Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk  <  Algemeen  ~  A-team reunie , Cristiaan peppard
chevy_van1989
BerichtGeplaatst: 25-05-2006 19:10:00  Reageer met quote


Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 15-4-2006
Berichten: 8
Woonplaats: Dordrecht

Leuke reunie van het a-TEAM


Jammer dat er zo weinig over is gebleven van de props bv.waar is het jasje van murdock met "danang" erop ??? ook weg? of heefd dwight die thuis
als aandenken?
De Van van B.A is wel bewaard gebleven 1 staat er in universal studios
en 1 is er verscheept naar engeland in een soort museum voor bekende film autos en waar is de corvette gebleven? hebben ze dat allemaal achteloos weggedaan??????
Ik had ook idd graag nog wat meerdere acteurs willen zien waar was amy??
Ik vond er een beetje een onafgemaakt einde aan zitten ik had graag
willen horen hoe george in de omgang was buiten de set van zijn zoon cristiaan en hoe hij over de a-team dacht. . Decker had ik ook nog graag ff willen horen.
Leuk dat je een kijkje kan nemen in de levens van een aantal acteurs zoals bijvoorbeeld jack ging ook al zijn ze ouder geworden.

Al met al was het best een leuke reunion maar het had zo veel beter kunnen zijn een gemiste kans als je het mij vraagt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage MSN messenger

choppercrazy
BerichtGeplaatst: 25-05-2006 19:35:53  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 18-1-2006
Berichten: 2768
Woonplaats: somewhere in orbit.

Het verhaal gaat dat Dwight zijn jack na het A-team heeft verbrand, maar zelf geloof ik daar niets van, ik denk dat hij het gewoon thuis in de kast heeft hangen net zoals Dirk Benedict zijn Starbuck uniform uit galactica thuis heeft.

De Vette is op een veiling verkocht en er staat idd een originele Cannell close up VAN in het museum in Noord Engeland (meer hierover kun je lezen in de topic over the van). De close up van die universal had is eind jaren negentig ook verkocht en is daar niet meer te vinden. Maar kijk even in de topic over The Van voor meer info, weet het zo snel niet uit mijn hoofd.

_________________
The Official Dwight Schultz Fansite http://www.dwightschultzfansite.nl

Official Facebook: https://www.facebook.com/DwightSchultzOfficialFansite
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Hantibal
BerichtGeplaatst: 26-05-2006 18:07:16  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Er is wel wat meer informatie verteld over George. George zat toen al zwaar aan de drank en had al een depressie opgelopen (ergens gelezen op fansite). Hij had het ook niet voor amateur spelers die in the a-team werden opgenomen nl: dirk,melinda,dwight en hij wilde dan ook de enige professional zijn want Mr.T was met Rocky een professional geworden. Mr.T had ook enige roem gekregen. Zoals er een kleine jongen naar George toe kwam en toen zei de jongen: Hannibal waar is BA? Toen zei hij: Vraag het eens aan Face dat jongetje deed dat dan en ging naar Dirk. Dirk ging naar Mr.T en toen hij daar kwam begonnen ze alle twee te lachen gewoon. Dus er waren 3 groepen achter de schermen. Dirk,Dwight, Melinda,Mr.T, Frankie (ken zijn naam niet meer), Tawnia en dan de producers enz... en dan George punt uit. George was dus een eenzaat. Toen Christian in de reunïe aankwam heb ik toch wel eens goed moeten doorslikken hoor.

ps: Christian heeft dus niks mee van z'n vader ik denk dat de melkboer en de postbode vaak langskwamen.

_________________
stem voor Toon Hermans:

http://www.persoonvanhetjaar.nl/bekijk/?id=15881
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 26-05-2006 19:24:04  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Zullen we ALLES wat met de reunie te maken heb in 1 topic houden? want het word nu erg verwarrend.

Hier dus:
http://www.ateamfans.nl/forum/viewtopic.php?p=7984#7984

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 1
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0