Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Algemeen  ~  A-team movie nieuws
wolter
BerichtGeplaatst: 23-07-2005 18:01:58  Reageer met quote


Kapitein
Kapitein


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 165
Woonplaats: ergens in nederland

Hallo,


Er is iets meer bekend over the a-team film. Bruce Feirstein is aangenomen om het script te schrijven. Vooralsnog is er nog steeds niks bekend over de acteurs.

Als er meer nieuws is over de film dan word dat hier voortaan gemeld Smile



mvgr,

wolter ateamfans moderator


Bron:
http://movies.about.com/od/moviesinproduction/a/ateam101204.htm

http://www.imdb.com/title/tt0429493/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Hantibal
BerichtGeplaatst: 23-07-2005 18:30:16  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Bruce Feirstein regisseur van een paar Bondfilms hopelijk wordt het geen bond film. Als je al hoort dat er bloed, doden zullen komen. Het word weer een Hollywood film. Ik haat dat, er zullen veel meer mensen komen als het gewone a-team is zoals op de dvd's.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peetjuh
BerichtGeplaatst: 23-07-2005 18:52:17  Reageer met quote


Leeftijd: 37
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 22-7-2005
Berichten: 44
Woonplaats: Den Haag

het lijkt me wel leuk aan de ene kant maar aan de andere kant denk ik nee, a team is geweest en zo'n mooie glorie is goed afgeslote! ga dat dan ook niet verpesten door middel van een film die misschien 10 keer niks wordt Exclamation

_________________
http://reallife.forumup.nl

mijn nieuwe forum!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Hantibal
BerichtGeplaatst: 23-07-2005 19:04:41  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

ben ik mee eens. Je moet stoppen op het hoogtepunt. Maar als je begint met een Bond regisseur vind ik dit maar een domme keuze. Je moet iemand nemen die dicht bij zo'n serie is geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wouter
BerichtGeplaatst: 23-07-2005 19:29:54  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Admin
Admin


Geregistreerd op: 10-12-2004
Berichten: 1603
Woonplaats: Brugge

Hantibal: The A-team is niet gestopt op zen hoogtepunt. Maar ik denk wel dat het een goeie regisseur is. Alleen zal zo'n film nooit het zelfde zijn als de serie.
Het kan mss wel goed zijn voor de serie. Nieuwe bekendheid, terug op tv, meer fans. Dus mss ook goed voor deze site. Very Happy

_________________
Beter een half spreekwoord.
Vooral wat je post is belangrijk, niet hoeveel.
Bekijk niet enkel het voorgaande bericht. Zorg dat je echt weet waarover het topic gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Hantibal
BerichtGeplaatst: 23-07-2005 19:45:03  Reageer met quote


Leeftijd: 34
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-2-2005
Berichten: 775
Woonplaats: Gullegem

Dat hoop ik ook. Het zal zeker deugd doen voor de site. Ik hoop dat de film iets wordt maar ik blijf hopen dat hij uitkomt want daar is niemand nog zeker van.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 27-07-2005 14:34:14  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

ik vond op internet het volgende kleine stukje:

Als kind moesten mijn ouders mij als het ware wegsleuren van de televisie als "The A-Team" werd uitgezonden. Iedere week zat ik trouw op post en zelf heruitzending nummer 100 kon mij nog bekoren. Ik wacht dus al enkele jaren op meer nieuws rond de verfilming van deze populaire tv-serie en vandaag is een deeltje van mijn nieuwsgierigheid bedwongen. Tijdens een interview liet Dirk Benedict, Lt. Templeton "Face" Peck, weten dat er meer en meer vorm begint te zitten in de filmplannen. Zijn rol zou bijvoorbeeld op het lijf geschreven zijn van Brendan Fraser vindt hij zelf. En naar een nieuwe Murdock moeten de filmmakers ook al niet te lang zoeken: daarvoor schuift Benedict Owen Wilson naar voor. Maar zoals zo dikwijls, blijft het ook deze keer weer bij geruchten...

en een engels stukje vond ik ook nog:

THE A-TEAM RELOADED
10.12.04
By Devin Faraci
Contributing sources: Variety
Like that huge white wall of blankness that wiped out Earth-X in Crisis on Infinite Earths (The Human Bomb, no!!!), the remaking of crummy TV shows craze continues to glide across Hollywood, destroying credibility and fun movie-going experiences in its wake.

The latest TV show to get the movie treatment is The A-Team. But bucking the trend of comedic takes on the barely watchable shows of our youth, this version will be completely serious. The timeframe will be updated from Vietnam (maybe this can function as a sequel to Three Kings, with George Clooney in the Hannibal role and Ice Cube as BA Baracus) and is being described as more in the vein of Die Hard. Great, an 80s TV show updated into a 90s film franchise.

The writer on the film is set to be Bruce Feirstein, who has written a number of James Bond films (or at least drafts of James Bond films) like Goldeneye and Tomorrow Never Dies.

Frankly, I think that the British TV comedy Spaced, from the guys who made Shaun of the Dead, had the last word on The A-Team when they had Nick Frost lead a dance to the show's techno-ed up theme song. In fairness to the other side of the coin, though, I do have to admit that the show is uniquely suited to be a movie as every single episode had the exact same storyline - A-Team blows into some town in an area of California that is affordable to shoot in, they meet a cute girl whose dad is under terrible pressure from evil developers/criminals/politicians, they get involved, build a tank out of a washing machine and back issues of Grit magazine, BA Baracus and Howling Mad Murdock have the most delicious sexual tension since Sam and Diane on Cheers, then they leave town before the military police show up. I always wished they would cross paths with The Hulk, which had the same weekly plot.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Moonlampje
BerichtGeplaatst: 09-09-2005 19:08:18  Reageer met quote


Leeftijd: 45
Korporaal
Korporaal


Geregistreerd op: 9-9-2005
Berichten: 25
Woonplaats: Zuid Holland

nou hoe erg ik ook fan ben van the a team (ik dacht dat IK erg was, maar sinds ik hier ben weet ik dat het nog 10 keer erger kan Very Happy ), ik zal NOOIT een film kijken van the a-team die nu gemaakt wordt. Ten eerste is de belangrijkste speler uit de serie al ruim 11 jaar dood, en ook zonder de andere originele acteurs is de hele magie weg. nee dat lijkt me nou helemaal niets

_________________
Hickery, dickery, dock
The mouse ran up the clock
The clock struck one
Down he run
You smell worse than my socks!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage Yahoo messenger MSN messenger
Peetur
BerichtGeplaatst: 09-09-2005 20:25:46  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

Ik zou juist wel gaan kijken.. Kijken of de mensen van tegenwoordig nog de sfeer van de jaren 80 bij de mensen omhoog kan brengen. EN het brengt waarschijnlijk extra bekendheid aan The A-team op het www.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
whiskey
BerichtGeplaatst: 09-09-2005 21:43:41  Reageer met quote


Leeftijd: 40
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 23-12-2004
Berichten: 368
Woonplaats: Wevelgem

ik zou ook gaan kijken, maar niet met zoveel enthousiansme als zouden de vier hoofdrolspelers meespelen. Het zal kijken zijn met gemengde gevoelens en ik ben er bijna zeker van dat het wel een mooie film zal zijn, maar niet datgene wat alle fans verwachten. Het zal er over zijn. Het zal een film uit de jaren 2000 zijn, en niet uit de jaren 80. het echte a-team gevoel zal er volgens mij niet bij zijn. Dan had ik eigenlijk nog liever een remake van de series gezien. Of juist weer niet ... Smile

_________________
I love it when a plan comes together!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 13-10-2005 20:15:07  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

het lijkt me wel leuk als er een film word gemaakt , maar zoiezo niemand kan de oude cast vervangen!
En ik denk dat The A-team zonder de echte face en hannibal , murdock en mr.T niet super gaat worden....

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Howlin'mad Vincent
BerichtGeplaatst: 14-10-2005 06:47:44  Reageer met quote


Leeftijd: 47
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 30-9-2005
Berichten: 12
Woonplaats: Apeldoorn

Ik zit opzich helemaal niet te wachten op een nieuwe A-team film,want zonder de oude cast kan het toch niet het zelfde gevoel creeren.
En al helemaal niet als je de verschillende geruchten op verschilende sites leest,zoals george clooney als hannibal en mike tyson als B.A.
Laat me niet lachen als dit echt zo word kan het gewoon niet slagen.
Ik zeg gewoon de oude cast e.v.t. aangevuld met nieuwe leden en dan kan het nog interessant worden,maar anders moeten ze het maar niet doen.

_________________
can i borrow your nice and shiny chopper !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Peetur
BerichtGeplaatst: 14-10-2005 12:16:21  Reageer met quote


Leeftijd: 36
Admin
Admin


Geregistreerd op: 26-1-2005
Berichten: 1178
Woonplaats: Heemskerk

OUde cast? hoe? Hannibal is dood, BA zit dacht ik aan de zuurstofflessen. Murdock is beetje onherkenbaar veranderd, alleen face is onveranderd gebleven.

_________________
IKEA - Medewerker IT Nederland
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Howlin'mad Vincent
BerichtGeplaatst: 14-10-2005 21:06:28  Reageer met quote


Leeftijd: 47
Soldaat
Soldaat


Geregistreerd op: 30-9-2005
Berichten: 12
Woonplaats: Apeldoorn

Ja Hannibal is dood,maar de rest van het team leeft nog en die zouden moeten terugkeren als er een A-team film word gemaakt.
Ik vind face niet onveranderd hij is behoorlijk ouder geworden wat ook normaal is 20 jaar na dato.
Murdock is ook ouder geworden en als hij z'n baard afscheert en geen bril draagt is het nog steeds murdock.
En B.A. zag er een paar weken geleden bij het programma the contender van sylvester stallone nog prima uit juist hij leek geen dag ouder geworden.
Hij heeft wat gezondheids problemen gehad maar zag er naar mijn mening goed uit.
En van mij part zonder oude cast geen A-team.
Want ze zijn onvervangbaar.
De filmstudio wil natuurlijk alleen maar easy money verdienen op het oude succes van de serie!! en dat is dodelijk voor een film.

_________________
can i borrow your nice and shiny chopper !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Jointjeff
BerichtGeplaatst: 14-10-2005 21:45:15  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Moderator
Moderator


Geregistreerd op: 9-10-2005
Berichten: 1131
Woonplaats: Bennekom

http://www.ateamshrine.co.uk/movieactors.php

_________________
Sunshine my only sunshine , you make me happy when skies are grey!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 5
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Algemeen

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0