het bed naar voren geschoven, was er achter gaan liggen en hing de deken over het bed, zodat ik niet te zien was. In mijn rug voelde ik de revolver prikken.
Wat een geluk dat die deputy zo goed meewerkt Twisted Evil
Toen ik de deur open hoorde gaan, schrok ik op uit mijn gedachten.
De sheriff was ook niet dom, en keek onder het bed. Ik boog me in een atletische stand en de sheriff keek weer weg. Ik grijnsde onhoorbaar.
Ik zag aan de benen dat de sherriff met zijn rug naar me toe stond. Ik liet me langzaam zakken. De sheriff was aan het praten met Troy.
Ik rolde snel onder het bed vandaan, sprong op en duwde de revolver in zijn rug.
De sheriff verstijfde. Ik zei: ik had die auto niet verkeerd geparkeerd.. Maar omdat je me niet geloofde, en omdat dat ontbijt gewoonweg smerig is, zeg ik mijn huur hier op.
Ik griste een boterham van het bordje en hield het vast. Sissend zei ik: hier ga je meer van horen vriend! Niemand sluit me zomaar op!
Ik wenkte de deputy en zelf liep ik achteruit, de cel uit.
De deur sloot ik, en de twee mannen zaten vast. De dronkeman was ondertussen ook wakker en grijnsde dom. Hij dacht zeker dat ik hem mee ging nemen.. die sukkel!
Ik draaide me trots om en rende het gebouw uit, enigzins wankelend op mijn hakken. Mijn helper stond al klaar met een snelle auto, en we scheurden weg.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 09-03-2009 17:27:00  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

HANNIBAL

,,Stop eens, B.A," zei ik. ,,Kijk eens." En ik wees naar de office van de sheriff, waar op dat moment iemand naar buiten kwam rennen.
,,Dat kan nooit goed zijn," zei Murdock, terwijl hij Billy aaide.
Ik stemde er mee in, maar besloot voorzichtig te zijn. We stopte een paar huizen voor die van de sheriff. Ik stapte uit een keek eerst eens rond. De office van de sheriff lag tegenover de supermarkt, en naast de wapenhandel. Het was verder een redelijk verlaten dorpje, het deed me enigzins denken aan een dorpje waar we eerder waren geweest, Bad Rock. In het midden lag een groot zandpad, niet echt fijn als het hard kan regen, wat het hier kan.
De andere keken me aan, wachtend op iets wat ik ging zeggen, had ik al vlug door. Ik besloot Murdock en B.A. polshoogte te laten nemen in het gebouwtje, terwijl Face en ik ons opstelden naast het gebouw om eventuele indringers tegen te houden.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 09-03-2009 18:11:10  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Face

"Ach, Hannibal waarom moeten wij nou weer de wacht houden", zei ik.
"Ik heb wel wat beters te doen hoor", zei ik nog.
"Niet zo zeuren, Face, wie is het deze keer", zei Hannibal een beetje boos tegen me.
"Chelsea", zei ik wat dromend.
"Ze heeft mooi bruin krullend haar en blauwe ogen.", zei ik.
Ik zuchte en een paar minuten later kwamen B.A. en Murdock met de sheriff en een deputy het bureau uitlopen en de sheriff begon te vertellen wat er net gebeurd was.


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 10-03-2009 18:25:39, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Beukie
BerichtGeplaatst: 09-03-2009 19:01:43  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 15-2-2009
Berichten: 139
Woonplaats: somewhere and nowhere

Audrey

ik was er weer niet helemaal bij met mijn gedachten en toen pa mij een kus gaf schrok ik ineens wakker uit mijn dagdromen.
Ik hoorde hem mij succes wensen en dacht nog: "Dat heeft hij meer nodig als ik."
Maar hij was al de deur uit nog voor ik iets terug kon zeggen.
Ik ruimde de tafel af, deed de afwas en ging op weg naar het schoolgebouw waar ik werkte.
"Wat zou de dag nu weer voor ons in peto hebben?"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 09-03-2009 20:26:06  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

B.A.

"O.K., Hannibal, doen we. Murdock! Geen gebillie daarbinnen! Anders laat ik je achter bij de sheriff."
We pakken allebei een handwapen mee en naderen de office van de zijkant. Ik wijs naar een zijraam en wenk Murdock dat we eerst daar naar binnen kijken.
Door dat raam zien we een gang. En tralies waar iemand met zijn armen doorheen gestoken staat met een hoed in zijn hand. Het is onmiskenbaar de hoed van een sheriff.
"Murdock, de sheriff zit opgesloten. Dat klopt van geen meter!"
Ik loop met grote passen de sheriffoffice binnen en direkt naar de cellengang.
Murdock volgt op de voet, maar kijkt onderweg goed om zich heen.
"Wie is daar?!" wordt er geroepen vanuit de 2e cel.
"Bent u de sheriff van dit dorp?" vraag ik een beetje naar de bekende weg.
"Ja. En hij (hij wijst met z'n duim naar achteren) is één van m'n deputies. Horen jullie bij miss Sheirys en kom je ons uitlachen of kun je ons hier uitlaten?"
"Waar zijn de sleutels?" vraag ik.
De sheriff voelt aan zijn broekriem, waarschijnlijk een gebaar uit gewoonte, want nu hangt er niets.
"Die heeft die slinkse dame meegenomen. Zij heeft ons hier opgesloten."
"Heb je reservesleutels? Anders... ga maar opzij."
Murdock rent naar de bureaus en begint als een gek te zoeken.
Ik loop enkele passen achteruit, krijg een daadkrachtige trek op m'n gezicht en sta klaar om een flinke trap tegen de tralies te geven als Murdock luid een bos sleutels laat rammelen.
"Geef maar, ik weet welke sleutel je moet hebben." De sheriff geeft de goede aan en we bevrijden de mannen.

SHERIFF SHELDON

Ik slaak een zucht van opluchting als de vreemdeling ons uit de cel laat.
"Thanks, ik ben sheriff Frank Sheldon en dit is Troy."
"Baracus is de naam. We zagen een vrouw hard weglopen uit uw office. Dat vertrouwden we niet. Daarom zijn we naar hier gekomen."
Ook de andere man stelt zich voor....
Ik loop naar de voordeur en kijk op de veranda of ik nog een glimp op kan vangen van de ontsnapte gevangene. Ik weet dat ik daar te laat voor ben, maar je weet nooit.
"De vrouw is in een auto gestapt. Een zwarte. Ze gingen naar het noorden." (met de noorderzon vertrokken, weet je wel...)
Ineens komen er 2 mannen om de hoek de veranda oplopen, die me vriendelijk groeten.
Blijkbaar horen ze bij onze bevrijders en ze tonen oprechte belangstelling voor wat er vanmorgen gebeurd is....

Ik nodig de 4 mannen uit in m'n office en bij een kop koffie doe ik m'n verhaal.
"Had ik een winkeldief ingerekend, dan trok een dag later de winkelchef zijn aanklacht in. Had ik op een drukke dag een paar parkeerbonnen uit moeten schrijven....dan waren de recuutjes de volgende dag verdwenen, zodat ik niet kon zien van wie ik geld kon verwachten.
En vanmorgen had die dame ineens een revolver, terwijl ze gisteren van top tot teen is gefouilleerd!
Iemand loopt hier mijn werk te saboteren en ik begin zo langzamerhand een idee te krijgen wie dat zijn.... Maar ik heb nog geen bewijs..."
Ik zucht een keer en drink eindelijk m'n eigen koffie op. Die is nu natuurlijk lauw geworden en ik trek spontaan een vies gezicht.

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 09-03-2009 21:07:01  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

HANNIBAL

Ik hoor het verhaal van de sheriff aan zonder hem te onderbreken. En tijdens het verhaal begon een plannetje te broeden. Toen de sheriff uitgepraat was dacht ik er nog even over na. De sheriff schonk onder tussen nieuwe koffie in, want de oude was met geen mogelijkheid je lichaam binnen te krijgen zonder een spier te vertrekken.

,,Look, sheriff," zei ik. ,,Nu ik je verhaal gehoord heb lijkt je me oprecht en daarom zal ik je ook vertellen wie we zijn. Links van je zit B.A. Baracus, daar in zit Faceman en Murdock is zoals je ziet daar in de hoek Billy's vacht aan het kammen. Ik ben Hannibal Smith, wij zijn..."
,,The A-Team!" onderbrak de sheriff. ,,The A-Team! Ongelofelijk. In mijn stadje!"
,,Jazeker!" zei Murdock. "Souvernirs zijn af te halen bij de fanshop, foto's kosten..."
,,Mmmmmmmm," gromde B.A., en Murdock hield wijselijk zijn mond.
,,Ik heb een plan," zei ik...

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 09-03-2009 21:12:55  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Sheirys

Ik zat naast Mike in de auto en keek opzij. 'Je stond daar mooi op tijd. Had Troy je gewaarschuwd?'
Mike knikte kortaf.
'Mooi. Dan weten ze nou ten minste dat er iets niet in de haak is..'
Mike keek me aan. 'Mag ik dan misschien weten wat je van plan bent?' Toen ik antwoorde keek ik hem niet aan. 'Nee.'
Mike haalde zijn schouders op en stopte voor een gietijzeren hek. Die zwaaide langzaam open en we reden naar binnen.
Mike stopte de auto voor de hoge trap die naar de ingang leidde. Ik stapte uit en fatsoeneerde mijn blouse en broek. Ik keek omhoog naar het huis en haalde even diep adem. Over een half uurtje zou de eerste klant komen, en ik had nog van alles te doen. Ik rende de trap op naar boven, smeet de deur open en rende door naar boven.
Ik nam een snelle douche, fönhde mijn haar en poetste mijn tanden tegelijkertijd.
Ik trok een rood mantelpakje aan en fatsoeneerde mijn haar. Terwijl ik mijn schoenen aandeed hoorde ik een beschaafd klopje op de deur. 'Binnen!'
Mike stak zijn hoofd om de hoek. 'Hij belde zojuist af, hij was verhinderd..'
Ik plofte op bed neer en blies een pluk haar uit mijn gezicht. Ik dacht even na en zei: bel hem terug en zeg dat ik 10% zowieso verwacht, en als hij het nog wil kopen, dan wordt het ook nog eens 10% duurder.'
Mike knikte en draaide zich om. 'Stond in het contract!' riep ik hem achterna. 'Komt in orde!' hoorde ik hem terugroepen.
Ik grijnsde en stond op. Eerst even wat drinken..

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Dark.Pudding
BerichtGeplaatst: 09-03-2009 22:11:39  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 17-4-2007
Berichten: 1616
Woonplaats: Some where.. In a land full of Pudding

Murdock

Nadat B.A. naar me gromde; dook ik ineen.. maar hield wel gelijk mijn mond dicht.
Hannibal meldde dat hij een plan had, maar viel toen stil, het was net alsof hij het toch nog niet zeker wist.
Ik begon me te vervelen, sprong op en pakte een zwarte watervaste stift van het bureau. Ik tekende een stip, rechts boven mijn rechter mondhoek, waarna ik mijn haar achterover streek.
Ik richtte me op B.A. met een serieus gezicht
*met Italiaans maffioso accent* Watté denk jij welle niete?? Eine beetje tegen mije gaan grommen, e!
Jij niet weette tegen wie jij het hebte, broeder!
Net toen B.A. Zijn vuist optilde om mij te gaan slaan..begon Hannibal te praten..

_________________
**sigh.. why is the taste of danger so sweet and the smell of impossible so attractive?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail AIM naam MSN messenger
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 10-03-2009 08:22:23  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Sheirys

Ik liep naar de keuken en schonk een glas water in. Ik zuchte een diep en ging op de hoek van het aanrecht zitten.
Het was een beetje in het honderd gelopen toen ik werd opgepakt. Troy had ik al lang geleden omgekocht en dat kwam handig uit..
Maar nu dacht de sheriff verdorie dat ik vast een heel erge boef ben. Ik grinnikte kort.
'Daar moet even verandering in komen' zei ik zachtjes in mezelf. Soepel sprong ik van het aanrecht aan, pakte de autosleutels van mijn Aston Martin en liep door de lange gang naar buiten. 'Mike, ik ga naar het dorp!' riep ik nog. Mike wist verder wel wát van mijn plannen af, maar niet alles.
Ik rende de hoge trap af, richting de garage. De deur ging automatisch open op mijn stemcommando en daar stond mijn zilverkleurige Aston Martin. Ik glimlachte; wat was 'tie toch mooi.
Ik stapte in en reed snel weg, richting het dorp. 'Eerst even de sheriff vertellen wat er nou 'echt' aan de hand is' zei ik spottend.
Doordat ik met hoge snelheid reed was ik al snel in het dorp, maar zo gauw ik de zwarte van met rode streep zag, was ik op mijn hoede. Ik wist dat The A-team in zo'n van reed..
Ik beet even op mijn lip en stopte de auto. Het was markt vandaag, en het was redelijk druk. 'Eerst even dit wagentje ergens dumpen'
Ik reed vloeiend een parkeerplaats in en pakte mijn handtasje. De autosleutels gooide ik erin, na de auto op slot gedaan te hebben natuurlijk.
Ik stak de zandweg over, regelrecht naar de sheriff's office. Waarschijnlijk zou die me meteen oppakken, maar dat was ten minste geloofwaardig!
Ik opende de deur en ging naar binnen. Ik zette een wanhopig gezicht en bedacht me dat die dramaopleiding voor ik in het leger ging wel handig was!
Ik klopte beschaafd op de deur van zijn office en opende de deur langzaam nadat ik 'binnen!' had gehoord.
De sheriff stond gelijk op en wilde me al arresteren, maar ik weerde hem af en zei; 'ik moet je wat vertellen.. Daarna mag je doen wat je wilt, maar mag ik eerst zeggen wat er aan de hand is?'
Terwijl ik dat zei had ik alle mensen in de kamer goed openomen. Ik herkende BA en Hannibal onmiddelijk. De herkenning van Face en Murdock kwam wat later. Ik zag aan hun gezichten dat ze me niet herkend hadden, maar dat kon ook amper na al die jaren dat we uit Vietnam weg waren.
Smekend keek ik de sheriff aan, en wachtte op zijn reactie.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
IlovetheA-team
BerichtGeplaatst: 10-03-2009 12:51:30  Reageer met quote


Leeftijd: 30
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 2-2-2009
Berichten: 302
Woonplaats: Een luxe appartement in Hollywood... :P

Face

Ik en Murdock zaten rustig in een hoek op de bank die er stond.
Murdock was weer wat met Billy aan het spelen en ook ik aaide Billy even over zijn rug.
"Billy, word bang van je gezicht, Face", zei Murdock opeens tegen me.
"Hahaha, wat zijn we weer grappig", zei ik met een zucht.
Toen klopte er iemand op de deur en nadat de sherrif "binnen" had geroepen kwam er een mooie slanke vrouw binnen die de sherrif op één of andere manier meteen wilde arresteren maar ze hield hem tegen en mocht eerst uitleggen wat er aan de hand was.
Ik vond haar eigenlijk best wel leuk.
Toen ze klaar was met haar verhaal wilde de sherrif haar niet meer oppakken en daarna liepen Hannibal, B.A., Murdock, Troy en de sherrif de kamer uit.
Ook ik wilde opstaan maar Hannibal zei:"Pas jij even op deze dame, dan gaan wij even na of het wel klopt wat ze allemaal zegt".
Toen ze net weg waren pakte de dame handboeien en boeide toen mijn polsen.
Ze wilde me zoenen maar dat ging niet door doordat Troy opeens binnenkwam.
De dame wende even haar gezicht ergens anders heen en keek toen weer naar mij.
Daarom vroeg ik haar: "Heb je vanavond al iets te doen?", in de hoop dat ze met me uit wilde gaan.
Waarop ze antwoordde: "Nee, vanavond bij het Youston hotel om 9 uur 's avonds en vertel alsjeblieft niet waar je heen gaat tegen de anderen en ook niet dat je een date hebt met mij."
Mijn polsen waren nog steeds geboeid, ik vroeg me af of ze me ook nog los zou maken zodat we naar de andere toe konden gaan.

Troy

Na de hele gebeurtenis met Sheirys was ik een beetje van de kaart want ik wist nu niet wat haar plan was voor hetzelfde geld zou ze me vermoorden.
Ik liep met Hannibal, B.A., Murdock en de sherrif de kamer uit.
Ook ik was verliefd op sheirys en was bang dat ze nu met Face of zoiets zou gaan.
Ik rende de kamer weer in en zag dat ze elkaar bijna zoenden maar doordat ik binnenkwam ging dat volgens mij niet door.
Toen pakte ik mijn pistool en wilde Face doodschieten maar toen ik de blik op het gezicht van sheirys zag wist ik dat ze wat gemeens van plan was met Face en liet ik hem in leven.
Ze had zo wel haar eigen gemene plannetjes met Face.
Ik dacht nog bij mezelf: wat zielig dat Face helemaal niets door heeft, dus niet...
Daarna liep ik ook weer naar de anderen toe.


Laatst aangepast door IlovetheA-team op 10-03-2009 19:52:09, in totaal 2 keer bewerkt

_________________
question: Can you say something in Dutch?

Dwight: Niet doen. Niet doen.
Dirk: Why not?
Dwight: Niet doen.
Dirk: Doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Murdoockie!!
BerichtGeplaatst: 10-03-2009 17:27:15  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 11-8-2007
Berichten: 2195
Woonplaats: Home, where the heart is.

Sheirys

Ik ging op een stoel zitten en begon te vertellen. 'Een man was bij me gekomen voor ik werd opgepakt, en die wilde dat ik de sheriff zou bedreigen. Er zou een andere man komen die me zou helpen met vrijlaten..'
De sheriff keek me onderzoekend aan. Ik zuchte en voegde toe: 'ik sta bekend als een persoon die vaak opgepakt kan worden en zodoende wilde hij me gebruiken! Ik weet echt niet waarom, ik deed het maar, anders zou hij me wat aandoen! Check mijn achtergrond maar!'
Sheldon geloofde me, en de rest van het team ook. Ze liepen weg om mijn verhaal te checken. Alleen Face bleef achter. Ik keek hem aan en vond hem nog aantrekkelijker dan vroeger. Als ik niet beter wist, dan wist ik het wel!
Ik pakte langzaam de handboeien van het bureau en liep langzaam naar hem toe. Ik boeide zijn handen en keek hem aan. We wilden bijna zoenen, toen Troy de deur ineens open knalde. Hij keek ons even aan, en ik seinde snel met mijn ogen. Hij keek Face kwaad aan, als blikken konden doden..
Face vroeg me toen voor een date, en ik stemde toe. "Perfect, ik heb beet...! Hij is geen spat veranderd"; dacht ik bij mezelf.
Ik drukte een zoen op zijn mond, maakte zijn boeien los en greep mijn tasje van tafel. Ik keek Face lang aan en zei: 'ik moet gaan, ik zie je vanavond!' Ik gaf hem een stralende glimlach.
Snel liep ik het gebouwtje uit, nadat ik mijn telefoonnummer op een papiertje had geschreven, voor het geval ze me wilden bellen.
Ik stak het zandpaadje over, stapte in mijn Aston en reed terug naar huis.

_________________
O, Resentless Love! Whereto Doth Not Thou Force The Hearts of Mortals?

It's cool. Really, 'tis.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Sharey
BerichtGeplaatst: 10-03-2009 19:55:14  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

Sheriff

"Binnen."
Ik was verbaasd toen ik Sheirys zag staan, maar vond snel de tegenwoordigheid van geest om haar terug achter slot en grendel te zetten.
Ze vroeg of ze iets uit mocht leggen en ik ben de kwaadste niet, dus ik gaf haar die kans.
Het leek mij een goed idee om haar het gevoel te geven dat ik haar verhaal geloofde en toonde me bereidwillig om haar verhaal te checken.
"Wacht hier maar even. We zijn zo terug."

Hannibal, Murdock en B.A. liepen met me mee naar de balie.
"Mannen, die miss Sheirys is zo geslepen als een diamant, ze ziet er bloedmooi uit, maar ze deinst er niet voor uit om je de strot af te snijden, bij wijze van spreken dan. Laat haar maar even denken dat we haar geloven, maar het zou mij niets verbazen als zij met al die sabotage hier te maken heeft."
Hannibal stelde voor om haar te volgen en seinde naar B.A. "Wat voor auto heeft ze?" vroeg hij tot slot.
"Een zilverkleurige Aston."
B.A. sprintte naar buiten, maar wat ie nou precies ging doen....ik zou het niet weten.

B.A.
Sheriff Sheldon deed me even verbaasd staan. In zijn kantoor leek hij even te bezwijken voor de charmes en het drama van miss Sheirys, maar hier bleek dat hij haar echter doorzag.
Ik gromde een keer van waardering.
Hannibal seinde met zijn hoofd naar de Van en ik begreep de hint.
Ik maakte een sprintje naar m'n auto, pakte een zender en ging op zoek naar haar auto. Ik keek eerst eens goed om me heen, door de vele marktbezoekers duurde het even voor ik hem in het oog kreeg.
Voor ik onder de auto kroop, keek ik even of miss Sheirys er nog niet aan kwam.
Toen de zender goed zat, maakte ik dat ik weg kwam en met een omweggetje kwam ik bij de office terug.
"Hé, big guy, je lijkt zo wel een woestijnrat!" zei Murdock terwijl hij me op m'n rug klopte, wat een waterval van zand veroorzaakte. "Hé, fool, kijk nou eens wat je doet." riep ik opgefokt.
"Schudt je dan ook eerst uit voor je binnenkomt! Een hond schudt zich uit, een vogel schudt zich uit en jij, m'n grote knuffelbeer... moet je vandaag ook uitschudden." Hij trok een grijns van zelfgenoegzaamheid terwijl hij dat zei, maar zette grote ogen op toen ik hem bij z'n bovenarmen pakte en meenam naar buiten. "Ik zal jou eens uitschudden, fool!" Ik schudde hem even kort door elkaar en zette hem toen maar weer op de grond.


Laatst aangepast door Sharey op 10-03-2009 22:56:31, in totaal 3 keer bewerkt

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Iloveitwhenaplancomes...
BerichtGeplaatst: 10-03-2009 20:13:06  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 15-4-2008
Berichten: 163

Hannnibal

Ik sloeg het voorval tussen B.A. en de capitain zonder commentaar gade, dit was dagelijkse kost. Toch zag ik dat de sheriff enigzins verbaasd was.
"Ik leg het nog wel eens uit," zei ik. Ik klopte hem op mijn schouder. "Ik denk dat we hier wel klaar zijn. Wij gaan die dame volgen en beslissen daarna wel wat we gaan doen. Is dat oke?"
De sheriff knikte en zei dat hij alle vertrouwen in ons had. Ik knikte vriendelijk naar hem en liep naar Face toe.
"Ik zal maar niet vragen waar jij met je poten hebt gezeten," siste ik terwijl we naar buiten liepen. Face wilde iets zeggen maar slikte zijn woorden toch maar in nadat hij mijn blik zag. We stapten in die met modder besmeurde Van, en dat was duidelijk ook B.A. opgevallen, want hij wilde hem eerst eens wassen.
Ik zei dat daar geen tijd voor was. Het zendertje piepen en B.A. gaf plankgas. Achterin klonk het geblaf van Billy maar er was niemand die er aandacht aan schonk. Murdock had sinds een paar dagen geleden de tik om Billy's geluiden ten gehore te brengen. Niet dat we daar blij mee waren, maar er iets aan doen konden we niet.

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 40
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 38, 39, 40  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  A-Team Melee

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0