Ateamfans.nl forum index
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie  <  Fanfictie  ~  A mission with developements
georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 21:45:48  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

Ik heb ook een verhaal van The A-team gemaakt Razz Smile

A mission with developements

,,Kom op, jongens,’’ zegt Hannibal als hij de kamer binnenloopt. B.A. en Murdock
kijken hem verbaasd aan. ,,Waarom gaan wij weg?’’ vraagt Murdock. Hannibal
grinnikt. ,,Face, heb je hun nog niks verteld?’’ vraagt hij aan Face. Face grinnikt
ook. ,,Nee, vergeten,’’ antwoordt hij. Hannibal vertelt het team wat ze gaan doen.
Hij had een klein klusje, die hij graag doen wou voor een vriend. ,,Het stelt niet
veel voor, we gaan gewoon die kisten fruit naar mijn vriend, Christian, brengen,’’
zegt Hannibal. ,,Dus het is maar een simpel klusje?’’ vraagt B.A. Hannibal knikt.
,,Maar waarom moeten wij dat fruit naar die vriend van jou brengen?’’ vraagt
Murdock nieuwsgierig. ,,Zijn vriendin, Ella zou dat anders doen, maar verderop
wonen een paar gasten die ook fruit verkopen.’’ ,,Ze houden nu, elke keer als Ella,
het fruit wegbrengt, haar tegen.’’ ,,Wij moeten dat fruit dus even brengen en die
gasten melden, dat ze moeten vertrekken,’’ legt Hannibal uit.

Het team laadt samen het fruit in. ,,Ik hoop niet dat jouw Van* door z’n assen krakt,’’
grinnikt Murdock. B.A. staat voor hem. ,,Mond dicht, sukkel, mijn Van kan dat stomme
fruit makkelijk aan,’’ bromt hij. ,,Okι, klaar met inladen?’’ vraagt Face. Hannibal knikt.
Het is team komt gemakkelijk aan bij Christian. ,,John, heel erg bedankt, nog last
gehad van die gasten verderop?’’ vraagt Christian. Hannibal schudt zijn hoofd. ,,Nee,
niemand heeft ons lastiggevallen.’’ zegt hij.

Het team gaat met de Van weer terug naar hun blokhut in een aantal kilometer
verder. Onderweg zit het Hannibal toch niet helemaal lekker. ,,Het ging iets te
makkelijk,’’ zegt hij. Face knikt. ,,Ja, dat idee heb ik ook,’’ zegt hij. Het team besluit
nog maar even rond te rijden. ,,B.A. rijdt maar naar de blokhut, er is hier niemand.’’
zegt Hannibal op een gegeven moment. Als B.A. terug rijdt, zien ze opeens een
wegversperring. ,,Dus daar zijn ze.’’ zegt Hannibal grinnikend. B.A. zucht. ,,Hij is weer
on the Jazz,’’ zegt hij. De teamleden stappen uit de Van.

,,Dus jij bent die andere fruithandelaar?’’ vraagt Hannibal rustig. Een man tegenover
hem trekt zijn pistool. ,,Ja, ik ben Bill, ze noemen me ook wel de Levensdief, omdat ik
altijd iedereen neerknal die ik tegenkom,’’ zegt hij. Hannibal grinnikt en kijkt Face aan.
,,Face, hoor je dat? Hij knalt iedereen neer die hij tegenkomt.’’ Face lacht ook. ,,Ja,
dat zie ik.’’ zegt hij. ,,Lach maar, nu het nog kan,’’ grinnikt Bill. ,,Nu, mannen!’’ roept
hij naar zijn mannen achter hem. De mannen beginnen een gevecht en er vallen een
paar raken klappen. Hannibal weet het pistool van Bill uit zijn handen te slaan. Hij slaat
Bill daarna knock out.

De andere teamleden hebben afgerekend met de overige mannen. Hannibal grinnikt.
,,Dacht hij nou werkelijk ons aan te kunnen?’’ Murdock schudt zijn hoofd. ,,Niemand
kan jou aan als je on the jazz bent.’’ Hannibal ziet niet dat Bill weer bij kennis komt. Bill
pakt het pistool van de grond. Langzaam staat hij op. ,,Blijf maar staan met je handen
omhoog,’’ grinnikt hij. Hannibal draait zich langzaam om. De teamleden doen hun handen
omhoog.

Bill pakt een paar granaten uit zijn broekzak. ,,Kijk, wat een mooie dingen hθ?’’ vraagt hij
grijnzend aan Hannibal. Face kijkt naar het pistool van Bill. Ineens schopt hij het pistool
uit Bill zijn handen. Hannibal, Murdock en B.A. pakken snel de granaten van Bill af. Murdock
laat per ongeluk ιιn uit zijn handen vallen. Bill weet hem nog net voor B.A. van de grond
te pakken. Hij trekt de pin eruit en gooit de granaat terug op de grond. ,,Rennen!’’ roept
Hannibal. Gevolgd door Murdock en B.A. rent Hannibal naar de Van. Ze duiken erachter en
gaan op de grond liggen. Hannibal kijkt snel om zich heen als de granaat ontploft. ,,Waar is
Face?’’ vraagt hij paniekerig. Murdock en B.A. kijken ook om zich heen. ,,Hannibal!’’ horen
ze Face roepen. ,,Face!’’ roept Hannibal terug, maar hij krijgt geen reactie meer.

Als de stofwolk is verdwenen zien de teamleden Bill op de grond liggen. B.A. loopt naar hem
toe. ,,Opstaan, sukkel,’’ zegt hij kwaad. Als Bill overeind is gekomen, begint hij een gevecht
met B.A. Na een paar klappen te hebben uitgedeeld, is B.A. uiteindelijk de winnaar. De stem
van Face, die Hannibal roept, echoot door Hannibal zijn hoofd. Dan ziet hij Face liggen.
,,B.A. kom hierheen,’’ roept Hannibal. ,,We hebben Face gevonden.’’

Face ligt bewusteloos op de grond. Hannibal veegt met zijn mouw wat bloed van het gezicht
van Face. ,,Zijn pols is laag,’’ zegt Murdock bezorgd. ,,Kom, we dragen hem naar de Van.’’
zegt Hannibal. Samen dragen ze Face naar de Van. Ze leggen hem achterin. Langzaam komt

Face weer bij bewustzijn.

,,Hannibal…?’’ vraagt hij zacht. Hannibal pakt Face zijn hand vast. ,,Ik ben bij je, kid,’’ zegt hij.
,,Is het… is het erg?’’ vraagt Face. Hannibal kijkt Murdock en B.A. aan. ,,Face, probeer maar
wat te slapen,’’ zegt hij dan. Face zucht. ,,Het doet zo’n pijn,’’ zegt hij. Hannibal knikt. ,,Weet
ik, kid, B.A. wil je even wat verband pakken?’’ vraagt hij. B.A. pakt wat verband en geeft dat
aan Hannibal.

Hannibal doet de blouse van Face open. Het drukt het verband op de wond. Face schreeuwt het
uit van de pijn. ,,Murdock, scheur eens een stuk van mijn mouw af,’’ zegt Hannibal tegen Murdock.
Murdock doet dat en geeft het stukje mouw aan Hannibal. Hannibal veegt ermee wat zweet van
Face zijn voorhoofd. ,,Rustig, kid,’’ zegt hij. Face kijkt hem aan.

Hannibal veegt nog een keer het zweet van Face zijn voorhoofd. ,,Rustig ademen, Face, rustig,’’
zegt hij kalmerend. Face kreunt het uit van de pijn. Murdock zucht. ,,Mijn schuld,’’ zegt hij zacht.
Hannibal schudt zijn hoofd. ,,Niemand zijn schuld, Murdock,’’ zegt hij. Murdock zucht weer. ,,Ik liet
die ene handgranaat vallen,’’ zegt hij. B.A. knikt. ,,Ja, sukkel, door jou gaat Face dood.’’ Hannibal
draait zich om. ,,Face gaat niet dood en het is niet Murdock zijn schuld!’’ roept hij kwaad.

Murdock en B.A. kijken elkaar aan. ,,Sorry,’’ zegt Murdock. ,,Ja, ook sorry van mij,’’ zegt B.A.
Hannibal kijkt naar Face. ,,Hannibal, ik heb het koud,’’ zegt Face zacht. ,,Heb je ook een deken
of zoiets in de Van liggen?’’ vraagt Hannibal. B.A. knikt. Hij haalt een deken achteruit de Van.
Hannibal legt het voorzichtig over Face heen.

,,B.A., is de Van niet heel erg beschadigt?’’ vraagt Hannibal. B.A. schudt zijn hoofd. ,,Mooi, dan
kunnen we naar het ziekenhuis,’’ zegt Hannibal. Op dat moment staat Bill voor hun. ,,Jullie gaan
nergens heen,’’ zegt hij en richt zijn pistool op de teamleden.

,,Okι, wat wil je?’’ vraagt Hannibal een beetje bezorgd. Bill lacht. ,,Jullie hebben mij geοrriteerd met
dat fruit van jullie, dus nu ga ik jullie irriteren,’’ zegt hij. Hannibal kijkt hem kwaad aan. ,,Ik heb geen
tijd voor spelletjes, we hebben een gewonde hier,’’ Bill lacht. ,,Maak je geen zorgen, hij zal over een
uurtje niks meer voelen.’’

Face kijkt Hannibal angstig aan. ,,Is dat…’’ Face wil iets vragen, maar Bill onderbreekt hem.
,,Mond dicht!’’ roept hij. ,,Breng die sukkel van jullie naar dat schuurtje daar.’’ Commandeert hij de
teamleden. Hannibal kijkt naar het schuurtje verderop, waar Bill naar toe wijst.

B.A. loopt voorop gevolgd door Hannibal en Murdock, die Face dragen. Aangekomen bij het schuurtje,
leggen ze Face op de grond neer. Hannibal loopt naar Bill toe. ,,Wat wil je hier nou?’’ vraagt hij. Bill
zegt niks. Hij loopt achteruit het schuurtje uit, nog steeds het pistool op Hannibal gericht. Hij pakt een
sigaret uit zijn binnenzak en steekt hem aan. ,,Zitten,’’ commandeert hij. De teamleden gaan bij Face
zitten. Bill pakt een jerrycan met benzine. ,,Heb ik speciaal voor jullie bewaard,’’ zegt hij grinnikend.

Hij gooit de jerrycan leeg rondom de deur van het schuurtje. Dan gooit hij zijn sigaret erin. Al snel
staat alles in brand. Hannibal moet snel met een plan komen. ,,B.A. en Murdock, ga aan de achterkant
van het schuurtje naar buiten, ik zie jullie straks!’’ roept hij en neemt snel Face op zijn rug.

B.A. en Murdock twijfelen, maar besluiten toch te vertrekken. Ze beuken door het muurtje heen. Ze
gaan tegen een boom aanzitten. ,,Ze zijn dood, echt…’’ zucht Murdock. B.A. kijkt op. ,,Natuurlijk niet,
sukkel,’’ zegt hij. Ondertussen zit Hannibal nog in het schuurtje. ,,Houdt me goed vast, Face,’’ zegt hij.
Dan neemt hij een aanloop en beukt dwars door een raampje heen. Hij rent snel het bos in, achter hem
ontploft het schuurtje.

,,Kom, Murdock, we gaan Hannibal zoeken,’’ zegt B.A. Murdock knikt. Langzaam lopen ze verder het
bos in. Hannibal loopt over een bospaadje. In de verte ziet hij B.A. en Murdock lopen. ,,B.A., Murdock,
hierheen.’’ roept hij. Murdock en B.A. lopen snel naar hem toe. Op hetzelfde moment ziet Hannibal in
zijn ooghoek, Bill wegrennen. Hij legt Face voorzichtig op de grond en rent achter Bill aan.

Hannibal springt van achteren op Bill. ,,Hier blijven, rotzak.’’ roept hij kwaad. ,,Hoe kom je hier?’’ vraagt
Bill verbaasd. ,,Ik had de schuur in de fik gestoken.’’ ,,Ja, sukkel, maar je was de achterkant vergeten,’’
zegt Hannibal en deelt een paar rake klappen uit. Uiteindelijk valt Bill bewusteloos neer op de grond.

Hannibal rent snel terug naar de anderen. ,,Hannibal, Face is bewusteloos,’’ zegt Murdock als Hannibal
terug is. Hannibal knikt. ,,We moeten snel terug naar de Van.’’ B.A. en Hannibal dragen Face naar de Van,
gevolgd door Murdock.

Hannibal legt Face voorzichtig neer. ,,B.A., snel naar het ziekenhuis!’’ roept hij. ,,Kan niet,’’ antwoordt B.A.
kwaad. ,,Die sukkel heeft tussendoor ook nog eens een band lek geschoten.’’ Murdock kijkt naar de band.
,,Ja, het is echt zo,’’ concludeert hij. ,,Ja, natuurlijk is dat zo, denk je dat ik lieg?!’’ vraagt B.A.
verontwaardigt. ,,Jongens, kalm nou.’’ zegt Hannibal. ,,We moeten nu eerst een plan bedenken.’’

Face komt langzaamaan weer bij. ,,Hannibal, Hannibal…’’ zegt hij paniekerig. Hannibal pakt Face zijn
hand vast. ,,Ik ben er, kid, ik ben er,’’ zegt hij kalmerend. Face kijkt Hannibal met een pijnlijk gezicht
aan. ,,Het doet zo’n pijn, zo’n pijn…’’ zegt hij zacht. ,,Knijp maar in mijn hand, Face, meer kan ik op dit
moment ook niet voor je doen,’’ zegt Hannibal. Face knikt. Langzaam doet hij zijn ogen dicht.

,,Heb je al een plan, Hannibal?’’ vraagt Murdock voorzichtig. Hannibal schudt zijn hoofd. ,,Nog niet,
captain,’’ antwoordt hij zacht. B.A. heeft ondertussen de lekke band verwisseld voor de reserveband.
Hij kijkt over Hannibal zijn schouder heen, naar Face. ,,Gaat hij het wel halen?’’ vraagt hij. Hannibal haalt
zijn schouders op. ,,Ik weet het niet, B.A., echt niet.’’

B.A. kijkt Murdock kwaad aan. ,,Allemaal jouw schuld, domkop.’’ roept hij kwaad. Hij pakt Murdock bij z’n
jas. ,,Daar ga je voor boeten, Murdock!’’ roept hij. ,,Ik deed het niet met opzet,’’ roept Murdock terug.
,,Jongens, kappen nou!’’ roept Hannibal ertussen door. Maar het helpt niet. B.A. en Murdock ruziλn verder.
,,Vertrek maar, idioot.’’ ,,Face heeft niks aan jou,’’ roept B.A. kwaad. Hij duwt Murdock uit de Van. ,,Okι,
als jij dat wil,’’ antwoordt Murdock zacht en loopt weg.

,,Murdock!’’ roept Hannibal nog, maar Murdock is al verdwenen. ,,Nu tevreden?’’ vraagt Hannibal kwaad.
B.A. geeft geen antwoord. ,,Hannibal, waar is Murdock heen?’’ vraagt Face zacht. ,,Face, probeer maar
te slapen, Murdock komt wel weer,’’ zegt Hannibal. Face legt zijn hoofd opzij en valt al snel in slaap.

Rond 22:00 uur slapen Hannibal en B.A. ook. Murdock schuift langzaam de deur van de Van open. Hij gaat
op zijn stoel zitten en schuift de deur langzaam weer dicht. Dan valt hij ook snel in slaap.

’s Ochtends is Face al snel weer wakker. Hij beweegt heen en weer van de pijn. ,,Hannibal, ben je er?’’
vraagt hij zacht. Hij knijpt in Hannibal zijn hand. Hannibal doet langzaam zijn ogen open. ,,Wat is er?’’
vraagt hij slaperig. ,,Ik houd het niet meer uit,’’ kreunt Face. Hannibal voelt aan Face zijn buik. ,,Ik denk
dat je een inwendige bloeding hebt,’’ zegt hij. Hij maakt B.A. en Murdock ook wakker.

,,Wat doe jij hier?’’ vraagt B.A. als hij Murdock ziet. ,,Jongens, we hebben nu geen tijd voor ruzie,’’ zegt
Hannibal kalm. ,,Ik denk dat Face het niet gaat halen,’’ fluistert hij. ,,Waarom niet?’’ vraagt Murdock. ,,Ik
vermoed dat hij een inwendige bloeding heeft,’’ antwoordt Hannibal. ,,We moeten er zijn voor hem, als een
team.’’ ,,Dit zou ons niet uit elkaar moeten drijven, maar juist meer naar elkaar toe.’’ Murdock en B.A. knikken.
,,Je hebt gelijk, Hannibal, sorry.’’ zegt B.A. zacht. ,,Murdock, het spijt me dat ik boos op jou werd,’’ zegt hij
daarna. ,,Is al goed, hoor, Bigguy,’’ antwoordt Murdock.

,,Ik dacht dat het zou helpen,’’ zucht Hannibal. ,,Wat?’’ vraagt Murdock nieuwsgierig. ,,Dat Face zou
opknappen na een beetje nachtrust, maar nee…’’ antwoordt Hannibal. B.A. legt zijn vingers op Face zijn keel.
,,Zijn hartslag is ook niet super,’’ zegt hij. ,,Wat doen we nu?’’ vraagt Murdock bezorgd. ,,We rijden naar de
bewoonde wereld,’’ zegt Hannibal. ,,En dan maar hopen dat we die op tijd vinden…’’

B.A. rijdt zo snel als hij maar kan. ,,Kom op, Face, volhouden,’’ zegt Hannibal zacht. ,,Hannibal?’’ vraagt Face.
,,Ja, kid.’’ ,,Blijf jij bij me?’’ vraagt Face. Hannibal knikt. ,,Ja, natuurlijk Face, ik ben er voor je, altijd.’’ Na een
tijdje zien de teamleden in de verte een huisje. ,,Eindelijk,’’ zegt Murdock blij als hij het huisje ziet.

Hannibal klopt op de deur. ,,Iemand thuis, we hebben een gewonde!’’ roept hij. Al snel doet een vrouw de deur
open. ,,Snel, we moeten naar een ziekenhuis,’’ zegt Hannibal, terwijl hij naar binnen loopt. ,,Wat is er met hem
aan de hand?’’ vraagt de vrouw. ,,Lang verhaal, maar hij heeft hulp nodig,’’ antwoordt Hannibal. ,,Is hier in de
buurt een ziekenhuis?’’ vraagt B.A. ,,Nou, het dichtstbijzijnde is pas 35 kilometer verderop, maar ik ben arts, dus
ik kan hem een beetje oplappen, zodat hij meer kans heeft om de reis te overleven,’’ antwoordt de vrouw.

Face houdt Hannibal zijn hand stevig vast. ,,Het komt goed toch, Hannibal?’’ vraagt hij angstig. ,,Ja, Face, het
komt goed,’’ zegt Hannibal. Face krijgt van de vrouw een mondkapje op en langzaam vallen zijn ogen dicht.
Langzaam laat Hannibal Face zijn hand los. Hij loopt de kamer uit, maar kijkt nog even naar Face voordat hij de
deur dicht doet.

Even later komt de vrouw de woonkamer binnen. ,,Ik heb niet veel kunnen doen, want ik heb niet veel materiaal
hier, maar de bloeding is wel gestopt,’’ zegt ze. Hannibal knikt. ,,Mooi, en verder?’’ vraagt hij. De vrouw vertelt
verder. ,,Zijn bloeddruk is aan de lage kant, hij heeft veel bloed verloren en zijn pols is ook nog zwak.’’ ,,Kan hij
al vervoerd worden?’’ vraagt Murdock. De vrouw schudt haar hoofd. ,,Nee, dat is nu veel te riskant,’’ antwoordt
ze. ,,Maar jullie mogen van mij hier vannacht blijven,’’ vervolgt ze.

Murdock en B.A. dragen Face naar de bank, waar ze hem op liggen. Hannibal gaat naast Face zitten. Hij pakt
Face zijn hand weer vast. ,,Hij zal zo wel bijkomen of niet?’’ vraagt Hannibal. De vrouw knikt. Even later komt
Face weer bij bewustzijn. ,,Face, heb je nog steeds veel pijn?’’ vraagt Hannibal. Face schudt zijn hoofd. ,,Valt
mee…’’

Midden in de nacht wordt Face ineens wakker. ,,Hannibal, help me… Hannibal, Murdock, B.A….’’ zegt hij zacht.
,,Toe nou…’’ Hij knijpt hard in Hannibal zijn hand. ,,Hannibal, wordt wakker.’’ Murdock hoort Face. ,,Faceman,
wat is er?’’ vraagt hij bezorgd. ,,Ik … ik krijg geen lucht meer, help me Murdock.’’ Murdock maakt snel Hannibal
wakker. ,,Hannibal, hij krijgt geen lucht,’’ zegt Murdock paniekerig. Samen met Hannibal helpt hij Face rechtop
te zitten.
Hannibal drukt met ιιn hand op Face zijn borstkas. ,,Is dat beter?’’ vraagt Hannibal. Face schudt zijn hoofd.
,,Er… erger,’’ hijgt hij. Face legt zijn hoofd tegen Hannibal zijn schouder aan. Hannibal praat rustig tegen hem.
,,Rustig ademen, Face.’’ ,,Het komt wel goed, kid, echt waar.’’ De vrouw heeft een glas water opgehaald.
Voorzichtig neemt Face een paar slokken. Plotseling raakt hij bewusteloos. ,,Face, Face, zeg iets,’’ zegt Murdock
bang. ,,Aan de kant,’’ roept de vrouw. Ze legt Face weer op de bank en begint met reanimeren.

,,Hij is er weer,’’ roept ze opgelucht na een paar seconden te hebben gereanimeerd. Hannibal, Murdock en B.A.
zuchten van opluchting. ,,Zet hem maar weer even rechtop,’’ zegt de vrouw tegen Hannibal. Murdock en B.A.
zetten Face rechtop en leggen zijn hoofd weer tegen Hannibal aan. Face wordt wakker. Hannibal kijkt hem aan.
,,Wat is er, Hannibal?’’ vraagt Face. Hannibal vertelt hem dat hij een hartstilstand heeft gehad.

,,Ik ben moe,’’ zegt Face zacht. ,,Ga maar even slapen, kid.’’ zegt Hannibal. Hij legt een arm om Face heen.
,,Ik blijf wel bij je.’’ Face kijkt hem met tranende ogen aan. ,,Hannibal, dank je, dat je er voor me bent.’’ zegt
hij zachtjes. Hannibal knikt. ,,Face, wij zijn altijd goede vrienden geweest, dus dat zullen we ook altijd blijven.’’
Face glimlacht een beetje, daarna doet hij zijn ogen dicht.

Murdock wordt de volgende morgen als eerst wakker. Al snel zijn Hannibal en B.A. ook weer wakker. Face slaapt
nog steeds. Murdock loopt naar de keuken en komt na een tijdje weer terug. ,,Ja!’’ roept hij blij. ,,Stil, Murdock.’’
zegt B.A. en wijst naar Face. ,,Sorry,’’ zegt Murdock zacht. ,,Ik heb iets heel leuks gevonden,’’ vervolgt hij. ,,Wat?’’
vraagt Hannibal nieuwsgierig. Murdock glimlacht. ,,Een vriendje voor mij, namelijk een onzichtbare kat.’’
,,Hij zit melk te drinken in de keuken.’’ B.A. kijkt Hannibal aan. ,,Begint hij weer?’’ vraagt hij. Hannibal grinnikt.

’s Middags is Face ook wakker en maken de teamleden zich klaar voor een lange, slopende reis. ,,We waarderen
alles wat u voor ons hebt gedaan, maar doe nog ιιn ding voor ons.’’ zegt Hannibal tegen de vrouw voordat ze
vertrekken. ,,En dat is?’’ vraagt ze. ,,Ons vergeten, vergeten dat we hier zijn geweest, alles vergeten wat met ons
te maken heeft,’’ zegt Hannibal. ,,Waarom?’’ vraagt de vrouw zich af. ,,Sorry, maar dat is een ingewikkeld verhaal.’’
zegt Hannibal en hij stapt de Van in. ,,Nogmaals bedankt,’’ zegt hij en dan rijdt B.A. weg.

,,Hoe gaat het met Face?’’ vraagt B.A. onderweg. Hannibal legt 2 vingers op Face zijn nek. ,,Hartslag is een beetje
verslechterd,’’ antwoordt hij. Face kijkt hem aan. Zweet loopt langs zijn hoofd. ,,Ik… kan niet meer,’’ kreunt hij.
Hannibal veegt wat zweet van Face’ voorhoofd. ,,Je moet volhouden, kid,’’ zegt hij zacht. Murdock pakt de andere
hand van Face vast. ,,Faceman, knijp maar in mijn hand als dat helpt,’’ zegt hij. Face kijkt een beetje verward om
zich heen. ,,Zo’n pijn…’’ fluistert hij.

,,Hebben we ook pijnstillers in de Van?’’ vraagt Hannibal. B.A. knikt. ,,Murdock, kijk eens achterin de Van, daar ligt
ook water,’’ zegt hij. Murdock pakt een flesje water en 2 pijnstillers en geeft het aan Hannibal. Daarna helpt hij
Face overeind en ondersteund hij zijn hoofd. Face neemt de pijnstillers in en Hannibal geeft hem het flesje water.
Voorzichtig neemt Face een paar slokken en geeft dan terug aan Hannibal. ,,Mag ik blijven zitten?’’ vraagt Face.
Hannibal knikt. Hij pakt een kussen achteruit de Van. ,,Wil je ook ergens tegenaan liggen met je hoofd?’’ vraagt hij.
Face knikt. Hannibal denkt even na. ,,Kom maar tegen mij aan liggen, want tegen het raam aan, ligt niet lekker,’’
zegt hij dan. ,,Murdock, wil jij het kussen tegen mijn schouder aanhouden, totdat Face zijn hoofd erop ligt?’’ vraagt
hij daarna. Murdock knikt en doet dat. Face legt voorzichtig z’n hoofd tegen het kussen. ,,Goed?’’ vraagt Hannibal.
Face knikt. Hij pakt Hannibal zijn hand weer vast.

,,Ben je moe?’’ vraagt Murdock. ,,Ja, maar… ik kan niet slapen,’’ antwoordt Face. ,,Lig je niet goed?’’ vraagt B.A.
,,Jawel, maar het lukt gewoon niet,’’ antwoordt Face. ,,Heb je veel pijn?’’ vraagt Murdock. Face schudt zijn hoofd.
,,Valt nu wel mee.’’ ,,Is Hannibal wakker?’’ vraagt hij daarna. B.A. schudt zijn hoofd. ,,Nee, die was moe.’’ Even later
valt Face ook in slaap.

,,B.A., mag ik je wat vragen?’’ vraagt Murdock ineens. ,,Nou, wat dan, sukkel?’’ vraagt B.A. kortaf. ,,Weet jij waarom
Hannibal zo close is met Face, nu hij gewond is?’’ vraagt Murdock voorzichtig. B.A. begint te vertellen…
,,Hannibal was tijdens de eerste missie in Vietnam gewond geraakt, maar toen was jij er niet bij.’’ ,,Face is toen de
hele tijd bij Hannibal gebleven en heeft hem uiteindelijk bij een artsenpost gekregen.’’ ,,Maar onderweg heeft Face
Hannibal de hele tijd op zijn rug gedragen.’’ ,,Ik denk dat Hannibal nu iets terug wil doen voor Face.’’

Na een lange reis komen de teamleden eindelijk aan bij het ziekenhuis.
Face wordt direct naar een O.K. gebracht. Hannibal, B.A. en Murdock zitten zenuwachtig in de wachtkamer
te wachten. Anderhalf uur later komt er een arts aan lopen. ,,We hebben hem succesvol geopereerd, de wonden
en bloedingen zijn behandeld, maar hij ligt wel in coma.’’ Hannibal kijkt de arts aan. ,,Hoe kan dat?’’ vraagt hij
verbaasd en bezorgd tegelijk. De arts legt uit dat er tijdens de operatie een nieuwe bloeding ontstond en dat
ze keus hadden tussen hem dood te laten gaan of hem in coma brengen. Murdock kijkt de arts geschokt aan.

,,Mogen we bij hem?’’ vraagt B.A. De arts knikt. Hannibal, Murdock en B.A. lopen de kamer in. Ze zien Face
aan allerlei apparaten liggen. Murdock buigt zijn hoofd naar beneden. B.A. slaat een arm hem heen. Hannibal
pakt Face zijn hand vast. ,,Hou vol, vriend, hou vol,’’ zegt hij zacht. Daarna legt hij Face zijn hand weer neer.
Gevolgd door B.A. en Murdock loopt hij weer de kamer uit.

Een week later...
De teamleden stappen de kamer van Face binnen. Tot hun verbazing is Face bij bewustzijn.
,,Face, je bent bij bewustzijn,’’ zegt Murdock blij. Face knikt. Een arts, die aan het bed van Face staat, vertelt
het team dat Face een dag eerder ontwaakt was uit coma. ,,Heb je veel pijn?’’ vraagt Hannibal. Face schudt zijn
hoofd. ,,Ik voel niks, ze hebben hier goede pijnstillers,’’ antwoordt hij. De arts neemt wat bloed af en loopt dan
de kamer uit.

Hannibal hoort de arts op de gang praten tegen ιιn van zijn collega’s. ,,We moeten hem hier houden, dat is
Templeton Peck, lid van het gezochte A-team.’’ ,,Weet je dat zeker?’’ vraagt zijn collage. ,,Ja, waarschuw de MP
alvast, dan houd ik hem wel hier.’’ Hannibal stapt snel voor de deur vandaan. De arts komt binnen. ,,Zijn
toestand is nog wel kritiek, we zullen hem nog een aantal weken moeten houden,’’ zegt hij. Hannibal knikt. ,,Is
goed.’’ antwoordt hij.

Als de arts weg is, doet Hannibal de deur achter zich dicht. ,,Jongens, we moeten hier weg, NU,’’ zegt hij.
,,Waarom?’’ vraagt Murdock verbaasd. Hannibal vertelt de jongens wat hij heeft gehoord. ,,Dus over een paar
minuten is Decker hier.’’ Hannibal trekt het infuus van Face los. ,,Sorry, Face, we moeten hier weg.’’ Hij neemt
Face op zijn rug. Murdock doet de deur voor Hannibal open. B.A. rent snel naar buiten, om de Van te halen.

,,Wat doen jullie, dat mag niet!’’ roept een arts, die de teamleden ziet lopen. ,,Snel, hierheen Murdock,’’ zegt Hannibal
en rent een gang aan zijn linkerkant in. Murdock volgt hem, die weer wordt gevolgd door de arts. ,,*,
doodlopend!’’ roept Hannibal paniekerig. Murdock twijfelt niet en zet een raam open. ,,Hierdoor, Hannibal!’’ roept
hij. Hannibal geeft Face over aan Murdock. Als hij buiten staat neemt hij Face weer over. Murdock klimt ook snel
door het raam. Hannibal rent, met Face op zijn rug, verder. ,,Murdock, is hij weg?’’ vraagt hij. ,,Nee,’’ schreeuwt
Murdock terug.

Hannibal en Murdock vluchten een steegje in en zien de arts verder lopen. ,,Gelukkig, daar zijn we van af,’’ zegt
Murdock hijgend. ,,Nu moeten we B.A. vinden,’’ zegt Hannibal. Murdock knikt. ,,Ik weet wel hoe,’’ zegt hij. Hij loopt
weer richting het ziekenhuis. Aan de zijkant van het ziekenhuis ziet hij een schilder. Terwijl de schilder druk aan
het verven is, pakt Murdock de verfpot van de grond. Dan rent hij ermee weg. De schilder wil opnieuw zijn kwast
in de verf dippen, maar merkt tot zijn verbazing dat de verfpot weg is.

Murdock rent weer naar Hannibal. ,,Ik zag een schilder bij het ziekenhuis en ik heb even wat gestolen van hem,’’
zegt hij. ,,Wat wil je daarmee doen?’’ vraagt Hannibal nieuwsgierig. ,,Kijk maar gewoon,’’ zegt Murdock en loopt
de straat op met de verfpot. Hij doet zijn wijsvinger in de pot en begint op straat te schrijven. ,,Gelukkig is dit geen
drukke straat.’’ roept hij naar Hannibal. Een tijdje later komt hij weer terug lopen. ,,Zie je het?’’ vraagt hij aan
Hannibal. Hannibal leest wat er op straat staat geschreven: ‘’Bigguy.’’ En dan een pijltje in de richting van de steeg.
Hannibal grinnikt.

B.A. rijdt rond in de Van. ,,Sukkels, waarom wachten ze dan ook niet op mij,’’ bromt hij in zichzelf. Dan ziet hij
wat Murdock op de weg heeft geschreven. Hij trapt op de rem. ,,Murdock, je bent echt gek,’’ moppert hij en rijdt
het steegje in.

,,Zie je, het werkt, daar is hij,’’ zegt Murdock blij als hij de Van ziet. Hannibal knikt. ,,Jij bent onverbeterlijk,’’
grinnikt hij. Hij draagt Face mee en legt hem in de Van. ,,En nu, Hannibal?’’ vraagt B.A. ,,Naar een ander ziekenhuis,’’
antwoordt Hannibal. ,,Maar waar vinden we die?’’ vraagt Murdock. Hannibal grinnikt. ,,Ik heb al een plannetje,’’ zegt hij.

Murdock staat midden op de weg te liften, terwijl de Van aan de kant van de weg staat. ,,Hannibal, ik vind dit ιιn
van de meest opmerkelijke plannen die jij ooit hebt bedacht,’’ schreeuwt hij. ,,Vind ik zelf ook, Murdock,’’ roept
Hannibal terug. Murdock weet dan toch een auto stilstaande te krijgen. ,,Weet u waar een ziekenhuis is?’’ vraagt hij.
,,Ja, het Community Gerenal Hospital is niet ver hier vandaan,’’ antwoordt de bestuurder. Murdock schudt zijn hoofd.
,,Nee, die moeten we niet hebben,’’ antwoordt hij. ,,Waarom…?’’ vraagt de man, maar Murdock onderbreekt hem.
,,Stel geen vragen, geef maar antwoord,’’ zegt hij. De man vertelt Murdock waar een ander ziekenhuis te vinden is.

,,Daar is het’’ zegt B.A. als hij een ziekenhuis in de verte ziet. ,,Mooi,’’ antwoordt Hannibal. ,,Want Face zijn
toestand wordt er niet beter op,’’ vervolgt hij. ,,Hoe gaat het?’’ vraagt Murdock. ,,Zijn hartslag stijgt gevaarlijk,’’
zegt Hannibal. ,,Hoe hoog is het nu?’’ vraagt Murdock. ,,140, en zonet was het in de buurt van 130,’’ antwoordt
Hannibal. B.A. trapt het gaspedaal nog eens flink in. Hij parkeert de Van voor de ingang.

Hannibal, Murdock en B.A. staan aan het bed van Face, die langzaam wakker wordt.
Hij haalt het mondkapje van zijn mond. ,,Ik dacht dat ik in de Van lag,’’ zegt hij verward en kijkt om zich heen.
,,Dat lag je ook, maar je bent nu in een ander ziekenhuis,’’ legt Hannibal uit. Face begint ineens te hoesten. ,,Zo
erg is dat nou ook weer niet,’’ grapt Murdock. Als Face bloed begint te hoesten, haalt B.A. snel een arts.

De arts geeft Face wat medicatie via het infuus. ,,Hierdoor moet het binnen 2 minuten over zijn,’’ zegt hij.
|Hannibal knikt. ,,Bedankt.’’ Hij veegt wat bloed van Face zijn gezicht. ,,Gaat het?’’ vraagt hij. Face schudt zijn
hoofd. ,,Mijn buik doet pijn,’’ zegt hij zacht. ,,En ik heb het echt stikheet,’’ vervolgt hij. Hannibal voelt aan
Face zijn voorhoofd. ,,Ja, je temperatuur loopt wel op,’’ concludeert hij. ,,Het lijkt me beter dat we die arts er
weer even erbij halen,’’ zegt Murdock. Hannibal knikt.

De arts legt zijn hand op Face zijn voorhoofd. ,,Zijn temperatuur is inderdaad wat aan de hoge kant,’’
zegt hij. ,,U had ook pijn in uw buik?’’ vraagt de arts. Face knikt. De arts drukt op een plaatsen op Face’
buik. ,,Doet het hier pijn?’’ vraagt de arts. Face schudt zijn hoofd. ,,Hier?’’ vraagt de arts. ,,Au, ja,’’
schreeuwt Face. ,,Ik kom zo weer,’’ zegt de arts en loopt weg.


De arts komt weer aanlopen. ,,Na overleg, hebben we besloten even een rφntgenfoto te maken,’’ vertelt
hij. Hannibal, Murdock en B.A. wachten rustig af in de gang. Als de arts komt aanlopen, staat Hannibal op.
,,En?’’ vraagt hij. ,,Op de foto was weinig te zien, maar we denken dat hij een infectie heeft,’’ antwoordt
de arts. ,,En nu?’’ vraagt B.A. ,,We gaan hem operen,’’ zegt de arts. ,,De operatie zal niet lang duren,’’
vertelt hij.

Hannibal zit met zijn hoofd in zijn armen. ,,Wat is er, kolonel?’’ vraagt Murdock bezorgd. Hannibal kijkt op.
,,Hij wordt nu weer geopereerd,’’ zegt hij. Murdock knikt. ,,Ja, ik weet het,’’ zegt hij. ,,Hij is nog veel te
zwak voor nog een operatie,’’ zucht Hannibal. ,,Hij gaat het halen, Hannibal, ik weet het zeker,’’ zegt B.A.


Even later komt de arts eraan lopen. Hannibal staat direct op. ,,Hij had inderdaad een infectie, maar die is
succesvol behandeld,’’ zegt de arts. ,,Hoe is het nu met hem?’’ vraagt Hannibal. ,,Hij is redelijk goed uit
de operatie gekomen, maar het vergt natuurlijk wel veel energie van hem, dus hij zal nog wel een aantal
weken nodig hebben om op te knappen,’’ legt de arts uit. Hannibal knikt.

Face wordt midden in de nacht wakker. Hij ziet een schim naast zijn bed staan. Hij wrijft eens goed in
zijn ogen. Toch ziet hij echt iemand staan. ,,Wie… ben jij?’’ vraagt Face verward. ,,Bek dicht!’’ roept de man.
Face herkent de stem. ,,Bill?’’ vraagt hij angstig. Bill lacht. ,,Dus je bent me nog niet vergeten?’’ grinnikt
hij. Face wil een arts roepen, maar Bill legt zijn hand op Face zijn mond. ,,Jij zegt even helemaal niks,’’
grinnikt hij.

Bill trekt Face van het bed af. ,,Jullie dachten even van mij af te zijn, hθ?’’ vraagt hij kwaad. ,,Nou,
mooi niet,’’ lacht hij gemeen. Face probeert zich los te rukken uit Bill zijn handen, maar hij is te zwak
ervoor. ,,Laat me los!’’ roept Face paniekerig. Bill smijt Face op de grond. ,,Stil, rotzak,’’ roept hij
kwaad. Hij schopt Face een paar keer in zijn buik. Face schreeuwt het uit van de pijn. Bill loopt snel
de kamer uit. Op de gang ziet hij iemand voor hem staan. ,,Aan de kant,’’ roept hij, maar diegene
blijft staan. De man trekt zijn pistool en haalt de trekker over.

Bill ligt bewegingsloos op de grond. De man stapt over hem heen en loopt Face zijn kamer in. ,,Face,
gaat het?’’ vraagt hij. ,,Ik ben het, Hannibal.’’ Face ligt nog steeds in elkaar gezakt op de grond. Hannibal
helpt hem overeind. Er komen al een paar artsen aanlopen. Ze leggen Face weer op bed. ,,We maken
voor de zekerheid een foto,’’ zegt de arts. Terwijl Face nog steeds pijn heeft.

B.A. wordt wakker en kijkt om zich heen. Hij maakt Murdock wakker. ,,Wakker worden, sukkel,’’ zegt hij.
,,Hannibal is weg.’’ Murdock kijkt om zich heen. ,,Waarheen?’’ vraagt hij terwijl Hannibal op dat moment
net binnenkomt. ,,Sorry, jongens,’’ zegt hij en gaat op zijn bed zitten. ,,Het moest.’’ B.A. en Murdock kijken
elkaar aan. ,,Wat moest je doen, Hannibal?’’ vraagt B.A. ,,Ik kon niet slapen, er zat iets niet lekker en ik
moest naar Face,’’ vertelt Hannibal. ,,En toen ik daar kwam, kwam ik Bill tegen.’’ Even zwijgt Hannibal.
,,Ik moest hem wel doodschieten,’’ zegt hij zacht. ,,Nou, dat vind ik niet erg,’’ zegt B.A.
,,Ik had geen keus,’’ zucht Hannibal. ,,Maar we hebben nu wel een probleem, ze hebben me op camera,
dus ook nu moeten we weer vluchten…’’

,,Ze hebben een foto genomen en ik heb 2 gebroken ribben,’’ zucht Face. ,,En ik mag maar een bepaald
aantal milligram pijnstillers per 5 minuten,’’ vertelt hij verder. ,,Valt het dan wel uit te houden?’’ vraagt
Hannibal. Face schudt zijn hoofd. ,,Nee, het doet verdomd veel pijn, ik ben dolblij dat ik over 5 minuten
weer zelf medicatie mag toedienen,’’ antwoordt hij. ,,Maar last van iets anders heb je niet meer?’’ vraagt
Hannibal. ,,Soms heb ik ongelooflijke pijn in mijn hoofd of last van mijn buik, maar verder niet,’’ antwoordt Face.

,,Face…, Bill is dood,’’ zegt Hannibal zacht. Face kijkt op. ,,Hij was gisteren…’’ Hannibal onderbreekt hem.
,,Ja, maar ik heb hem op de gang doodgeschoten,’’ zegt hij. Even is het stil. ,,Dus we moeten hier weg?’’
vraagt Face dan. Hannibal knikt. ,,Kun je zelf lopen?’’ vraagt hij. Face haalt zijn schouders op. ,,Weet ik
eigenlijk niet, ik lig al een aantal weken.’’ Voorzichtig gaat hij staan. Ondersteund door Hannibal loopt hij
een eindje. ,,Zo gaat het wel, toch?’’ vraagt Hannibal. Face knikt.

De teamleden lopen naar de Van. ,,Wil je liggen of zitten?’’ vraagt Hannibal. ,,Zitten, van dat liggen wordt
je ook moe,’’ grinnikt Face. ,,Au,’’ zegt hij direct daarna. ,,Die verdomde ribben weer,’’ zucht hij. ,,Heb je
geen reserve rib?’’ vraagt Murdock. Hij begint te lachen. ,,Sparerib, weet je wel?’’ grinnikt hij. B.A. kijkt
hem kwaad aan. ,,Sorry,’’ zegt Murdock kortaf. Face grinnikt een beetje. ,,Ik vond hem wel goed, hoor B.A.’’

Na een lange reis, stopt B.A. de Van bij een benzinepomp. ,,Murdock, kun je een huisje of iets dergelijks
regelen voor ons?’’ vraagt Hannibal. Murdock knikt. ,,Natuurlijk, kolonel,’’ zegt hij. ,,Okι, dan gaan wij hier
even een broodje halen,’’ antwoordt Hannibal. ,,Tot zo,’’ zegt Murdock.

Murdock komt aanlopen. ,,Het is geregeld, Hannibal,’’ zegt hij. Hannibal knikt. ,,Waar is het?’’ vraagt hij.
,,Ik kwam een man tegen en die had nog een vissershuisje, die hij niet gebruikte, dus daar mochten wij
wel even in,’’ antwoordt Murdock. ,,Hoe kreeg je dat nou weer voor elkaar?’’ vraagt Face. ,,Simpel, ik heb
gezegd dat ik zijn verloren zoon ben, toen mochten we ook nog gratis,’’ vertelt Murdock trots. Hannibal,
B.A. en Face moeten lachen. ,,Au, sorry,’’ zucht Face. ,,Geeft niet, Face,’’ zegt Murdock. ,,Ik vind het
niet erg dat je last van je ribben hebt, dan kan ik ook eens wat scams en zo doen.’’

4 weken later…
,,Face, hoe gaat het met je ribben?’’ vraagt Hannibal, als hij naar buiten komt. ,,Redelijk goed,’’ antwoordt
Face. ,,Het doet allιιn nog pijn als ik ademhaal.’’ Murdock zit een eindje verderop naast B.A. ,,Waarom vis
jij nooit, B.A.?’’ vraagt Murdock. ,,Ik haat vissen,’’ antwoordt B.A. ,,Waarom, ben je bang voor ze?’’ vraagt
Murdock. B.A. kijkt hem kwaad aan. ,,B.A. is bang voor vissen!’’ roept Murdock lachend. ,,Ik ben niet bang
voor ze!’’ roept B.A. erdoorheen, maar Murdock stopt niet met schreeuwen. ,,Nou is het genoeg!’’ roept B.A.
Hij pakt Murdock vast en gooit hem het water in. Hannibal en Face kijken van een afstandje toe en lachen…


Laatst aangepast door georgedirkfan op 13-08-2007 14:55:05, in totaal 1 keer bewerkt

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

1melody6
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 22:15:22  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 30-5-2007
Berichten: 1089
Woonplaats: amsterdam

een erg mooi verhaal haha!!

_________________
R.I.P. Michael Jackson I Miss You 1958 - 2009
Ik doe verzoekjes (filmpjes maken) PM mij welke Tribute ik moet maken voor je ^_^
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Daantje85
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 22:38:47  Reageer met quote


Leeftijd: 38
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 8-2-2007
Berichten: 760
Woonplaats: Sprang-capelle (N-B)

Super verhaal!!

_________________

Face:"I’m allergic to bullets. Especially those headed in my direction"
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail MSN messenger
Flykie
BerichtGeplaatst: 06-07-2007 23:19:30  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

very nice Wink

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Daphne
BerichtGeplaatst: 07-07-2007 10:11:44  Reageer met quote


Leeftijd: 43
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 13-4-2007
Berichten: 1401

vet cool verhaal

_________________




Face: Don't you smile at me like that. That's not even a real smile. It's just a bunch of teeth playing with my mind!


http://dirkbenedict1945.hyves.nl/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
magnolia
BerichtGeplaatst: 07-07-2007 11:22:33  Reageer met quote


Leeftijd: 33
Pros en Cons (wisselbeker)
Pros en Cons (wisselbeker)


Geregistreerd op: 28-4-2007
Berichten: 1144
Woonplaats: ergens in Friesland

Ja het is echt een goed verhaal. Maar ik vond het ook wel heel zielig hoor. Sad Voor Face.

_________________

Face: Why does he always fall on the horn?
Hannibal: Beats me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 07-07-2007 12:24:03  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

dankje voor de leuke reacties Very Happy
Wat vonden jullie trouwens van de Spare rib van Murdock Razz
Bijna aan het eind... Embarassed Razz

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kaatje
BerichtGeplaatst: 13-08-2007 13:53:01  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 12-2-2007
Berichten: 148
Woonplaats: Alphen aan den Rijn/Rotterdam

Ik vond dit een heel spannend verhaal, erg goed gedaan. Ik vond het begin erg spannend en opbouwend en tot het einde bleef het spannend, echt goed. Ik vond alleen Face soms iets te zielig overkomen, hij zou denk juist ook nog iets meer erom kunnen lachen en iets minder bang zijn (maar ja, das mijn gevoel bij Face en ook maar een interpretatie...)

Ohja, en ook erg leuke humor.

Ik heb echt genoten bij dit verhaal en zou zeker verfilmd kunnen worden.
Wat een gemen schurk zou die Bill dan zijn... Smile

_________________
He man, why do I got to be the one always being stuck with this crazy fool?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht AIM naam
georgedirkfan
BerichtGeplaatst: 13-08-2007 13:58:49  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 5-4-2007
Berichten: 327
Woonplaats: Friesland!

dankjewel voor je reactie!! Very Happy

_________________
Face: ,,Hannibal, sometimes I think you're crazier than Murdock.''
Hannibal: ,,Sometimes I am.''



www.rensewestrafans.hyves.nl
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
veraa
BerichtGeplaatst: 03-01-2008 15:52:11  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 10-6-2007
Berichten: 534
Woonplaats: ergens in nederland!

Super! het heeft me echt geboeid! Zo spannend, ik kon gewoon niet stoppen met lezen! Smile Embarassed

Die spare-rib grap ook, super gewoon! Laughing

_________________

Nieuwe school, nieuwe kansen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
go A-team
BerichtGeplaatst: 03-01-2008 16:52:43  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 22-8-2007
Berichten: 688
Woonplaats: Ergens anders

ik vond het een super mooi verhaal.
maar ook wel zielig voor face.
maar hoe hannibal face helpt is wel netjes na gemaakt in een verhaal
als je nog een stuk heb hoor ik het wwel
HannibalMurdock
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Sharey
BerichtGeplaatst: 01-03-2011 00:15:15  Reageer met quote


Leeftijd: 59
Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 27-4-2008
Berichten: 1558
Woonplaats: Tilburg

FANFICTIE VAN DE MAAND MAART

Hallo Ateamfans,

In maart staat het verhaal 'A mission with developements' van Georgedirkfan in the picture.
Namens deze fan wens ik iedereen veel leesplezier toe.
Reacties op dit verhaal zijn welkom in dit topic.

De poll voor Flykies verhalen blijft tot eind maart open. In april plaats ik een nieuwe poll.

Sharey
Moderator Fanfictie

_________________
Verhaal van de maand = Het jaar rond Fanfictie in the picture!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger
Beukie
BerichtGeplaatst: 05-03-2011 21:23:58  Reageer met quote


Leeftijd: 31
Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 15-2-2009
Berichten: 139
Woonplaats: somewhere and nowhere

Ik had het al eens eerder gelezen en vind het nog altijd een erg goed verhaal.
nice one georgedirkfan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
sShareyY
BerichtGeplaatst: 01-09-2015 00:24:20  Reageer met quote


Luitenant
Luitenant


Geregistreerd op: 14-4-2014
Berichten: 131
Woonplaats: Tilburg

Hallo A-Teamfanfictiefans,

Het is tijd om dit verhaal opnieuw onder de aandacht te brengen.
Namens Georgedirkfan wens ik jullie veel leesplezier met 'A mission with developements'.

Met vriendelijke groet,

Sharey
Moderator Fanfictie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Flykie
BerichtGeplaatst: 01-09-2015 02:08:21  Reageer met quote


Generaal
Generaal


Geregistreerd op: 4-2-2007
Berichten: 4854
Woonplaats: Everywhere

Worden de verhalen nog wel gelezen Sharey?.

_________________
Col. John "Hannibal" Smith: Give me a minute, I'm good. If I've got an hour, I'm great. You give me six months, I'm unbeatable.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Berichten van afgelopen:   
Tijden zijn in GMT + 1 uur

Volgende onderwerp
Vorige onderwerp
Pagina 1 van 2
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Ateamfans.nl forum index  ~  Fanfictie

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie


 
Ga naar:  

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls




 

Powered by phpBB and NoseBleed v1.08
Edited by Ateamfans.nl v3.0